Program

Hlavní blok

Zahájení akce

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Umře SEO kvůli generativní AI?

S rychlým rozvojem generativní AI, jako jsou pokročilé jazykové modely a AI nástroje pro obsahovou tvorbu, se SEO dostává do nové éry. Tato přednáška zkoumá, jak AI mění vyhledávací algoritmy a zda mohou technologie, které generují obsah automaticky, nahradit tradiční SEO strategie. Diskutujeme, zda SEO, jak ho známe, přežije, nebo jestli ho generativní AI posune směrem k novým metodám optimalizace.

Pavel Ungr Pavel Ungr

CEO & SEO

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Téma přednášky brzy upřesníme

Jan Tichý Jan Tichý

Partner & CPO Taste

Taste

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Vyhlášení 3., 2. a 1. místa v kategorii Retenční marketing

Sonda do influencerského trhu

Jak zasáhla umělá inteligence do exekuce influencerských kampaní a co s influencerským trhem dělají velké značky jako Trendyol nebo TEMU?

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je stále ještě aktivní moderátor, herec a v poslední době především CEO agentury World of Online. Agentura za 3 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice. Petr letos garantuje kategorii Influencer marketing.

Vyhlášení 3., 2. a 1. místa v kategorii Influencer marketing

Coffeé break

Jak upoutat pozornost CEO v době nesoustředěnosti?

Měli jsme tu dobu webu 2.0, dobu digitální, dobu post-digitální a nyní je doba nesoustředěnosti. Dočíst mail nebo WhatsApp zprávu, natož na ně odpovědět, to je čím dále tím nereálnější. Známe to všichni. Focus všech zúčastněných klesá.

Časy, kdy největším problémem bylo naučit se delegovat, jsou nenávratně pryč. Dnes se snaží kdokoliv odelegovat cokoliv, případně problémy takzvaně vyghostovat. Tvářit se, že neexistuje a ony zmizí.

A do toho se snažíte prodat nebo prosadit svůj projekt. Často končí u korporátního čaroděje třetí kategorie, u kterého také umřou.

Jaké kanály stále fungují, je třeba plošný nebo individuální nálet? Jak prosadit svůj projekt u CEO?

Konkrétní tipy, návody a metody „šustění“ nebo „narušení fenoménem“.

Přednášející v rámci svého působení v agentuře DFMG vytváří inovativní projekty pro leadery a zároveň působí jako tajemník projektu 2. ekonomická transformace, kde spolupracuje s předními podnikateli a podnikatelkami a CEO. Zároveň je koproducentem filmu Zápisník alkoholičky, který i díky použití těchto principů, se stal v kině nejnavštěvovanějším českým filmem posledních let.

Tomáš Jindříšek Tomáš Jindříšek

Managing Partner

Digital First Marketing Group

Tomáš Jindříšek

Tomáš Jindříšek je Managing Partner skupin agentur DFMG (Digital First Marketing Group). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side, která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur. Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru a je zapojený do řady projektů ovlivňující pozitivně společnost. Mimo jiné je tajemníkem 2. ekonomická transformace, spolutvůrcem portálu csrd.cz - komunity kolem ESG a CSRD problematiky a spolu s Radkem Špicarem vytvořil platformu Evropavdatech.cz, která je jedna ze dvou nejlépe fungujících projektů na pozitivní ovlivňování Čechů týkají se Evropy a EU. Tomáš je zároveň koproducentem nejnavštěvovanějšího českého filmem posledních let – Zápisníku alkoholičky.

Vyhlášení 3., 2. a 1. místo v kategorii Digitální transformace

Jak maximálně zefektivňovat retenční mechanismy napříč Evropou?

Efektivní zákaznická retence je klíčovým faktorem růstu v konkurenčním prostředí e-commerce, a Notino, jeden z předních evropských e-shopů v oblasti kosmetiky, má bohaté zkušenosti s udržováním a rozšiřováním své zákaznické báze na různorodých evropských trzích. V rámci přednášky se zaměříme na tipy a strategie, jak vytěžovat zákaznickou bázi s ohledem na specifika jednotlivých trhů, kulturní rozdíly a lokální chování spotřebitelů. Zjistíte, jak Notino používá data-driven přístup k retenci, jak personalizuje komunikaci a jak využívá moderní nástroje k udržení loajality zákazníků v dynamickém evropském prostředí.

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.

