Fenoménem doby býval blog — koncem minulého tisíciletí. A nebylo to špatné! Jenže upřímně, kdo má dnes čas ty věci psát a číst? Naštěstí to není nutné. Blogy se dají natáčet a dívat se na ně, pak to jsou ovšem videoblogy neboli vlogy. Osobní videokanály na YouTube i jinde dnes prožívají nebývalý boom, jsou nástrojem, kterého se zmocnila nová generace a předvádí všem starším, co všechno se s tím dá udělat. Přijďte se také přiučit a sdílet vlastní zkušenosti s vlogy, s jejich využitím v marketingu a byznysu!

 
Povídat si s vámi budou:

Jakub Ditrich, jednatel, ekolo.cz
Dušan Gajdoštík, manažer nových médií, Seznam.cz
Petr Michl, šéfredaktor Marketing Journal, Focus Agency
Tomáš Pflanzer, Head of Digital, Nielsen Admosphere
YouTuber Martin Rota

Partneři Vlogeři vs. značky

  • Hlavní partner

  • Za podpory

  • Produktový partner

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce