Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
11. června 2014 9:00–18:00

Multikino Cinestar – Anděl ul. Radlická 3179/1E Praha 5 – Smíchov

Program

Hlavní blok

8:30 - 9:00

Registrace účastníků

9:15 - 9:55

Keynote: Content marketing v moři odpadu

Firmy dnes bojují o pozornost zákazníků na život a na smrt. Přitom ale poznávají, že průměrný obsah nefunguje. Dokonce už nestačí ani dobrý obsah. Musí totiž být doslova úžasný. Prozradím vám recept, jak vytvářet inteligentní, cenný a zábavný obsah, který lidé budou chtít sdílet dál. Popovídáme si o dvou klíčových bodech, díky nimž vyniknete. Projdeme si konkrétní příklady a případové studie ze světa B2B, který je plný specialit a zvláštností.

Uvidíte:

• Proč ani nadprůměrný obsah nestačí.

• Jak skvělý firemní obsah přináší výrazné výsledky i bez větších investic.

• Jak dát homerun pomocí obsahu.

• Co přijde dál?

O svých zkušenostech bude Stan Woods mluvit v anglickém jazyce.

Stan Woods Stan Woods

Co-Founder & Managing Director

Velocity Partners

Stan Woods

Stan nejprve vyučoval na univerzitě a působil ve vojenské zpravodajské službě. Oklikou se dostal do největší britské PR společnosti (Brodeur) specializované na technologické firmy. Dovedl ji až k akvizici skupinou Omnicom a následně založil agenturu Velocity, kterou dodnes řídí.

10:00 - 10:20

Má vůbec smysl jen tvořit originální produktové popisky? Které nejlépe prodávají na Alza.cz?

Alza.cz už od svého založení zvolila jednoduchou strategii – nespoléhat na veřejně dostupný obsah, ale tvořit si svůj vlastní. Jak to děláme, co pokládáme za důležité a jak vlastně velká je celá tahle mašinérie? Vyplácí se to vůbec, když je internet plný rychle dostupných informací o produktech?

Ondřej Doležel Ondřej Doležel

e-shop specialista

Alza.cz

Ondřej Doležel

Průkopník moderních technologií, nadšenec do fotografovaní a fanda čehokoliv s nápisem LEGO. Dlouholetý člen týmu Alza.cz, který se kolem tvorby produktových textu motá už skoro deset let.

10:25 - 10:45

COFFEE BREAK

10:45 - 11:05

Proč potřebujeme nativní reklamu?

Bannerové slepotě předcházela ještě jedna: slepota na nečitelné tiskové zprávy. Firmy chtějí content marketing, média chtějí prodávat publikum, ale jak to skloubit, aby se publikum také chtělo nechat koupit? Odpovědí může být nativní reklama - články psané tak, aby se čtenář nenudil.

Aleš Miklík Aleš Miklík

ředitel médií

Internet Info

Aleš Miklík

Aleš působí jako ředitel médií společnosti Internet Info. Od roku 2005 do roku 2008 byl šéfredaktorem serveru Lupa.cz, který dovedl do pozice primárního odborného zdroje o dění v oblasti českého Internetu. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Pravidelně se podílí na dramaturgii obsahu odborných konferencí v produkci Internet Info, v oblasti autorských práv se angažuje zejména jako člen komise samoregulace obsahu ve sdružení SPIR.

11:10 - 11:30

BMW: továrna na prémiový obsah

Několik praktických ukázek, jak lze vytvářet obsah pro specifickou cílovou skupinu prémiových vozů jako je MINI a BMW. Kombinace online a off-line obsahu a jeho využití v různých komunikačních kanálech.

Petr Škaloud Petr Škaloud

Marketing Communication BMW / MINI

BMW Group

Petr Škaloud

Petr Škaloud je zodpovědný za marketingovou komunikaci značek BMW a MINI v České republice. Pro značku BMW je jeho hlavním úkolem efektivní plánování a realizaci ATL komunikace. V případě MINI se zaměřuje na komplexní využití všech dostupných komunikačních kanálů a jejich vzájemnou kombinaci. Ve společnosti BMW Group Česká republika pracuje od roku 2006. Předtím působil ve společnosti Renault Czech Republic nebo Prague International Marathon.

11:35 - 11:55

Jak vycvičit Content Dream Team

Chcete-li skórovat obsahem, bez kvalitních spoluhráčů si neškrtnete. Zároveň je lepší řídit sehraný šik firemních copywriterů, než trpět móresy solitérních autorů. Proto vám povím, jak nadchnout a sladit obsahový tým. Dokážete zlepšit psaní i procesy a snížíte hladinu remcání na přijatelné minimum.

Jan Ambrož Jan Ambrož

Senior Content Strategist & Copywriter

Dobrý web

Jan Ambrož

Honza se v agentuře Dobrý web věnuje obsahovým strategiím, content marketingu a copywritingu. Dohlíží na kvalitu obsahu a stará se, aby prodával. Pravidelně také školí a chová si kovářovu kobylu – blog Copywriter.cz.