Vyhlášení 3., 2. a 1. místo v kategorii eCommerce

Interní komunikace ve složitých dobách

Co se vám vybaví, když se řekne interní komunikace? Společné firemní snídaně? Tipy na to, jak zvládat nucený home-office v době covidu? Někoho, kdo do firmy posílá maily s tím, kde si vyzvednout stravenky a jak pracovat s novým interním systémem? Nebo máte v interní komunikaci parťáka, který vám v těžkých business dobách pomůže nešlápnout vedle? Pokud nemáte vedle sebe spolehlivého člověka na interní komunikaci, nabídnu vám inspiraci, jak se (ne)zachovat v těžkých časech. Ukážeme si ji na třech příkladech. Hromadné propouštění. Výběr dobrovolného členského příspěvku na činnost komunity / neziskovky. A co s eventem, který musíte zrušit. Podobné situace vás po tomhle talku už nezastihnou nepřipravené.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Komunikační stratég

Irena Zatloukalová

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.

Vyhlášení 3., 2. a 1. místa v kategorii Firemní komunikace

Jak správně navrhnout zapojení AI do digitálního produktu z pohledu uživatele

Zaměříme se na to, jaké postupy volit při integraci AI do designu digitálních produktů z pohledu uživatelského zážitku. Probereme, jak zajistit, aby AI funkce byly intuitivní, přístupné a skutečně řešily potřeby uživatelů, aniž by působily rušivě nebo komplikovaně. Probereme také, jak řešit AI-driven interakce, které přináší hodnotu a zároveň udržují důvěru uživatelů daných produktů.

Jakub Karlec Jakub Karlec

Spolumajitel

2FRESH

Jakub Karlec

Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.

Vyhodnocování reklamních kampaní v roce 2024 a dál

Tento rok přinesl pro jednotlivé disciplíny online reklamy mnoho výzev zejména v oblasti sběru dat a vyhodnocování kampaní. V naší přednášce se zaměříme na to, jak co nejefektivění číst data, které máme momentálně k dispozici a neochuzovat se zbytečně o možnosti optimalizace našich kampaní.

Petr Bureš Petr Bureš

Spoluzakladatel

uLab

Petr Bureš

Petr společně s Markétou Kabátovou založili před 9 lety uLab, kde primárně pomáhají ecommerce a SAAS firmám exportovat do zahraničí a společně natočili i kurz PPC reklama strategicky. V uLab vede tým specialistů a pro firmy staví strategie, které propojují základy marketingu, data-driven pojetí a automatizaci.

Markéta Kabátová Markéta Kabátová

CEO

uLab

Markéta Kabátová

Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Píše AI česky líp než průměrný Čech?

Před rokem jsme se schopnostem AI v češtině mohli zasmát, letos už je v několika krocích schopná připravit článek k téměř finální editaci. Jak si vytvořit vlastního AI textaře na základě ChatGPT-4o, co od něj čekat a na co naopak nespoléhat. Pořád platí, že dobrého copywritera AI nenahradí. Ale už mu dokáže hodně pomáhat.

Michal Schindler Michal Schindler

Head of Content

Creative Dock

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Malý sál

Zahájení akce

Petr Kleiner Petr Kleiner

Idea maker & Strategist

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

Panelová diskuse: Velké zahraniční marketplaces a jejich vliv na český trh

Lukáš Havlásek Lukáš Havlásek

Web & Innovations Director

Notino

Lukáš Havlásek

Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.

Ruslan Skopal Ruslan Skopal

CEO

Trenýrkárna.cz

Ruslan Skopal

Ruslan sám se prezentuje slovy, která přesně charakterizují jeho přístup k životu i práci: buduje, vytváří, inspiruje, investuje a tvrdě dře. Společně s Adamem Rožánkem vybudovali Trenýrkárna.cz od nuly až do současného největšího e-shopu s pánským spodním prádlem v ČR a e-shopy v dalších 22 zemích. Podařilo se jim vzkřísit českou značku spodního prádla Styx, představili také vlastní značku Nedeto, a letos se jim podařilo zachránit českou značku Pietro Filipi.

Ruslan se intenzivně věnuje nejen přednáškám a konferencím, na kterých přednáší, ale také předávání svých cenných zkušeností mladé generaci. Mimo jiné je i v posledních týdnech velmi známou mediální osobností, jelikož se snaží o edukaci v problematice čínských e-shopů a jejich mnohdy nezákonných praktik.

