V době, kdy loajalita zákazníků slábne a konkurence sílí, rozhodují o úspěchu značky nejen její hodnoty, ale i schopnost efektivně a autenticky komunikovat. Stačí jedna chyba, špatně zvolená slova nebo podcenění krizové komunikace – a pověst firmy může utrpět obrovskou ránu. Jak tomu předejít? Jak nastavit PR strategii tak, aby podpořila růst značky a současně ochránila její reputaci?
Na konferenci konferenci BRANDstorming 2025 se setkáte s odborníky na marketing, PR a krizovou komunikaci, kteří vám ukáží, jak vybudovat značku, která nejen vynikne, ale zároveň si udrží důvěru zákazníků i v turbulentních časech.
Témata konference:
- Jak dlouhodobě řídit značku a efektivně komunikovat?
- Jak využít behaviorální vědu k posílení značky a vztahů se zákazníky?
- Jak si co nejlépe nastavit PR strategii? – Jaký je správný čas na rebranding?
- Jak se vyhnout právním rizikům a ochránit značku před zneužitím?
Potkáme se s těmito přednášejícími už 3. dubna v hotelu Jalta v Praze. Do 28. února můžete využít zvýhodněné vstupné Early Birds.
František Brož
Zakladatel agentury FYI Prague, expert na PR a krizovou komunikaci. Spolupracoval s T-Mobile, Uberem a Knihobotem. Jeho přednáška se zaměří na nové PR výzvy a to, co si značky musí osvojit, než bude pozdě.
Lukáš Cikánek
Marketingový stratég s více než 11 lety zkušeností. Působí jako General Manager & Client Strategy Director v Pickerly. Na konferenci promluví o využití behaviorální vědy při budování značky.
Michaela Chrpová
Specialistka na PR a integrovanou komunikaci, vede influencerskou divizi v MSL. Zaměří se na strategii PR a jejím správném nastavení.
Jan Javornický
Kreativec, který se zaměřuje na digitální marketing a brandové strategie. Přednáška „Brandformance na steroidech“ ukáže, jak nepřijít o brand a přitom dosahovat skvělých výsledků.
Jiří Nevečeřal
Digitální stratég z agentury Socialsharks. Má zkušenosti s kampaněmi pro Škodu Auto, E.ON či KFC. Zaměří se na efektivní využití AI v launch kampani Škoda Octavia.
Tereza Palátová
COO ve StoryMatters.online, expertka na LinkedIn marketing. Povede pro vás workshop o využití LinkedInu pro budování osobní i firemní značky.
Martin Peška
Zakladatel Pickerly, konzultant v online marketingu. Ve své přednášce ukáže, jak využít behaviorální vědu k budování značky.
Tomáš Preněk
Head of Strategy v Publicis Groupe. Pomáhá značkám jako Fortuna či Opavia vytvářet efektivní brandové strategie. Společně s Michaelou Chrpovou bude mluvit o tom, zda má vaše PR strategii a na to, jak ji správně nastavit.
Vojtěch Prokeš
Spoluzakladatel výzkumné společnosti Behavio Labs. Jeho přednáška ukáže, jak správně pracovat s pozorností publika a zvýšit efektivitu kampaní.
Petra Stupková
Advokátka specializující se na online právo a ochranu značek. Její přednáška se zaměří na rizika, která AI představuje pro brandy, a na to, jak se jim vyhnout.
Adam Špina
Stratég roku 2023, působí v Ogilvy. Pomáhal budovat globální strategie pro Velkopopovický Kozel nebo IKEA. Zaměří se na hledání „svatého grálu efektivity“.
Pro kompletní program, vstupenky i anotace k přednášejícím navštivte stránky BRANDstorming 2025. Pokud se zaregistrujete do 28. února, získáte zvýhodněné vstupné. Připojte se k nám 3. dubna v Hotelu Jalta v Praze a nezmeškejte příležitost získat inspiraci pro rozvoj vaší značky.
Mediálními partnery jsou odborné servery MediaGuru a Marketing Journal. Vystavovatelem na konferenci je Legitas, produktovým partnerem Easy Event. Organizátorem akce je TUESDAY.cz a produkci zajišťuje Internet Info.