Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Inboxy novinářů jsou přehlcené e-maily s tiskovými zprávami. Dá se vůbec najít cesta, jak se vyčlenit a zaujmout je? A když už si vysloužíte jejich pozornost, jedná se o průšvih, který je nutné krizově komunikovat? A co teprve komunikace se zákazníky. Jsou všude… Na sociálních sítích, diskusních fórech, blozích. Jak nastavit správu sociálních sítí tak, abyste se v nich necítili lapeni? Hledáte inspiraci a zajímá Vás, jaké kampaně rozvlnily vody českého PR rybníku? Slýcháte ze všech stran, že „je opravdu důležité budovat ten content“, ale pořád tomu něco chybí?

Našli jste se v otázkách? Pokud ano, tak přesně pro Vás připravujeme druhý ročník konference PR v digitální éře. Podíváme se na trendy v PR a zaměříme se hlavně na on-line nástroje. Představíme Vám konkrétní případové studie a budeme si povídat o správě sociálních médií, brand PR, budování firemního obsahu, práci s ambasadory Vaší značky a samozřejmě i o neverending story každého píáristy – krizové komunikaci.

Partneři PR v digitální éře 2014

  • Partneři

  • Mediální partneři

  • Za podpory

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce