Tato akce již proběhla, ale můžete si zakoupit záznam. Další akce Jak na vymazlený e-mailing se koná 11. 6. 2024.

Spolupráce s influencery z pohledu práva

MARKETING MEETING Special je kratší verze klasického MARKETING MEETING s jediným přednášejícím a věnuje se pouze jednomu tématu. Tak je možné toto konkrétní téma rozebrat detailněji a do hloubky a počítáme s velkým časovým prostorem pro dotazy účastníků. 

První MARKETING MEETING Special bude v režii právničky Andrey Voříškové z eLegal. Zaměří se na spolupráci s influencery a na příkladech z praxe rozebere nejčastější náležitosti, které je potřeba si pohlídat při spolupráci s nimi z pohledu práva.

Hlavní témata

  • Na co všechno myslet před výběrem influencera, aby spolupráce proběhla hladce 
  • Co si sjednat ve smlouvě před zahájením spolupráce 
  • Co když jste agentura a spolupráci zajišťujete pro klienta 
  • Jak zajistit, aby klient dostal všechny výstupy a spolupráce proběhla podle zadání 
  • Co když propagujete produkt, na který platí přísná regulace reklamy 
  • Jak na označení spolupráce, abyste neklamali potenciální zákazníky

Andrea Voříšková

Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

Pro koho

  • marketingoví manažeři a specialisté 
  • brand manažeři 
  • specialisté na sociální sítě 
  • obsahoví stratégové 
  • tvůrci obsahu
Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Šárka Prchalová

Senior Event Manager