Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jak dnes (ne)funguje e-mailing v české e-commerce? Na základě dat z více než 600 e-shopů ukážeme, jak firmy komunikují, co automatizují a kde nejčastěji chybují. Součástí budou příklady funkční personalizace a automatizace i aktuální trendy, které by vám letos neměly uniknout.
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Přednáška se zaměří na to, jak se mění svět vyhledávání a obsahu s nástupem AI Overviews a jak AI mode ovlivňuje viditelnost, relevance a výsledky. Ukážeme si konkrétní příklady, jak tyto prvky fungují, proč jsou důležité a jak je možné obsah i technickou stránku webu optimalizovat, aby na nové AI-driven prostředí reagovaly co nejefektivněji. Praktické tipy, analýza trendů a přehled doporučených postupů pro SEO a obsahovou strategii.
CEO & SEO
Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.
CEO
Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.
Jak bude vypadat svět UX a produktového designu v roce 2026? V této přednášce se zaměříme na dva klíčové směry: transformaci produktových a designových týmů a evoluci softwaru, webů a aplikací. Prozkoumáme, jak se mění spolupráce a složení týmů, jak se vyvíjí designový proces a jak se na tyto změny připravit. Dále se podíváme na trendy v použitelnosti a designu digitálních produktů, vliv AI na UX a CX a dopad byznysových, společenských i legislativních změn na tvorbu digitálních řešení. Přednáška staví na zkušenostech studia 2FRESH s návrhem AI rozhraní pro české a americké startupy a rozhovorech s desítkami lídrů designových a produktových týmů. Nabídne praktické vhledy a inspiraci pro designéry, produktové manažery i marketéry, kteří chtějí být o krok napřed.
Spolumajitel
Jakub Karlec pomáhá firmám i startupům s designem. Je spolumajitel 2FRESH, společnosti, která dodává firmám UX designery a výzkumníky. Jako lead designer už 20 let navrhuje a testuje informační systémy, weby a aplikace. Pomáhal s designem nemocničních systémů, rozhraní v autech i zákaznických aplikací bank a operátorů. Design je podle Jakuba hlavně nástroj, který pomáhá byznysu – zlepšuje použitelnost produktů, zákaznickou spokojenost a pomáhá získávat nové klienty.
Všichni se snažíme maximálně zefektivnit naše procesy a komunikaci. V interní komunikaci to může znamenat ohlížet se po on-line nástrojích. Ne jinak tomu je i v komunikaci k B2B partnerům. Zkrátka všichni hledáme nějaký svatý grál – jak na komunikaci snadno a ideálně s co nejmenší námahou a zahlcením čtenářů a příjemců informací. Ale jde to v dnešní době? A jak nakombinovat všechny kanály komunikace, aby vaše firemní komunikace byla opravdu efektivní? Pojďte se mnou do světa nástrojů, do kterých ale pořád patří i obyčejné lidské setkání.
Komunikační stratég
Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.
Skutečně kreativní obsah by se neměl podřizovat číslům. Galerie nejsou od toho, aby lákaly co nejvíc návštěvníků. Na to jsou třeba trhy. Očekávat od galerie čistě návštěvnost a prodeje, a ještě ji kvůli tomu měnit na tržnici, je nesmysl. No a teď přišla AI – a už ani nepotřebujeme tvůrce. Stačí nám místo obsahu doom-scrolling?
Head of Content
Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.