Menu Zavřít

Blog

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

Osobností roku v soutěži WebTop100 se stala Petra Dolejšová

 Autor: II
Na konferenci WebTop100 jsme vyhlásili nejlepší projekty digitálního marketingu. Již podruhé v řadě zvítězila agentura FG Forrest a osobností českého digitálu pro rok 2023 se stala Petra Dolejšová.
15. 11. 2023

Do 22. ročníku soutěže WebTop100 přihlásilo své projekty celkem 105 českých a slovenských dodavatelů digitálních řešení, především z řad online agentur digitálních agentur. Vyhlášení výsledků soutěže WebTop100 proběhlo 14. listopadu v hotelu Comfort v Praze během stejnojmenné konference o digitálním marketingu. 

Titulem Autor roku se již podruhé v řadě může honosit agentura FG Forrest, která v jednotlivých kategoriích soutěže obsadila hned dvě první a jedno druhé místo. Projektem roku odborná porota soutěže WebTop100 jmenovala kampaň “Huňaté teplo pro všechny zimomřivce” z dílny známého e-shopu Ovečkárna.cz. Osobnost českého digitálního marketingu je Petra Dolejšová, advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochrany osobních údajů a značky.

Kompletní výsledky všech 17 soutěžních kategoriích naleznete na webu WebTop100, představme alespoň projekty, které se umístily na prvních příčkách. 

Vítězné projekty soutěže WebTop100 pro rok 2023

Firemní web – malé a střední firmy: Web návštěvnického centra Rodinného pivovaru Bernard 

Firemní web – velké firmy: Omnipol.cz

Ecommerce – malý B2C projekt: Designový e-shop SENESI s rozšířenou realitou

Ecommerce – velký B2C projekt: Ovečkárna: Pomáháme vytvářet teplo domova a rodinnou pohodu

Ecommerce – B2B projekt: Top-obaly 

SEO: Migrace webu Foodora.cz

Retenční marketing: E-mailing KitchenAid 

Výkonnostní kampaň: Showmax: Zvýšení prodejů o 97 % díky brandbuildingu

Videoreklama: Huňaté teplo pro všechny zimomřivce 

Firemní komunikace:Liftago vs. trollové 

Influencer marketing: Zalando slaví narozeniny, Dana je DAtová schráNkA 

Autentická kariérní komunikace: brnoregion.com – nový web inovačního ekosystému Jihomoravského kraje 

Digitální transformace: Národní muzeum v kapse 

Obsahový marketing: Podcast OnRia 

Brandová kampaň: Huňaté teplo pro všechny zimomřivce 

UX: Webové stránky DPMB 

Umělá inteligence: Automatizace klíčovky – synergie statistiky a AI 

Osobnost českého digitálu: Petra Dolejšová

Projekt roku: Huňaté teplo pro všechny zimomřivce

Autor roku: FG Forrest, a.s.

Čtěte dále

Konference #CIF23: Přinášíme videozáznam z rozhovoru s…

#CIF23: Jaká budoucnost čeká videoobsah? Přinášíme…

Konference WebTop100: Platforma pro setkání osobností…