Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

  • Martin Cerman

    Martinovo profesní zázemí je z oblasti informačních technologií. Od roku 1996 působil jako konzultant a obchodník síťových řešení, aplikačního software a posledních 5 let pak naplno v oblasti UX – výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní. Je certifikovaným instruktorem Adobe. U organizace UX konference je od jejího počátku. Spolupracoval také na mezinárodní úrovni s předními UX agenturami a v rámci UX Alliance se spolupodílel na realizaci projektů pro klienty z bankovního, zdravotnického a automotive sektoru.

    Projektový manažer

Přednášející

  • Marek Brumlich

    Product designer v Heurece se specializací na UX/CRO. Marek vede a směruje projekty od jejich počáteční definice, přes výzkum a realizaci designové a vývojové části až po doručení produktu zákazníkovi. Součástí jeho práce je i (nekonečné) iterování, testování a vyhodnocování cílů. Zkušenosti sbíral také v Jablotronu, DámeJídlo.cz i na volné noze.

    Product designer

    Heureka Shopping

  • Florian Egger

    Zakladatel a ředitel Telono, švýcarské výzkumné a designové agentury založené v roce 2005. Řídí tým uživatelských výzkumných pracovníků a interaktivních návrhářů, kteří usilují o to, aby interakce s produkty a službami byly užitečnější, využitelnější a příjemnější. Florian aktivně přispívá k redakčnímu obsahu UX-PM a tento training poskytl ve Švýcarsku, Francii, Spojených arabských emirátech a Jižní Africe.

    Owner & Principal

    Telono

  • Ivana Jíleková

    Ivana Jíleková ráda pozoruje lidi. Výsledky pozorování staví do kontextu situací a vyvozuje z toho patřičné závěry. Jinak by se také dalo říci, že Ivana provádí uživatelský výzkum. Po marketingových studiích a praxi začala před 7 lety designovat UX. Pracovala pro O2 a nyní je specialistkou na User Research v MSD.

  • Michal Maňák

    Michal v pracuje jako UX Designer ve společnosti LMC, kde má na starost návrh a rozvoj několika služeb. Využívá k tomu široké spektrum znalostí, metod, atd. nejen z designu, ale i z bysnysu nebo Product Managementu. Designem se zabývá jako celkem - aby produkty fungovaly, ale i dobře vypadaly a měly pro lidi smysl. Mj. pracoval jako UX Designer ve společnostech GoodData a Dobrý web.

    Digital product designer

    LMC

  • Lukáš BoB Marvan

    Lukáš BoB Marvan v současnosti pracuje jako Senior UX designer v MSD. Dříve pracoval 10 let pro Seznam.cz a pak tři roky v AVG Technologies. Stojí za putovní výstavou Digitální design: Pohled za pixely. Aktivní je kromě Asociace UX např. také v Asociaci pro mezinárodní otázky.

  • Radek Novák

    Radek má téměř patnáctiletou praxi ve stravebnictví jako stavbyvedoucí a projektový manažer zejména v oboru průmyslové a komerční výstavby. Po studiích na ČVUT Praha a ENPC v Paříži působil několik let na straně generálního dodavatele staveb v České republice, Maďarsku a Polsku. Od roku 2009 působí jako projektový manažer na straně investorů komerčních nemovitostí. Pro společnost Decathlon byl Radek zodpovědný za výstavbu obchodních domů tohoto sportovního řetězce v České republice a Turecku. Od roku 2012 pracuje pro lídra evropského trhu v oblasti obchodních center, společnost Unibail-Rodamco, kde z pozice projektového manažera developmentu řídil výstavbu rozšíření obchodního Centra Černý Most, v současnosti na stejné pozici realizuje rozšíření obchodního Centra Chodov. Radek rád cestuje, lyžuje a je vášnivým hráčem golfu.

    Construction project manager

    UniBail-Rodamco

  • Martin Půlpitel

    Martin je co-founder a CEO v technologické firmě Ackee. Jak Ackee rostla, tak krom pozice CEO, dělal i sekretářku, právníka, projekťáka i HR… Má rád dobrý design. Vždy se od svého týmu i zákazníka snaží dostat maximum, aby výsledek byl co nejlepší.

  • Lukáš Rýdl

    Lukáš Rýdl je Brand Managerem Prima Online. Je členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIR. Dříve zodpovídal u klíčových klientů Dobrého webu za jejich aktivity v oblasti digitálního marketingu počínaje návrhem marketingové strategie přes její realizaci a další rozvoj. Lukáš získal zkušenosti s digitálním marketingem na mezinárodní úrovni v globální agentuře ReachLocal, kde byl zodpovědný za strategii prodeje online marketingových služeb a adaptaci nových trendů v oblasti online marketingu. Ve své roli se věnoval i systematickému koučinku a rozvoji obchodních dovedností obchodního týmu. Lukáš získal certifikát TDMA (Trusted Digital Media Advisor) společnosti Google.

    Brand manager Prima Online

    FTV Prima

  • Thomas Visby Snitker

    Thomas má rád věci efektivní a jednoduché na použití. Ale dobrá použitelnost znamená dobrý obchod; společnosti a organizace získají zapojením svých uživatelů v oblasti designu a vývoje svých produktů a služeb mnoho. Thomas je v LEGO zodpovědný za výzkum v oblasti digitálních platforem (např. lego.com a nově spuštěnou LEGO Life app). Je zakladatelem SnitkerGroup (2005), FatDUX (2006) a UserTribe (2010). A je autorem „Breaking Throught to the Other Side – Using the user experience in web, interactive tv and mobile services“ a přispěl dvěmi kapitolami „User Research Throughout the World“ a „The Impact of Culture on User Research“ v publikaci “Handbook of Global User Research”. Obě knihy stojí za přečtení.

    Senior User Research Manager

    LEGO

  • Petr Štědrý

    Bude tomu 10 let, co jsem pověsil vývojářské řemeslo na hřebík. Od té doby jsem pomáhal týmům větším i menším, startupům, korporacím i agenturám. Dělal jsem interakčního designéra, informačního architekta, výzkumníka, produktového manažera. Nejvíc mě baví, když vidím jak produkt, který jsem pomohl vytvořit, usnadňuje někomu život.

    Senior User Experience Designer

    2FRESH

  • Michal Vaňo

    Michal patří ke generaci těch, kteří ještě zažili svět bez internetu; vždy se zajímal o technologie, od střední školy vyvíjel počítačové programy jako „one-man-team“. Po ukončení VŠ spojil svůj další profesní život s firmou Softec, kde aktuálně působí jako senior IT analytik a konzultant. Snaží se přispět k tomu, aby nás v digitálním světě obklopovaly lepší aplikace, z čehož pramení i jeho výrazný zájem o UX – a to nejen v rámci aplikací vyvíjených přímo pro zákazníky, ale i sdílením svých poznatků a zkušeností.

    Senior IT Analyst & šéf kompetenčního centra IT analýz

    Softec

  • Klára Zajíčková

    Klára Zajíčková začínala jako projektový manažer v Lundegaardu v době, kdy ještě weby navrhovali sami projekťáci. Ty časy už jsou naštěstí pro uživatele i klienty snad dávno pryč! Nyní se stará o UX oddělení v rámci společnosti 2N Telekomunikace, a.s.. Za úkol zde měla s pomocí BerkaUX postavit několikačlenný tým, který zodpovídá za návrh konfiguračních rozhraní k hardwarovým produktům, návazné mobilní aplikace i klientský cloudový portál umožňující konfiguraci služeb a nákup licencí na dálku. Za největší sousto své dosavadní kariéry považuje snahu začlenit a stabilizovat roli UX v rámci zažitého procesu vývoje hardwarových produktů.