Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Sjednocená komunikace mění pravidla spolupráce uvnitř podniku

Je vůbec možné realizovat „jediný inbox“, v němž se propojí všechny technické komunikační nástroje? Jak se na firemní komunikaci podepisuje nástup smartphonů, jak je využívá nový typ mobilních pracovníků od řidičů dodávek přes odečítače elektroměrů po kurýry, pošťáky, policisty či hajné a jak se propojují se stávajícími firemními systémy? Podíváme se také na problematiku videokonferencí a zvážíme, zda jsou sítě jako Facebook pro podnik spíše ke škodě nebo k užitku.

Program

17.30 Registrace

18.00 Úvod       
          Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

18.10 Proč nám e-mail nestačí          
          Michal Šrajer (Chief Happiness Officer, Inmite)

Vý­vojáři mobilních aplikací mají zákazníky po celém světě a nebojí se experimentovat. Které nové nástroje se jim osvědčily a jak je používají v každodenní komunikaci? 

18.30 S Androidem do lesa
            Václav Hřebek (metodik, Národní park Šumava)
            Tomáš Zvěřina (zakladatel, Multimedia atelier)

Hajní v Národním parku Šumava obcházejí revíry s chytrými telefony s operačním systémem Android v kapsách. Díky fotoaparátu, GPS a propojení s vnitřním informačním  systémem parku mohou kontrolovat kvalitu lesnických prací, lustrovat vozidla s povolením ke vjezdu do Národního parku nebo třeba mapovat polomy a výskyt kůrovce. Na jaké problémy autoři systému v praxi narazili a jak jsou s ním spokojeni rok a půl po jeho nasazení?

18.50 Nové trendy v oblasti videokonferencí a firemní spolupráce
           Jiří Devát (generální ředitel, Cisco Systems ČR) a Petr Růžička (Cisco Systems ČR)

Podle odhadů Cisco vzroste objem dat video přenosů od roku 2008 do roku 2013 až desetkrát. Jaké nároky kladou nové komunikační zvyklosti na síťovou infrastrukturu? Jak vypadají a co všechno dnes umí koncová zařízení?

19.10 Sjednocená komunikace – nástroje a principy
           Tomáš Vávra (Sales Leader, IBM Collaboration Solutions)

Citelný nárůst informací, s nímž se potýkají i ty nejmenší společnosti, si žádá úplně jiný přístup ke sdílení dokumentů a práci v týmu. Podpora týmové spolupráce a sdílení dokumentů, to již není jen e-mailový klient, ale celý soubor funkcí pro usnadnění práce, a to včetně profesionálních nástrojů pro sdílení dokumentů, stejně jako například komunitní portál pro podporu profilů, blogů, sdílených odkazů, wiki stránek a týmových aktivit.

19.30 Panelová diskuse: Co zákazníci nevědí o marketingovém výzkumu – a měli by

           Moderátor: Petr Koubský (TUESDAY Business Network)
           Václav Hřebek (Národní park Šumava)
           Jiří Kodera (Abakowiki)
           Petr Růžička (Cisco Systems ČR)
           Michal Šrajer (Inmite)    
           Tomáš Vávra (IBM Collaboration Solutions)
           Tomáš Zvěřina (Multimedia atelier)

20.10 Networkin­g.

21.30 Závěr akce

Přednášející

  • Václav Hřebek

    Metodik

  • Jiří Kodera

    Ředitel

    Ing. Jan Kodera

  • Michal Šrajer

    Chief Happiness Officer

    AVAST Software

  • Tomáš Vávra

    Sales Leader

    IBM Česká republika

  • Tomáš Zvěřina

    Technology director

    Multimedia atelier, s.r.o.

Všichni přednášející

Místo a kontakt

  • Termín akce

    od 16. února 2011 18:00 do 17. února 2011 2:00

    Místo konání

    City Green Court
    Hvězdova 1734/2c
    Praha 4
    140 00
  • Kontakt

    Lenka Petrašová
    Event Director
    telefon: 775 854 239

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy C

    Stanice Pankrác

  • Autobus linky 134, 188 a 193

    Zastávka Pankrác

  • Možnost parkování na přilehlých parkovištích nebo v obchodním centru Arkády Pankrác.