Všechno se dá koupit aneb není pricing bez marketingu!

Správné nastavení cen velmi často představuje rozdíl mezi úspěšným na neúspěšným byznysem. Z čehož automaticky vyplývá, že to není jednoduché a neumí to každý. Při dnešní rozmanitosti obchodních modelů v internetovém i tradičním byznysu je problematika cenotvorby ještě složitější než dříve. Přestaňte si sami lámat hlavu, zda své výrobky a služby zdražit nebo zlevnit, a přijďte si pro nápovědu k VÁCLAVOVI LORENCOVI. 


Václav Vám představí nejzajímavější poznatky ze své 15 leté kariéry a ukáže jak pricing musí fungovat jako součást celého marketingového mixu. Zahraje si s Vámi hru. Bude politicky nekorektní. A na konci dá prostor zeptat se na co chcete a odpoví na to, co bude chtít on.

Otázky na které odpoví: 

  • Co je to pricing power? 
  • Jaká je nejjednoduší definice marketingu? 
  • Proč je pricing nejdůležitější částí marketingu? 
  • Proč je pricing nejpodceňovanější? 
  • Proč pricing nemůže fungovat samostatně bez ostatních částí marketingu? 
  • Jak lze zvýšit bezbolestně a rychle výnosy pomocí pricingu? 
  • Jak inovovat efektivně? 
  • 10 největších chyb, které udělali pricingový idioti a stálo je to židli?
 

Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…