Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Partneři

  • Mediální partneři

    • logo Lupa.cz

      Lupa.cz

      Již více než 20 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo Živě.cz

      Živě.cz

      Živě.cz je nejčtenější a nejstarší internetový magazín o informačních technologiích na českém internetu. Svým čtenářům přináší aktuální informace o hardwaru, softwaru, internetu, technologiích, byznysu a dalších oborech, které mají vazbu na IT.

  • Za podpory

    • logo Asociace UX

      Asociace UX

      Hlavní činností Asociace UX (dříve Prague ACM SIGCHI) je směřovat, rozvíjet a formovat lokální UX trh s ohledem na zahraniční trendy a zkušenosti a zvyšovat povědomí veřejnosti o problematice HCI, UX. Občanské sdružení bylo pod názvem Prague ACM SIGCHI založeno v roce 1998. Do roku 2006 organizovalo zejména specializované odborné akce a přednášky. Po úspěchu první veřejné akce z této oblasti (Prague World Usability Day 2005), začali Katedra FEL ČVUT, Sun Microsystems a projekt Dobrý Web pořádat pravidelná veřejná setkání odborníků a zájemců o použitelnost.

  • Organizátoři

    • logo Dobrý web

      Dobrý web

      Dobrý web propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem pro návrh a realizaci komplexních digitálních strategií. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení internetového marketingu, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

    • logo ExperienceU

      ExperienceU

      ExperienceU je specializovaná divize společnosti Dobrý web a zároveň přední česká agentura v oblasti UX. Agentura disponuje týmem špičkových odborníků a moderní testovací laboratoří, která je určená na organizaci focus groups, uživatelského testování webů, využití oční kamery, ale také pro testování konkrétních výrobků nebo předprodukčních vzorků.

    • logo TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network

      TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 3,5 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.