Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Co generace Z očekává od komunikace firem a jak na to reagovat?

Autor: Internet Info
Nejen o nejmladší generaci bude In-Comms Forum. Projděte si s námi strategie pro efektivní interní komunikaci a motivaci zaměstnanců.
7. 4. 2025

Online konference In-Comms Forum se zaměří na nejnovější trendy, nástroje a strategie v oblasti interní komunikace. Hlavními tématy budou motivace zaměstnanců, posilování firemní kultury, krizová komunikace a digitalizace interních procesů.

Řečnice a řečníci se budou věnovat zpětné vazbě, interní komunikaci v hybridních týmech, ochraně osobních údajů nebo employer brandingu. Odnesete si praktické tipy a strategie, které můžete ihned využít ve své firmě. Sejdeme se online 27. května.

HLAVNÍ TÉMATA KONFERENCE

• Interní komunikace jako nástroj pro motivaci a zapojení zaměstnanců 

• Role leaderů v interní komunikaci a jejich vliv na firemní klima 

• Krizová interní komunikace v období změn a nepředvídatelných situací

 • Digitalizace interní komunikace: intranety, chatboti a firemní sociální sítě 

• Employer branding a jeho propojení s interní komunikací 

• Měření a vyhodnocování efektivity interní komunikace 

• Segmentace sdělení podle potřeb různých skupin zaměstnanců 

• Interní komunikace v hybridních a remote týmech 

• Zpětná vazba a obousměrná komunikace

VYBÍRÁME Z PROGRAMU:

Co generace Z očekává od komunikace firem na sociálních sítích a jak se tomu přizpůsobit?
Generace Z přichází na trh práce s novými očekáváními a hodnotami formovanými digitálním prostředím, ekologií a hledáním vyššího poslání. Firmy se musí naučit interpretovat tyto hodnoty na svých sociálních sítích, kde si generace Z často hledá první informace o potenciálních zaměstnavatelích. V přednášce Petry Vrbové z Digital HR marketing se dozvíte vše potřebné o nejmladší generaci na trhu práce.

Slack jako nástroj pro chytřejší spolupráci, ne další zahlcení

Komunikační platforma Slack není jen chat. Věra Janičinová ze společnosti Salesforce představí, jak ji využít ke zjednodušení práce, posílení angažovanosti a vytvoření prostoru pro smysluplnou komunikaci.

Interní komunikace jako překvapivý lék na spoustu firemních nemocí
Ondřej Švrček, expert na interní komunikaci ze společnosti MUNIPOLIS, na největších výzvách českých firem představí, jakou roli v nich hraje řízená interní komunikace. V rámci přednášky si řekneme, jak má vypadat funkčně nastavený systém ve firmách – od sběru kontaktů až po analýzu výsledků komunikace – a ukážeme nejčastější chyby, které firmy dělají.

Emocím se v práci nevyhnete. Jak s nimi pracovat, aby vám nepodrazily nohy?
Emoce jsou neoddělitelnou součástí práce a jejich správné zvládnutí může zlepšit vztahy i výsledky týmu. Na praktických případech si s Blankou Mrázkovou ze společnosti Moderní Leader ukážeme, jak se vypořádat s emocemi ve vypjatých situacích, jak pracovat s emocemi svých podřízených z pozice leadera, stranou nezůstanou ani tipy pro zvládání stresu a zlepšení firemní atmosféry.

Spojení začíná uvnitř: Efektivní interní komunikace při akvizici
Akvizice znamenají změnu, nejistotu i nové možnosti. Aby byla transformace úspěšná, je zásadní, jak se o ní komunikuje. Jak předejít komunikačním šumům a pomoci zaměstnancům přijmout novou realitu? Dostaneme praktické rady a zkušenosti z první ruky od Dany Jahn Odvody ze společnosti Tedom.

TRATON vyzývá své zaměstnance: „Be part of something bigger“
Skupina TRATON vznikla před deseti lety na základě rozhodnutí koncernu Volkswagen vyčlenit divizi užitkových vozů do samostatné skupiny. Snahy vytvořit skutečnou pospolitost mezi značkami se stoletou historií a původem ze tří kontinentů však několikrát ztroskotaly. Až strategie spuštěná v roce 2022 přinesla viditelné výsledky. Proměnou muselo projít i oddělení komunikace, které zásadně změnilo způsob své práce, aby dokázalo tuto transformaci podpořit. Jak přesně vše probíhalo nám přiblíží Tomáš Novotný ze skupiny TRATON.

Pro koho je konference ideálním zdrojem informací?
Konference je vhodná pro odborníky na interní komunikaci, HR ředitele a manažery, specialisty komunikace, marketingové a PR odborníky, majitele a ředitele firem, kteří chtějí zlepšit interní komunikaci a motivaci svých zaměstnanců.

Přijďte se inspirovat a povznést svou firemní komunikaci. Přihlášku můžete vyplnit zde.

Čtěte dále

Jak propojit data, kreativitu a AI v obsahu, který osloví:…

Další online MARKETING MEETING cílí na LinkedIn

AI Transformace 2025: Revoluce, která nečeká!