Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Michal Andera

    Michal Andera vizualizuje strategie a školí techniky kreativní spolupráce v projektu clarity-lab. Věří, že porozumění je klíčem k úspěšnému rozvoji firem. Na VŠE v Praze se věnuje výzkumu psychologie podnikání. Michal je autorem českého videoblogu o podnikání byznyspark.cz. Více o něm najdete na www.michalandera.com

Přednášející

  • Martin Bednář

    Martin Bednář je trenérem, koučem a konzultantem v jedné osobě. Po studiu na VUT v Brně pracoval 15 let na obchodních a manažerských pozicích, převážně ve finančním sektoru. V roce 2007 založil společnost AD Fonte, ve které pomáhá svým klientům v osobním rozvoji, prostřednictvím individuálních a firemních vzdělávání a koučingu. Zároveň je předsedou Fóra pro klientský přístup. V průběhu pracovního života dosáhl titulu MBA na University of Pittsburgh v USA a získal certifikace Neuro-lingvistického programování.

    Konzultant, trenér, kouč

    AD FONTE

  • Jakub Franc

    Jakub Franc má mnohaletou mezinárodní praxi v oblasti uživatelského výzkumu a vedení UX týmů. V současné době působí jako Director UX ve společnosti GoodData. V minulosti vedl výzkumné a designové týmy v AVG Technologies, rozvíjel uživatelský výzkum ve společnostech Sun Microsystems a Oracle, spoluzakládal agenturu ExperienceU. Jakub je původním vzděláním psycholog. Jeho doménou je kvalitativní uživatelský výzkum a jeho efektivní zapojení do vývoje produktů, techniky emočního designu, mezikulturní výzkum a v neposlední řadě evangelizace a rozvíjení UX kultury v korporátním prostředí. Jakub spoluvytvářel v tuzemsku ojedinělý studijní obor Interakce člověka s počítačem na FEL ČVUT. Kromě ČVUT přednáší jako host na několika tuzemských a zahraničních univerzitách.

    Director UX

  • Jakub Hoffmann

    Jakub v eManu vede tým UX/UI designérů. Má zkušenosti s navrhováním uživatelských rozhraní pro mobilní telefony, tablety, desktopová zařízení, ale také rozhraní aplikací pro auta nebo nemocniční lůžka. Pracoval na projektech pro významné české i nadnárodní zákazníky.

    Graphic Designer

    eMan

  • Martin Kučera

    Martinova onlajnizace začala v roce 2003 plánováním a prodejem online reklamních kampaní pro SME klienty. V agentuře Dobrý web pak získal znalosti s návrhováním webů, UX, SEO a PPC. Aktuálně kope za lepší web v T-Mobile, kde připravoval současnou podobu responzivního designu. Martin má rád jednoduchost a snaží se držet web a eShop čistý a srozumitelný.

  • Janne M. Lohvansuu

    Podnikatel, mentor a senior konzultant, který se mnohokrát osvědčil jako skvělý stratég pro digitální obchod s výrazným zaměřením na výsledky. Vždy se snaží vytvářet inovativní digitální služby, které zajistí skvělou uživatelskou zkušenost, a pevně věří ve význam výzkumu uživatelského chování při inovování služeb. Janne byl vedoucím projektů pro nadnárodní korporace i mezinárodní start-upy v oblasti digitálního obchodu, médií, financí a telekomunikace. Jeho konkurenční výhodou je propojení zkušeností ze světa služeb B2C i B2B a znalosti strategií uživatelské zkušenosti, crowdsourcingu, webových analýz a měření, řízení znalostí a souvisejících nových technologií.

    Managing Director

    User Intelligence

  • Pavel Mach

    Pavel je velmi zkušeným Web Designerem s dlouholetou praxí. Jeho portfolio v této oblasti zahrnuje webové prezentace a portály, desktopové a mobilní aplikace, včetně návrhu, tvorby a metodiky e-learningových kurzů. Je zodpovědný zejména za grafický design, UX design, návrhy a analýzu uživatelského rozhraní, ale úspěšný je i v optimalizaci již hotových řešení.

    UX and Graphic Designer

    TRASK SOLUTIONS a.s.

  • Ondřej Michálek

    Ondřej dříve působil jako hlavní UX designer pro aplikaci zaměřující se na prodej filmových práv využívanou hlavními světovými filmovými distributory a televizními kanály. Nyní působí ve společnosti eMan jako UX/UI designer. Rád hledá nové cesty a postupy s cílem učinit svět kolem nás jednodušším a použitelnějším.

    UX Designer

    eMan

  • Michal Mládek

    Michal je obchodním a marketingovým ředitelem Dobrého webu s více než desetiletou zkušeností z oblasti digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách. Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu.

    Michal se dlouhodobě zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka, což je téma, na které v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení.

    K jeho koníčkům patří zejména fotografování, songwriting, či vaření.

    Obchodní a marketingový ředitel

    Sherpas

  • Jiří Mžourek

    V současnosti pracuje jako Vice President ve společnosti GoodData, kde má na starosti User Experience, technický produktový management a kreativní oddělení. Předtím byl pět let zaměstnán ve firmě AVG Technologies, kde byl zodpovědný za vybudování UX oddělení a UX strategii celé společnosti, pokrývající kompletní produktové portfolio: aplikace pro desktop (Windows a MacOS X), mobilní aplikace (Android a iOS) i cloudové služby pro podnikové zákazníky. Před AVG pracoval ve společnostech Sun Microsystems a Oracle. Jako senior manažer byl zodpovědný za mezinárodní UX tým. V minulosti dále např. vybudoval usability lab na ČVUT, čímž byly zároveň položeny základy pro první univerzitní UX obor v ČR; podílel se i na znovuobnovení Asociace UX a pořádání konference World Usability Day.

    Vice President

  • Václav Petr

    Během studia na Vysoké škole ekonomické v Praze založil vlastní internetový obchod Nikiski.cz, kde získal zkušenosti s uživatelským rozhraní pro internetové obchody. Hned po studiu se vydal pracovat do evropské centrály Googlu v Dublinu, odkud pomáhal marketingovým agenturám rozvíjet a optimalizovat jejich online marketingové kampaně. Na konci roku 2015 se přidal do marketingového týmu Uberu v Praze, kde působí jako marketing manager.

    Marketing Manager

    UBER

  • Michel Rousseau

    Ve svém životě, kromě toho, že jsem hrdým otcem dvou skvělých dětí, vyrábím pixely. Nejdřív jsem vyráběl pixely v 3D s 3dsMax, pro použití v CGI nebo v reálném čase, ale také ve 2D pro web, pro uživatelská rozhraní, s pomocí Photoshopu, Illustratoru, Blendu…Všechny tyto pixely mi daly velmi konkrétní kritický pohled, který mě přivedl k uživatelské zkušenosti. Moje dlouhodobé zkušenosti mi dávají plný přehled o celém procesu návrhu v životním cyklu vývoje produktů. Už čtyři roky pracuji pro Microsoft Paříž, kde se starám o rozvoj UX a UI a propaguji výhody správně použitých pixelů. Také jsem se vrátil ke své první lásce s projektem babylonJS, který má za cíl převést mou osobní vizi do podoby 3D modelů.

    UX, UI & Design technical evangelist

    MICROSOFT

  • Tomáš Růžička

    Od roku 2004 se Tomáš aktivně zajímá o online se specializací na e-mailing. Poprvé se s e-mailingem setkal v Alza.cz. Prošel společnostmi jako Mironet, CeWe color a Conrad. Několik let působil jako freelancer se specializací na e-commerce, kdy společně se svým programátorem vytvořili vlastní framework pro e-shopy. Byl součástí týmu, který realizoval první implementaci Silverpop v České republice ve společnosti Conrad. Ta přinesla 300% růst tržeb z e-mail marketingu během tří let. O e-mail marketingu přednáší i na vysokých školách (VŠE Praha, ČZU Praha).

  • Jiří Sekera

    Platí mě za to, že ve stozích papírů se spoustou poznámek hledám smysl sdělení. Jakmile ho najdu, osekám ho na dřeň, rozvinu pro něj červený běhoun a dohlížím, aby mu cestou k adresátovi nikdo neublížil.

    Produktový návrhář

    Seznam.cz

  • Robert Schumacher

    Bob má více než 25 let zkušeností s uplatňováním zásad lepší použitelnosti designu ve firemním i akademickém prostředí. Má rozsáhlé manažerské zkušenosti a pracoval ve společnostech aktivních v segmentech telekomunikace a cestování. Bob je tvůrcem standardů pro grafická uživatelská rozhraní, vynálezcem patentu určeného pro prohlížeče (a několik dalších patentů čeká na přidělení) a autorem desítek technických a odborných článků. Pravidelně přednáší o návrhu uživatelského rozhraní. Bob má zvláštní odborné zkušenosti s vývojem metrik výkonu uživatelů a jejich uplatňováním ve finančních modelech a obchodních případech. Je držitelem titulu PhD. v oboru kognitivní a experimentální psychologie z University of Illinois, Urbana-Champaign.

    Executive Vice President

    GfK

  • Josef Slavíček

    Josef je spoluzakladatelem vítězného projektu Social Impact Awards 2014. Zabývá se hledáním partnerství se společnostmi z oboru telekomunikací. Projekt Koala Phone pomáhá více než 20 000 seniorům ze 101 zemí ve spojení s rodinou. Dříve pracoval jako freelancer v oboru grafického designu, UI / UX designu a brandingu.

  • Petr Šiller

    Začínal jako frontend vývojář a několi let pracoval pro společnost Seznam.cz. Mimo jiné i v týmu, který se věnoval prototypování nových služeb. To ho postupně nasměrovalo k návrhu aplikací. Momentálně vede tým Ux designérů v Moravia IT, kde navrhuje aplikace usnadňující překlad různorodého obsahu do jiných jazyků.