Tato akce již proběhla. Další akce UX Day 2024 se koná 21. 3. 2024.

Přednášející

Moderátor

Martin Cerman

Martinovo profesní zázemí je z oblasti informačních technologií. Od roku 1996 působil jako konzultant a obchodník síťových řešení, aplikačního software a posledních 5 let pak naplno v oblasti UX – výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní. Je certifikovaným instruktorem Adobe. U organizace UX konference je od jejího počátku. Spolupracoval také na mezinárodní úrovni s předními UX agenturami a v rámci UX Alliance se spolupodílel na realizaci projektů pro klienty z bankovního, zdravotnického a automotive sektoru.

Přednášející

Marek Brumlich

Product designer v Heurece se specializací na UX/CRO. Marek vede a směruje projekty od jejich počáteční definice, přes výzkum a realizaci designové a vývojové části až po doručení produktu zákazníkovi. Součástí jeho práce je i (nekonečné) iterování, testování a vyhodnocování cílů. Zkušenosti sbíral také v Jablotronu, DámeJídlo.cz i na volné noze.

Florian Egger

Zakladatel a ředitel Telono, švýcarské výzkumné a designové agentury založené v roce 2005. Řídí tým uživatelských výzkumných pracovníků a interaktivních návrhářů, kteří usilují o to, aby interakce s produkty a službami byly užitečnější, využitelnější a příjemnější. Florian aktivně přispívá k redakčnímu obsahu UX-PM a tento training poskytl ve Švýcarsku, Francii, Spojených arabských emirátech a Jižní Africe.

Ivana Jíleková

Ivana Jíleková ráda pozoruje lidi. Výsledky pozorování staví do kontextu situací a vyvozuje z toho patřičné závěry. Jinak by se také dalo říci, že Ivana provádí uživatelský výzkum. Po marketingových studiích a praxi začala před 7 lety designovat UX. Pracovala pro O2 a nyní je specialistkou na User Research v MSD.

Michal Maňák

Michal v pracuje jako UX Designer ve společnosti LMC, kde má na starost návrh a rozvoj několika služeb. Využívá k tomu široké spektrum znalostí, metod, atd. nejen z designu, ale i z bysnysu nebo Product Managementu. Designem se zabývá jako celkem - aby produkty fungovaly, ale i dobře vypadaly a měly pro lidi smysl. Mj. pracoval jako UX Designer ve společnostech GoodData a Dobrý web.

Lukáš BoB Marvan

Lukáš BoB Marvan v současnosti pracuje jako Senior UX designer v MSD. Dříve pracoval 10 let pro Seznam.cz a pak tři roky v AVG Technologies. Stojí za putovní výstavou Digitální design: Pohled za pixely. Aktivní je kromě Asociace UX např. také v Asociaci pro mezinárodní otázky.

Radek Novák

Radek má téměř patnáctiletou praxi ve stravebnictví jako stavbyvedoucí a projektový manažer zejména v oboru průmyslové a komerční výstavby. Po studiích na ČVUT Praha a ENPC v Paříži působil několik let na straně generálního dodavatele staveb v České republice, Maďarsku a Polsku. Od roku 2009 působí jako projektový manažer na straně investorů komerčních nemovitostí. Pro společnost Decathlon byl Radek zodpovědný za výstavbu obchodních domů tohoto sportovního řetězce v České republice a Turecku. Od roku 2012 pracuje pro lídra evropského trhu v oblasti obchodních center, společnost Unibail-Rodamco, kde z pozice projektového manažera developmentu řídil výstavbu rozšíření obchodního Centra Černý Most, v současnosti na stejné pozici realizuje rozšíření obchodního Centra Chodov. Radek rád cestuje, lyžuje a je vášnivým hráčem golfu.

Martin Půlpitel

Martin je co-founder a CEO v technologické firmě Ackee. Jak Ackee rostla, tak krom pozice CEO, dělal i sekretářku, právníka, projekťáka i HR… Má rád dobrý design. Vždy se od svého týmu i zákazníka snaží dostat maximum, aby výsledek byl co nejlepší.

Lukáš Rýdl

Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.

Thomas Visby Snitker

Thomas má rád věci efektivní a jednoduché na použití. Ale dobrá použitelnost znamená dobrý obchod; společnosti a organizace získají zapojením svých uživatelů v oblasti designu a vývoje svých produktů a služeb mnoho. Thomas je v LEGO zodpovědný za výzkum v oblasti digitálních platforem (např. lego.com a nově spuštěnou LEGO Life app). Je zakladatelem SnitkerGroup (2005), FatDUX (2006) a UserTribe (2010). A je autorem „Breaking Throught to the Other Side – Using the user experience in web, interactive tv and mobile services“ a přispěl dvěmi kapitolami „User Research Throughout the World“ a „The Impact of Culture on User Research“ v publikaci “Handbook of Global User Research”. Obě knihy stojí za přečtení.

Petr Štědrý

Bude tomu 10 let, co jsem pověsil vývojářské řemeslo na hřebík. Od té doby jsem pomáhal týmům větším i menším, startupům, korporacím i agenturám. Dělal jsem interakčního designéra, informačního architekta, výzkumníka, produktového manažera. Nejvíc mě baví, když vidím jak produkt, který jsem pomohl vytvořit, usnadňuje někomu život.

Michal Vaňo

Michal patří ke generaci těch, kteří ještě zažili svět bez internetu; vždy se zajímal o technologie, od střední školy vyvíjel počítačové programy jako „one-man-team“. Po ukončení VŠ spojil svůj další profesní život s firmou Softec, kde aktuálně působí jako senior IT analytik a konzultant. Snaží se přispět k tomu, aby nás v digitálním světě obklopovaly lepší aplikace, z čehož pramení i jeho výrazný zájem o UX – a to nejen v rámci aplikací vyvíjených přímo pro zákazníky, ale i sdílením svých poznatků a zkušeností.

Klára Zajíčková

Klára Zajíčková začínala jako projektový manažer v Lundegaardu v době, kdy ještě weby navrhovali sami projekťáci. Ty časy už jsou naštěstí pro uživatele i klienty snad dávno pryč! Nyní se stará o UX oddělení v rámci společnosti 2N Telekomunikace, a.s.. Za úkol zde měla s pomocí BerkaUX postavit několikačlenný tým, který zodpovídá za návrh konfiguračních rozhraní k hardwarovým produktům, návazné mobilní aplikace i klientský cloudový portál umožňující konfiguraci služeb a nákup licencí na dálku. Za největší sousto své dosavadní kariéry považuje snahu začlenit a stabilizovat roli UX v rámci zažitého procesu vývoje hardwarových produktů.