Sociální síť LinkedIn je dnes nepostradatelným nástrojem v B2B komunikaci. Firmy ji využívají pro růst byznysu, budování značky i networking. Efektivní strategie na této platformě pomáhají marketérům, HR manažerům, CEO nebo obchodníkům oslovit relevantní publikum a dosahovat dobrých výsledků.
Naše online setkání MARKETING MEETING se tentokrát zaměří na pokročilé využití LinkedInu. Zkušení odborníci přinesou tipy pro tvorbu obsahu, zapojení vedení do komunikace, práci s reklamními kampaněmi, využití umělé inteligence. Nevynecháme ani možná rizika a pasti, na které si dát pozor. Program toho nabízí opravdu hodně.
Naše přednášky
Když CEO (ne)chce komunikovat: Jak zapojit vedení do budování firemní image na LinkedInu
Firemní komunikace na LinkedInu je efektivnější, pokud se do ní zapojí i vrcholové vedení. Lidský přístup a osobní obsah přispívají k důvěryhodnosti značky. Co ale dělat, když CEO „nemá čas“ nebo nevidí důvod ke komunikaci? Vladana Bačová ze společnosti Pretty Much Nomads ukáže konkrétní strategie, které pomohou překonat bariéry a zapojit vedení do tvorby obsahu.
Technická komunikace v době informačních paradoxů
Jak na sociálních sítích zaujmout, nenudit a zároveň neprozradit příliš? Bohdan Zronek z ČEZu se zaměří na specifika komunikace v jaderné energetice a ukáže, jak využít LinkedIn k efektivní prezentaci firmy. Dozvíte se, proč je někdy méně informací více a jak zapojit osobní profily managementu do strategické komunikace.
LinkedIn pasti – jak omezit nejčastější rizika spojená s LinkedInem a vlastními zaměstnanci
LinkedIn přináší obrovské možnosti, ale skrývá i potenciální hrozby. S Adamem Zbiejczukem z Influencer.cz se zaměříme se na časté chyby a rizika, kterým by se firmy i jednotlivci měli vyhnout. Ukáže také, jak správně nastavit strategii LinkedIn komunikace a reklam tak, aby se nestaly pastí.
Vliv a obchod na LinkedIn: Sales Navigator Advanced jako váš klíčový nástroj
Jak najít klíčové kontakty dříve, než zjistí, že vás potřebují? Sales Navigator Advanced vám může výrazně pomoci při vytváření obchodních příležitostí. Ukážeme si praktické tipy, jak vyhledávat relevantní lidi, navazovat obchodní vztahy a využívat Sales Navigator tak, aby efektivně pracoval. Přednášky se chopí Tereza Palátová ze StoryMatters.online.
AI jako váš parťák pro leady a příspěvky
Umělá inteligence dnes dokáže ušetřit hodiny práce při generování leadů i tvorbě obsahu na LinkedInu. Gašpar Nagy z Techmates.io představí dva hlavní způsoby, jak s AI pracovat: • Automatizace lead generation – Jak si sestavit systém, který vám vyfiltruje relevantní kontakty a připraví seznam zajímavých leadů. • AI copywriting – Jak nastavit AI asistenta, který bude vytvářet příspěvky autenticky, v souladu s vaším stylem a bez „robotického“ dojmu.
LinkedIn 2025: Autenticita v době AI
Radka Legerská, marketerka a lektorka promluví o tom, jak na LinkedInu zůstat autentickým i v době umělé inteligence. Radka nám ukáže, jak efektivně propojit technologii s lidským hlasem a jak využít AI k podpoře obsahu.
LinkedIn je mocný nástroj, pokud ho umíte správně využít. Připojte se online 15. dubna na MARKETING MEETING a osvojte si strategie, které vás posunou o krok napřed. Těšíme se na vás. Přihlášku můžete vyplnit zde.