V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.
Jak často komunikujete s vašimi zákazníky, kteří používají váš web nebo aplikaci? Na co se jich ptáte? A máte v tom systém, nebo to řešíte „pocitově“? V prezentaci se s vámi podělím o cestu startupu Toys And Stories – od prvotního návrhu, přes hloubkové rozhovory, uživatelské testování, redesign služby a webu po dodatečné ladění a neustálé iterace. Ukážeme si konkrétní ukázky použitých otázek, zjištění, jak jsme závěry zapracovali a jaké to přineslo výsledky.
Account Director
Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“
Představíme vám případovou studii redesignu webu pojišťovny Kooperativa, včetně dalších specifických webů, které jsou integrální součástí komunikace Kooperativy – kariérní web, web galerie.
Ukážeme, jak probíhala celoroční práce nad projektem a na vybraných konkrétních příkladech a výsledcích uživatelských testování předložíme zajímavá zjištění – úspěchy i zádrhele, které bylo potřeba vyřešit.
Vysvětlíme, jak design systém pomáhá udržovat CI na více webech a šetřit čas při jeho správě a rozvoji.
UX Designer
V oblasti UX a online marketingu se pohybuje více než 15 let. Působila "na volné noze", v několika agenturách, od roku 2015 pracuje v FG Forrest, kde nyní vede tým UX a designu. Vytvářela informační architekturu řady webů a e-shopů oceněných v soutěžích WebTop100 a Internet Effectiveness Awards (Koop.cz, Warehouse1.cz, Senesi.cz , Moser.com aj.). Přednáší online marketing na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy.
Scope creep je typický problém projektů typu fixed–price, fixed–scope. Procesní framework, který jsme v agentuře SYMBIO pro tyto projekty vytvořili, je založený na sdílené knihovně komponent (knihovně obsahových bloků nebo taky organismů v řeči atomic designu). S ní pracujeme jednotně napříč celým týmem – od UX a UI designerů, přes developery až po sitebuildery. Vznikl tak proces, který snižuje scope creep, zlepšuje komunikaci v produkčním týmu a odbourává obavy klientů, protože nastavuje jasná očekávání.
UX Team Leader at SYMBIO
Kuba začínal jako projekťák, teď je vedoucím UX týmu v agentuře SYMBIO. V digitálu se pohybuje přes 10 let a pracoval pro klienty jako je ČEZ, Rohlík, CineStar nebo Národní divadlo. Rád pracuje s papírem a tužkou, vytváří mind mapy a je checklist-junkie.