Zákaznická zkušenost se v době zaměnitelnosti produktů a služeb jeví jako další velká příležitost, jak se odlišit od konkurence a využít při tom moderní nástroje a technologie. Ale jedna věc je mluvit o ní, ale naprosto něco jiného, je mít pod kontrolou celou zákaznickou cestu od začátku do konce, a někdy i za něj, po reklamaci, servis nebo opětovný nákup. Přitom kompletní zákaznickou cestu velká část byznysu není schopna ani popsat, natož aby ji vědomě kontrolovala či vylepšovala. Je to vůbec možné, nebo je to jen šidítko konzultantů, jak si otevřít další zdroj příjmů?

Ojedinělá série čtyř diskusních setkání nad dobrou kávou s admanem a marketingovým guru Josefem Havelkou. Od března do června probereme nejzásadnější výzvy dnešního marketingu, který se pod tlakem nových technologií mění stejně dramaticky jako celá společnost. Jako vždy přežije ten, kdo se nejlépe přizpůsobí.

Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější

Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.

Potvrzení hosté: Jakub Petřina, AirBank; Tomáš Čupr, Rohlík.cz; Jan Binar, McCann; Lucie Svobodová, AMBI CZ

Místo a kontakt

  • Termín akce

    22. května 2018 9:30–12:00

    Místo konání

    WorkLounge Praha Diamant
    Václavské náměstí 3
    Praha 1 - Nové Město
    110 00
  • Kontakt

    Lenka Petrašová
    Event Director
    telefon: 775 854 239

WorkLounge se nachází ve 3. patře.

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy A a B

    Stanice Můstek