Patříte k digitální generaci, jste občané jednadvacátého století a ještě k tomu geekové. Facebook, Twitter, Google+, Instagram ani LinkedIn vás nemá čím překvapit. Ale dovedete pro svůj byznys používat Pinterest? Víte, čím vám může pomoci Reddit a překvapit Scoop.it? Zkusili jste někdy Kippt? Věříte, že se pomocí Flattru dají vydělat slušné peníze? Myslíte, že MySpace má ještě budoucnost? Co říkáte na CouchSurfing, deviantArt, Goodreads, Last.fm nebo Yammer? Přijďte a zúčastněte se diskuse o sociálních sítích, která může podstatně rozšířit vaše obzory.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Interaction Strategy Manager
Honza vystudoval obor Marketingová komunikace a Public Relations na Fakultě sociálních věd UK a jeho současným oborem jsou Studia nových médií na Filozofické fakultě. Mediálně vyrůstal v agentuře PanMedia Western, kde měl na starosti plánování a nákup televizních a internetových kampaní. V současnosti pracuje jako Interaction Strategy Manager v mediální agentuře MEC, kde se věnuje strategickému plánování, sociálním sítím, buzz monitoringu a mobilnímu marketingu. Přes 4 roky píše blog Eikasia.cz a v současnosti přispívá na blogu Kliktivisti.cz, který se zabývá využitím nových médií v neziskovém sektoru.
Account Manager
Petr Šupolík působí v H1.cz na na pozici Account Managera. Studoval Security Studies and International Affairs na Univerzitě Karlově a University of Copenhagen. Poté několik let pracoval jako překladatel z angličtiny. Mezi jeho největší koníčky patří sport, převážně golf a squash, vaření, fotografování a samozřejmě média, technologie a grafický i užitný design.
Digital Account Director
Jakub si za deset let kariéry prošel pozicemi spojenými se sociálními sítěmi, copywritingem, online marketingem a projektovým vedením jak v agenturách, tak na klientské straně.
Dnes se v agentuře ADison, kde působí šestým rokem, zaměřuje na strategii, ideamaking a kreativitu především v oblastech digitální a integrované marketingové komunikace.
Tajný tip: Když ho pozvete na dobré víno či poctivé pivo, rád s vámi cokoli probere, aniž by zapínal taxametr.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Sociání sítě od A do Z
Stanice Pankrác
Zastávka Pankrác
Možnost parkování na přilehlých parkovištích nebo v obchodním centru Arkády Pankrác.