12:00 - 12:25

Co dokážete vyždímat z Google Analytics pro svůj obsah

Přehled praktických postupů, které pomohou při psaní a vyhodnocení textů. Využití nového Seskupování obsahu a dalších funkcí Google Analytics pro chytřejší analýzu navigace návštěvníků a zobrazování kategorií obsahu na webu.

Pavel Jašek Pavel Jašek

Webový analytik

TIPSPORT a.s.

Pavel Jašek

Pavel pracuje jako webový analytik ve společnosti Tipsport. Předtím přes 5 let pomáhal s obchodní úspěšností klientům Dobrého webu, kde zůstává jako lektor pravidelných školení Google Analytics. Pavel se zaměřuje především na analýzu dlouhodobého chování zákazníků. Pravidelně přednáší na českých i zahraničních konferencích zaměřených na využití dat. Na Vysoké škole ekonomické je cvičícím v kurzech Business Intelligence a e-Business Strategies a působí v kompetenčním centru Retail Analytics.

12:30 - 13:25

OBĚD

13:30 - 13:50

Příklad netradičního obsahu: Živá bannerová kampaň pro Magnesii

Dokáže zajímavý obsah zlepšit fungování tak nudného komunikačního kanálu, jakým je bannerová kampaň? Je dnes ještě možné uživatele na internetu obsahem překvapit? A kolik bannerů se dá vymyslet za jednu minutu? Případová studie první živé bannerové kampaně v Česku očima jejího autora.

Martin Svetlík Martin Svetlík

Creative director

SYMBIO Digital

Martin Svetlík

První zkušenosti sbíral v Young & Rubicam, ale nakonec zakotvil v online prostředí. Aktuálně vede kreativní oddělení SYMBIA, má na kontě řadu domácích a několik zahraničních ocenění.

13:55 - 14:15

Jak řídit tvorbu obsahu od začátku až do konce

Vznik Das Auto. Magazínu pro český Volkswagen od A do Z. Od nápadu, redesignu, přes redakční radu, překlady, design, nápady, zpracování až po vydání. Co potřebujete k úspěchu a co vám naopak zaručeně hodí klacky pod nohy. Nejlepší magazín je vždycky ten váš. Jak může vzniknout kvalitní lifestylový magazín o autech jako fenoménu, kterým s radostí zalistují nejen fanoušci značky nebo její manažeři, ale všichni návštěvníci showroomu, zákazníci a to ti současní i budoucí. A k tomu sociální sítě jako nášup.

Martin Groman Martin Groman

Senior editor

Boomerang Publishing

Martin Groman

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK v Praze. Působil a stále působí v Českém rozhlase jako externí spolupracovník a rozhlasový dokumentarista, spolupracoval s Lidovými novinami, Respektem a dalšími periodiky. Je editorem několika knižních publikací. V letech 2004 – 2008 pracoval jako senior copywriter pro mobilního operátora Oskar a následně pro český Vodafone. V současné době působí jako senior editor ve vydavatelství firemních periodik Boomerang Publishing, kde se podílí na přípravě časopisů, webových stránek a speciálních projektů, například pro časopisy ČILICHILI nebo Bizzone vydávaný právě Vodafonem, či magazíny pro firmy Swiss Life Select, Volkswagen, ČEZ, Velux a další. Projekty, na kterých spolupracuje, získaly několik Zlatých středníků.

14:20 - 14:40

Technologie & pokročilé cílení obsahu

Vytvářet a udržovat obsah relevantní pro různé příjemce může být organizačně i finančně náročné. Pro úspěch je klíčová správně vybraná technologie a chytře navržené procesy. Podívejme se na příkladech největších globálních firem, jak se s tím v praxi popraly.

Jan Havel Jan Havel

Managing partner

Actum, s.r.o.

Jan Havel

Doktor ekonomie, zapřisáhlý odpůrce centrálního bankovnictví, milovník anglického humoru a kresleného seriálu Futurama, fanda science-fiction, maratonský běžec, otec tří synů a spoluzakladatel Actum. V roce 1996 stál u začátků digitální agentury Actum, která se specializuje na návrh, implementaci a aktivaci platforem digitální komunikace.

14:45 - 15:05

Proč se mi nelíbí rada „Budujte kvalitní obsah!"

Nemám rád sousloví „kvalitní obsah“, protože má nejasný význam, který si každý vykládá jinak. Ještě méně se mi líbí rady typu „Budujte kvalitní obsah!“, protože se jimi většina firem nedokáže řídit. Pojďme se tedy zamyslet, co je kvalitní obsah, kdy se ho daří tvořit a kdy nedaří.

Marek Prokop Marek Prokop

všechno možné

PROKOP software,spol. s.r.o.

Marek Prokop

Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu

15:10 - 15:30

McDonald’s Na rovinu: Dialogem k důvěře

Jak vykopnout a dlouhodobě udržovat konverzaci se svými zákazníky a soustavně pracovat na zlepšení důvěry k velké světové, často kritizované, značce? Popis strategie a principů unikátní kampaně, která je primárně založená na neustálém vytváření nového obsahu, který je přímo žádán zákazníky i širší veřejností.

