Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
7. června 2012 9:00–17:00

Hotel Grand Majestic Plaza Praha Truhlářská 16 Praha 1

Přednášející

Olga Zbranek Biernátová

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V posledních letech jako konzultant radí a pomáhá řadě firem s marketingem, obsahem, sociálními sítěmi či komunikací. Školí, píše, vysvětluje a postupně rozšiřuje aktivity o další weby v roce 2015 například o @365tipů, #PRTIPY a rychlofky.

nezávislý konzultant

Alžběta Houzarová

Absolventka Fakulty humanitních studií Karlovy Univerzity v Praze a Fakulty sociálních věd Karlovy Univerzity v Praze. Po angažmá v neziskové sféře působí ve Vodafone Czech Republic jako zástupkyně tiskového mluvčího. Na starosti má plánování a strategie, přípravu klíčových PR kampaní, online PR a odpovědi na každodenní dotazy médií.

Corporate Communication

Google

Ondřej Jireš

Ondřej se specializuje na marketing v sociálních médiích. Navrhuje klientům strategii propagace a vytváří kreativní koncepty kampaní. Svůj první blog založil v roce 1998, v letech 2000 - 2008 byl šéfredaktorem úspěšného komunitního portálu a internetového magazínu Fantasy Planet. Absolvoval Studia nových médií na Univerzitě Karlově. Věnuje se nejen marketingu a PR, ale také publicistice, copywritingu, editorské a redakční činnosti a (novo)mediální teorii. Má rád cestování a turistiku, sleduje hokej a významnou část volného času věnuje literatuře a komiksům. Jako editor povídkových antologií získal několik žánrových ocenění.

Specialista marketingu v sociálních médiích

Dobrý web

Lukáš Kořínek

Lukáš Kořínek se již od raného mládí věnuje mobilní a digitální komunikaci. Ve třinácti letech spustil populární server o mobilních telefonech. Následující dva roky se pak pohyboval v oblasti obsahu pro mobilní telefony a výroby mobilních her. Poté založil agenturu PHOMEDIA, která se specializovala na tvorbu marketingových kampaní na mobilním internetu. V současnosti se orientuje na komunitní marketing a interaktivní komunikaci značek s uživateli ve své nové agentuře BUBBLE.

Managing Director

PHOMEDIA s.r.o.

Luděk Motyčka

Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.

Head of Marketing Czech Republic

Google

Dušan Murčo

Dušan Murčo je Country manager Martinus.cz. Martinus je jeho srdcovka už od roku 2010, kedy prišiel do Martinus.sk a ako digital marketing manažér okrem iného spoluvytváral projekty Slovensko číta, Knihobežník alebo Deň neprečítaných kníh. Od minulého roku vedie českú pobočku Martinus.cz, kde sa stále stíha venovať aj marketingu a jeho najobľúbenejším projektom je momentálne Knižní výzva. Mimo práce behá, cestuje a zbiera časopisy.

country manager

Martinus.cz

Michal Popelář

Internetovým marketingem se zabývám od roku 1998. V současné době působím jako ředitel agentury Wunderman Interactive, která se orientuje na dodávku efektivních a přesto kreativních internetových kampaní. Pracuji nebo pracoval jsem na projektech pro následující klienty - Nokia, Ford, Microsoft, O2, Audi, Volkswagen a další. Specializuji se na propojování jednotlivých komunikačních kanálů jako je e-mail, sociální platformy, video apod.

Director

Wunderman

Marek Prokop

Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu

všechno možné

PROKOP software,spol. s.r.o.

David Šmehlík

David Šmehlík žije děním na (nejen) českém internetu, šéfuje vývojářům a copywriterům ve Fleveu, psal pro 30minut.cz, miluje nové technologické hračky a věří v budoucnost sociálních sítí. Již několik let se podílí na organizaci konference Junior Internet, která pomáhá mladým internetovým nadšencům prorazit se svými projekty. Najdete ho na Twitteru, na LinkedIn či na jeho osobním blogu.

Owner & Manager

Fleveo s.r.o.

Pavel Ungr

Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

Pan

Pavel Ungr

Jan Valuštík

Honza doposud spolupracoval na projektech pro Mobile Internet, s.r.o., Accenture, PRONETmedia, s.r.o., mezinárodní neziskovou organizaci Together, Prague International Advertising Festival a dalších. V oblasti sociálních médií je držitelem několika ocenění, v roce 2011 se stal vítězem Young Marbles a v rámci Young Lions 2012 získal speciální uznání poroty. Honza v současné době studuje 2. ročník Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a pracuje na pozici Brand Marketing Specialist obchodního portálu Aukro.cz, který je součástí skupiny Allegro Group CZ.

Brand Marketing Specialist

Aukro s.r.o.

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 2012 spoluzaložil Energomonitor, v němž vyvíjí Facebook pro elektřinu a elektrárny. Do té doby dělal věci, které nestojí za zmínku a od té doby se naopak pomaličku seznamuje se světem internetu.

Mobile Telecommunications Professional

Energomonitor.cz

Lubor Zoufal

Lubor Zoufal je ředitel digitální divize Lagardère Active ČR. Pod jeho vedením se rozvíjí internetové a mobilní aktivity skupiny, která provozuje např. rádia Evropa 2, Frekvence 1, Bonton, Dance radio, hudební server Koule.cz, web pro řidiče Motomail či dětské internetové rádio Pigy.

Ředitel digitální divize

Lagardère Active ČR

Partneři Firmy v sociálních sítích 2012

Partneři

logo Google logo H1.cz

Mediální partneři

logo E15.cz logo Lupa.cz logo MobilMania.cz logo Podnikatel.cz logo Strategie logo Tyinternety.cz logo Živě.cz

Za podpory

logo TUESDAY Business Network

Produktový partner

logo STRV

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce