Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Pro skvělé UX je potřeba neustálá komunikace se zákazníky

Jak často komunikujete s vašimi zákazníky, kteří používají váš web nebo aplikaci? Na co se jich ptáte? A máte v tom systém, nebo to řešíte „pocitově“? V prezentaci se s vámi podělím o cestu startupu Toys And Stories – od prvotního návrhu, přes hloubkové rozhovory, uživatelské testování, redesign služby a webu po dodatečné ladění a neustálé iterace. Ukážeme si konkrétní ukázky použitých otázek, zjištění, jak jsme závěry zapracovali a jaké to přineslo výsledky.

Daniel Musil Daniel Musil

Account Director

AITOM Digital

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

Redesign webu pojišťovny Kooperativa

Představíme vám případovou studii redesignu webu pojišťovny Kooperativa, včetně dalších specifických webů, které jsou integrální součástí komunikace Kooperativy – kariérní web, web galerie.
Ukážeme, jak probíhala celoroční práce nad projektem a na vybraných konkrétních příkladech a výsledcích uživatelských testování předložíme zajímavá zjištění – úspěchy i zádrhele, které bylo potřeba vyřešit.
Vysvětlíme, jak design systém pomáhá udržovat CI na více webech a šetřit čas při jeho správě a rozvoji.

Eva Máchová Eva Máchová

UX Designer

FG Forrest

Eva Máchová

V oblasti UX a online marketingu se pohybuje více než 15 let. Působila "na volné noze", v několika agenturách, od roku 2015 pracuje v FG Forrest, kde nyní vede tým UX a designu. Vytvářela informační architekturu řady webů a e-shopů oceněných v soutěžích WebTop100 a Internet Effectiveness Awards (Koop.cz, Warehouse1.cz, Senesi.cz , Moser.com aj.). Přednáší online marketing na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.

Komponentová knihovna jako efektivní nástroj proti scope creep

Scope creep je typický problém projektů typu fixed–price, fixed–scope. Procesní framework, který jsme v agentuře SYMBIO pro tyto projekty vytvořili, je založený na sdílené knihovně komponent (knihovně obsahových bloků nebo taky organismů v řeči atomic designu). S ní pracujeme jednotně napříč celým týmem – od UX a UI designerů, přes developery až po sitebuildery. Vznikl tak proces, který snižuje scope creep, zlepšuje komunikaci v produkčním týmu a odbourává obavy klientů, protože nastavuje jasná očekávání.

Jakub Ondrášek Jakub Ondrášek

UX Team Leader at SYMBIO

SYMBIO Digital

Jakub Ondrášek

Kuba začínal jako projekťák, teď je vedoucím UX týmu v agentuře SYMBIO. V digitálu se pohybuje přes 10 let a pracoval pro klienty jako je ČEZ, Rohlík, CineStar nebo Národní divadlo. Rád pracuje s papírem a tužkou, vytváří mind mapy a je checklist-junkie.