Ondřej Lasák (ČT): Nikdo dopředu nevěděl, že hláška „Dycky Most!“ zlidoví

Za fenoménem seriálu Most! stála i chytře živená kampaň na sociálních sítích. O tom, jak na ní tým České televize pracoval, mluví ve videorozhovoru internetový dramaturg Ondřej Lasák.

Podílel se na kampaních k seriálům Rapl, Trpaslík nebo Marie Terezie. Poslední měsíce Ondřej Lasák trávil čas hlavně promováním seriálu Most! Že se jeho týmu podařilo rychle vybudovat povědomí i na sociálních sítích, ukazují čísla zájmu o oficiální facebookový profil seriálu.

Profil během krátké doby nasbíral přes 81 tisíc fanoušků. Rychle narostl počet příznivců i na profilu Snědá tíseň, který se seriálem souvisí. Ten má 37 tisíc fanoušků.

I proto Lasák říká, že vše bylo nakonec těžší, než si on i jeho tým mysleli. „Bylo důležité si dopředu říct, co chceme kampaní říct. Seriál řešil některá kontroverzní témata a nechtěli jsme, aby se diskuze nějak zvrtly. Občas to bylo složitější, než to zvenku vypadalo,“ řekl Lasák ve videorozhovoru pro server Lupa.cz.

Celý článek společně s podcastem najdete na serveru Lupa.cz.

Ondřej bude podrobněji o seriálu mluvit na konferenci Content First 2019.

Partneři TUESDAY Business Network

  • Produkce