Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Zákaznická zkušenost: nový svatý grál pro značky a byznys?

Téma
Zákaznická zkušenost

Zákaznická zkušenost se v době zaměnitelnosti produktů a služeb jeví jako další velká příležitost, jak se odlišit od konkurence a využít při tom moderní nástroje a technologie. Ale jedna věc je mluvit o ní, ale naprosto něco jiného, je mít pod kontrolou celou zákaznickou cestu od začátku do konce, a někdy i za něj, po reklamaci, servis nebo opětovný nákup. Přitom kompletní zákaznickou cestu velká část byznysu není schopna ani popsat, natož aby ji vědomě kontrolovala či vylepšovala. Je to vůbec možné, nebo je to jen šidítko konzultantů, jak si otevřít další zdroj příjmů?

Ojedinělá série čtyř diskusních setkání nad dobrou kávou s admanem a marketingovým guru Josefem Havelkou. Od března do června probereme nejzásadnější výzvy dnešního marketingu, který se pod tlakem nových technologií mění stejně dramaticky jako celá společnost. Jako vždy přežije ten, kdo se nejlépe přizpůsobí.

Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější

Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.

Potvrzení hosté: Jakub Petřina, AirBank; Tomáš Čupr, Rohlík.cz; Jan Binar, McCann; Lucie Svobodová, AMBI CZ

Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce
Místo konání

Místo a kontakt

WorkLounge Praha Diamant
Václavské náměstí 3
Praha 1 - Nové Město
110 00
Jak se k nám dostat?

Jak se k nám dostat?

  • Metro

    Stanice: Můstek

    Linkou A a B

  • Metro

    Stanice: Muzeum

    Linkou CChůzí ze stanice cca 8 min.

Lenka Petrašová

Event Director

WorkLounge se nachází ve 3. patře.