Americká reklama? Vezměte si z ní to nejlepší

Krátký exkurz do historie americké reklamy a co si z ní odnést pro dnešek přináší co-workingové centrum Opero za podpory TUESDAY Business Network.

Reklamu jako takovou nevymyslel pan Vajíčko a kapitalismus nezačal v listopadu 1989. My víme, že tohle víte, ale přesto si myslíme že není na škodu vypravit se někdy do starších vrstev kulturního podloží naší spotřební společnosti a podívat se, na čem dnes stojíme.

Opero pro vás připravilove spolupráci s TUESDAY Business Network tematický večer s americkou reklamou padesátých, šedesátých a sedmdesátých let New and Improved. Nepůjde však o prostou sentimentální připomínku zašlých časů. Kategoriím cigaret a tabákových výrobků, pracích prostředků a kosmetiky se budeme věnovat hlouběji a zkusíme nakreslit vývojové křivky jejich komunikace a vnímání od padesátých let až po dnešek.

Součástí večera bude samozřejmě promítání předmětných reklam (bude jich hodně!) a diskuse s publikem i panelisty. Mezi nimi nebudou chybět marketéři Tomáš Hrivnák, Josef Havelka, ale také zástupci kreativního marketingového řemesla, antropolog, spisovatel či filmař.

Těšíme se na Vás!


05/02/2019 od 18:30

pořádá:
Opero za podpory TUESDAY Business Network

kapacita:
100 osob

vstupné:
300 Kč, pro členy Opera zdarma

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce