Přednášející

WebTop100 2025

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Jan Bezděk

Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je zakladatelem a majitelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznysové výzvy. A ve zbytku volného času se věnuje digitalizaci zemědělství na vlastní farmě.

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

Tomáš Dosoudil

Tomáš vede vývojovou divizi společnosti Media Factory, která dodává technická řešení pro klienty jako Vodafone, Letiště Praha, KIA, Hypoteční banka nebo O2 Family. Zodpovídá za strategické směřování divize a řízení vývoje komplexních webových aplikací zaměřených na digitalizaci interních procesů i zákaznických rozhraní. Má deset let zkušeností napříč IT, od softwarových po hardwarové projekty.

Imed Jeddai

Imed Jeddai je zakladatel a generální ředitel cestovní kanceláře Blue Style. Věří, že budoucnost cestovního ruchu stojí na technologiích a digitalizaci. Díky jeho vizi se Blue Style posunula z role tradiční cestovky k pozici lídra digitální transformace v oboru.

Markéta Kabátová

Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Jakub Karlec

Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Ondřej Sláma

Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Irena Zatloukalová

Irča Zatloukalová je komunikační stratég s dvacetiletou praxí převážně v technologických firmách a dnes i zakladatelka technologického startupu Diversight.ai. V minulosti vedla komunikaci v Seznamu, konzultovala pro desítky firem z IT a technologického sektoru a jako systemická koučka pomáhala lídrům i týmům najít lepší jazyk pro řízení efektivní změny. Diversight.ai spojuje její dlouhodobý zájem o technologie, lidi a smysluplný dopad. Nová firma se totiž věnuje datovým anotacím a analýzám, a zároveň zaměstnává lidi na autistickém spektru. Irča věří, že diverzita není jen téma pro HR oddělení, ale základní stavební kámen dobrého produktu i dlouhodobě fungující firmy.