Šárka Vílová Šárka Vílová

CCO

Factcool

Šárka Vílová

Štěpánka Vílová je zkušená manažerka s 15 letou praxí v e-commerce. Prošla si start-upy i korporacemi, kde vedla různě velké týmy a podílela se na prodeji širokého spektra produktů. Má za sebou zajímavé projekty v oblasti marketingu, věrnostních programů, produktových strategií a integrací. Zkušenosti sbírala i v maloobchodě a omnichannel strategiích. V posledních letech působí jako komerční ředitelka, propojuje obchod a marketing a pomáhá firmám s krizovým a strategickým managementem. Její vášní je práce s lidmi a objevování talentů.

Implementace RevOps v 3DF Fitness: Zlepšení výkonnosti a růst na trhu fitness center

Společnost 3DF Fitness, přední hráč na trhu v oblasti výstavby fitness center a distributor prémiových fitness strojů, čelila výzvě, jak efektivně sjednotit a optimalizovat své obchodní, marketingové a provozní procesy. Řešením byla implementace metodiky RevOps (Revenue Operations), která pomohla vytvořit harmonii mezi týmy, zlepšit tok dat a zvýšit efektivitu zákaznické cesty. Přednáška se zaměří na klíčové kroky implementace RevOps v 3DF Fitness, jaké technologie a postupy byly použity, a konkrétní výsledky, které vedly k růstu tržeb a zlepšení spokojenosti zákazníků. Přijďte se inspirovat, jak metodika RevOps může přinést výhody i vaší firmě.

Miroslav Jirčík Miroslav Jirčík

Founder

3D Fitness

Miroslav Jirčík

Již více než 20 let podniká ve světě fitness. Pracoval jsem jako osobní trenér a manažer fitness na zaoceánských lodích. Od roku 2006 je majitelem a ředitelem společnosti 3D FITNESS, která nastavuje nové standardy fitness v České republice. Školíme trenéry, realizujeme fitka, pořádáme kongresy. Vytváříme prostředí, které inspiruje k pohybu.

Daniel Musil Daniel Musil

Account Director

AITOM Digital

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.

Jak se digitalizuje tradice: komorní Divadlo Ungelt

Na začátku bylo divadlo se špičkovými českými herci a na konci je divadlo se špičkovými českými herci. Za 2 roky jsme ale prošli radikální digitální evolucí, máme nový kabát a daří se nám lákat mladší diváky. Vyslyšte příběh o tom, jak neztratit étos, ale přitom změnit úplně všechno!

Veronika Chvojková Veronika Chvojková

Idea maker / Content strategist

Konektime.com s.r.o.

Veronika Chvojková

Kudy se vydat? Ideálně tou nevyšlapanou cestou! Tak Veronika popisuje svůj životní i kariérní směr. Střední škola propagace a reklamy, redaktorka pro legendární Cosmopolitan, vysokoškolské studium filozofie a potom rovnýma nohama do malé digitální agentury Konektime. Společně se zakladateli, Tomášem Peterkou a Janem Šťastným, posouvají své klienty ve všech oblastech digitálního marketingu. Do Veroničiny stáje patří například Divadlo Ungelt, SkiResort ČERNÁ HORA-PEC nebo Festival francouzského filmu.

Ježíškova poradna - Vánoční kampaně Kytary.cz

Přijďte si poslechnout, jak Kytary.cz pracovaly s newsletterovým miniseriálem a shopping intention kampaní před loňskými Vánocemi. Ježíškova poradna vygenerovala 25 % z prosincových e-mailingových tržeb a přinesla o 175 % více objednávek, než třeba oblíbená doprava zdarma. Jak může dobře nastavený e-mailing přinést vánoční zázraky? Přijďte si pro inspiraci a know-how z této kampaně.

Jan Krčmář Jan Krčmář

Founder

Data Club

Jan Krčmář

Jan je specialista na digitální komunikaci. Má zkušenosti v oblasti email marketingu a CDP. Klientům z oblastí e-commerce, travel a media pomáhá optimalizovat a automatizovat marketingovou komunikaci. Je zakladatelem digitální agentury Data Club.

Denisa Vávrová Denisa Vávrová

Senior specialista e-mail marketingu

SmartEmailing

Denisa Vávrová

Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.

Panelová diskuse: Měření kampaní v roce 2025

Daniel Kafka Daniel Kafka

CEO

Fragile media

Daniel Kafka

Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

Ondřej Sláma Ondřej Sláma

Marketing consultant

www.ondrejslama.cz

Ondřej Sláma

Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.