Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

Radim Jung

Radim Jung pracuje ve světě médií už deset let. Dříve působil v reklamních agenturách, psal do novin, pracoval v parlamentu i v oblasti lobbingu a podnikové interní komunikace. V posledních pěti letech se intenzivně věnuje PR a převážně vztahům s médii v České republice a na Slovensku. Pro své klienty připravuje workshopy, tiskové konference a mediální tréninky. Příležitostně přednáší o komunikaci na vysokých školách a publikuje populárně-naučné články.

Radim Jung

Radim Jung pracuje ve světě médií už deset let. Dříve působil v reklamních agenturách, psal do novin, pracoval v parlamentu i v oblasti lobbingu a podnikové interní komunikace. V posledních pěti letech se intenzivně věnuje PR a převážně vztahům s médii v České republice a na Slovensku. Pro své klienty připravuje workshopy, tiskové konference a mediální tréninky. Příležitostně přednáší o komunikaci na vysokých školách a publikuje populárně-naučné články.

Michal Kučera

Michal Kučera vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, po škole ale začal pracovat jako novinář. Byl ekonomickým redaktorem Lidových novin, posléze časopisu Euro. Jako reportér navštívil řadu zemí, kromě jiného Kongo a Rwandu. Věnoval se také oblasti PR a pracoval jako manažer oblasti Government Affairs pro skupinu Škoda Auto. V roce 2012 vytvořil vlastní značku Classic Shoes, která se věnuje výrobě a dovozu luxusních, zejména ručně šitých pánských bot z Anglie, USA a dalších zemí. Věnuje se také investičním projektům mimo ČR, zejména v Africe.

Michal Kučera

Michal Kučera vystudoval práva na Univerzitě Karlově v Praze, po škole ale začal pracovat jako novinář. Byl ekonomickým redaktorem Lidových novin, posléze časopisu Euro. Jako reportér navštívil řadu zemí, kromě jiného Kongo a Rwandu. Věnoval se také oblasti PR a pracoval jako manažer oblasti Government Affairs pro skupinu Škoda Auto. V roce 2012 vytvořil vlastní značku Classic Shoes, která se věnuje výrobě a dovozu luxusních, zejména ručně šitých pánských bot z Anglie, USA a dalších zemí. Věnuje se také investičním projektům mimo ČR, zejména v Africe.

David Shorf

David Shorf získal ostruhy jako zástupce šéfredaktora Lidových novin německé skupiny Mafra. V jeho vedení vydržel neuvěřitelných deset let a během nich získal cenné dovednosti, které oscilovaly mezi novinařinou a marketingem. Relaunchoval zpravodajský server lidovky.cz, který má dnes přes 800 000 unikátních návštěvníku. Po dlouholetém působení v klasických médiích (Prague Post, Týden, Euro, LN) našel výzvu v perspektivní oblasti content marketingu. Je mistrem obsahu a přípravy podkladů pro široké spektrum klientů.

David Shorf

David Shorf získal ostruhy jako zástupce šéfredaktora Lidových novin německé skupiny Mafra. V jeho vedení vydržel neuvěřitelných deset let a během nich získal cenné dovednosti, které oscilovaly mezi novinařinou a marketingem. Relaunchoval zpravodajský server lidovky.cz, který má dnes přes 800 000 unikátních návštěvníku. Po dlouholetém působení v klasických médiích (Prague Post, Týden, Euro, LN) našel výzvu v perspektivní oblasti content marketingu. Je mistrem obsahu a přípravy podkladů pro široké spektrum klientů.