Darko Silajdžić Darko Silajdžić

Client Service Director

DDB

Darko Silajdžić

Původem ze Sarajeva, dokončil studia v Praze a zde nadále pracuje. Za špičkové reklamní agentury vede kampaně velkých mezinárodních klientů už spoustu let. Různé oblasti, různé charaktery, různé cíle, ale jedno společné – vždy je to o lidech a jejich přístupu. Darko v tomto vidí hlavní sílu reklamy a komunikace a vždy se snaží vyvolat dialog a ukázat lidskou tvář značek, se kterými pracuje.

15:30 - 15:50

COFFEE BREAK

15:50 - 16:10

Jak jsme se stali garanty komunikace v O2

Začali jsme workshopem, jak psát lepší e-maily, a skončili (prozatím) jako garant přímé komunikace se zákazníky O2. Ukážeme vám, jak on-line přístup aplikujeme na off-line obsah, a podělíme se o zkušenosti, jak něco takového ve firmě prosadit.

Zuzana Šenoltová Zuzana Šenoltová

Specialistka on-line komunikace

O2 Czech Republic

Zuzana Šenoltová

Trápí ji, že většinu lidí vůbec netrápí, kolik lidí nad jejich textem spáchá sebevraždu. A tak čte, reviduje, píše, upravuje, čte, poučuje, píše a vysvětluje už skandálních 11 let. Vystudovala VŠE, byla důležitou šéfredaktorkou dvou ne až tak důležitých projektů a aktuálně se snaží kultivovat texty, které vznikají v O2. Někdy jde pro slovo daleko.

Jan Vichr Jan Vichr

Vedoucí týmu on-line komunikace

O2 Czech Republic

Jan Vichr

Během 13 let práce s obsahem si vyzkoušel psaní pro deník, měsíčník, knihu i web. Vystudoval VŠE, v on-line týmu O2 pracuje od roku 2008. Někdy mu vyskakují ploténky, ale bere to sportovně (florbal, brusle, badminton, squash) a neohroženě se vrhá do nových bitev s tendencí korporace produkovat dřevnatý obsah.

16:15 - 16:35

"Prodavači netančí," aneb bavíme, nebo budujeme značku?

Stejně jako v jiných odvětvích marketingové komunikace se často rodí "umění pro umění," tvořené a hodnocené experty pro experty. Jak content mktg pomáhá - a jak naopak může škodit budování značky či prodeji?

Vilém Rubeš Vilém Rubeš

nezávislý konzultant

Vilém Rubeš

Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

16:40 - 17:00

Mistři ligy - mistři obsahu

Existuje několik zásadních rozdílů, kterými se AC Sparta liší od společností nabízejících tradiční služby a zboží. Právě tyto odlišnosti dělají naši práci snazší i těžší zároveň. Přestože je ale naše situace natolik specifická, jistě v ní najdete inspiraci i pro tvorbu vašeho obsahu.

David Pavlíček David Pavlíček

New media manager

AC Sparta Praha

David Pavlíček

David vystudoval PR na University of Sydney. Ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha pracuje s přestávkou od roku 2009. V klubovém PR oddělení se stará o online komunikaci - především oficiální web, sociální media a audiovizuální produkci.

17:00

Předpokládaný konec konference

Workshopy

10:45 - 11:30

5 pravidel, jak vytvářet skvělý obsah

Co se naučíte: Jak sestavit ideální tým pro obsahový marketing, pro jaký obsah se rozhodnout a jak zhodnotit návratnost investic.

Stan Woods Stan Woods

Co-Founder & Managing Director

Velocity Partners

Stan Woods

Stan nejprve vyučoval na univerzitě a působil ve vojenské zpravodajské službě. Oklikou se dostal do největší britské PR společnosti (Brodeur) specializované na technologické firmy. Dovedl ji až k akvizici skupinou Omnicom a následně založil agenturu Velocity, kterou dodnes řídí.

13:30 - 14:15

Aktivace obsahu napříč platformami

Pokud už máte skvělý obsah, který podporuje vnímání značky, tým, který se o něj postará a funguje vám ediční kalendář, zbývá poslední drobnost. Jak ho správně umístit na jednotlivé platformy. Jakou platformu zvolit jako hlavní, jaké jako pomocné. Zaměřit se na přesně cílené placené šíření, nebo raději "levnější" virální. Probereme nástroje digitálního (sociální sítě, 3. strany, placená návštěvnost) i reálného světa.

Ondřej Peterka Ondřej Peterka

Digital Strategist

FLEISHMAN - HILLARD, s.r.o.

Ondřej Peterka

Ondřej je v agentuře FleishmanHillard odpovědný za plánování digitálních kampaní, strategické poradenství, rozvoj obchodních příležitostí, ale také třeba za implementaci nových technologií v rámci agentury.