Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.
9. říjen 2012 9:00

Konferenční centrum CityNa Strži 1702/65Praha 4

Přednášející

Dominik Balogh

Dominik začínal jako designer a web-developer. V roce 2006 stál jako spoluzakladatel u zrodu největšího Apple portálu na Slovensku MacBlog.sk. Od roku 2009 je dalším úspěšným Dominikovým projektem PoweryBase Inc., mobilní startup zaměřený na US trh. Po vytvoření dvou cloud-based produktových řad (task management a bills management) s počtem uživatelů přes 500 000 vznikl nový mobile-first startup M.dot Inc. zaměřený na small business.

Spoluzakladatel

PoweryBase Inc.

Filip Bocek

Projektový manažer ve společnosti eMan. Vystudoval Unicorn College, již řadu let se zajímá o mobilní technologie. Ve společnosti eMan zodpovídá především za realizaci řešení pro platformu Windows Phone/Windows 8 a služby v oblasti Mobile Device Managementu.

Project Mnager

eMan

David Brendl

David Brendl je zodpovědný za rozvoj trhu mobilních a bezkontaktních plateb ve společnosti Visa. Za společnost Visa zastřešil například první evropský NFC SIM centric pilotní projekt v Evropě na GSMA výstavě v Barceloně v roce 2010 ve spolupráci s GSMA, O2 UK, La Caixa. Dále byl např. zodpovědný za realizaci a certifikaci NFC iCarte řešení od společnosti WDI a NFC MicroSD od společnosti DeviceFidelidy pro Evropský trh. Aktuálními úspěchy jsou první komerční spuštění iCarte řešení na Slovensku v květnu 2012 a první komerční spuštění NFC mobilních plateb v ČR v srpnu 2012. Dříve pracoval ve společnosti O2 CZ, kde uvedl NFC technologii jako concept a realizoval např. první NFC pilotní projekt v ČR na O2 Sázava Festu nebo pilotní projekt NFC Plzeňské karty. V současné době pracuje na vytvoření technických a obchodních podmínek, které umožní masové spuštění mobilních bezkontaktních plateb na několika Evropských trzích, zahrnujicích ČR & SR.

Senior Manager, Mobile & Contactless Market Development

Visa Europe

Martin Dolejš

Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.

Key account Manager O2 Media

Telefónica O2 Czech Republic

Slavomír Doležal

Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.

Manažer reklamních služeb

T-Mobile Czech Republic

Petr Dvořák

Petr Dvořák je partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite. Momentálně tráví většinu svého času budováním mobilní strategie pro přední české finanční instituce. Jeho zodpovědností je ale také asistence s technickým směřováním iOS vývoje, návrh architektury rozsáhlých mobilních řešení a konzultace k mobilní bezpečnosti. Před příchodem do Inmite pracoval dva roky na NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

Partner a konzultant

Miloš Endrle

„Svět nepatřil nikomu kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.

Founder & CTO

Geewa s.r.o.

Kateřina Gillárová

Kateřina Sv. Gillárová je spolumajitelkou a ředitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky. Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích

Managing partner

Idealisti, s.r.o.

Milan Hába

Absolvent Vysoké školy ekonomické, Fakulty informatiky. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic pracuje od roku 2002. Během svého působení vystřídal několik pozic a zodpovědností od mobilních datových služeb, přes řízení segmentů tarifních zákazníků i předplacených karet, či new business development. Nyní zastává pozici ředitele product managementu. V minulosti se věnoval také publikační činnosti, kdy působil jako redaktor serverů wapserver.cz a mobil.cz. Je autorem knihy WAP – Tvorba stránek pro mobilní zařízení.

VP Category & Product Management

T-Mobile Czech Republic

Ivan Hanzlík

Ivan Hanzlík působí v IT více než 20 let. Přednášel na MFFUK, programoval, navrhoval systémy, portály, aplikace, konzultoval, analyzoval, řídil projekty, divize, věnoval se marketingu, atd. Aktuálně má na starosti českou pobočku společnosti EEA s.r.o. a věnuje se rozvoji mobilních aplikací. Rok a půl intenzívně spolupracuje s Radio Free Europe / Radio Liberty na implementaci jejich mobilní strategie a koordinuje v EEA vývoj mobilních aplikací pre RFE/RL. Aktuálně pŕipravuje vývoj mobilních aplikací pro další zpravodajské stanice.

Tomáš Hodboď

Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.

Digital/Social Media Strategist

Pavlína Jiříková

Pavlína vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze. Svou kariéru shodou okolností začala a dále již řízeně realizovala téměř 10 let ve společnosti GE Money v různých pozicích v marketingu, vývoji produktů a vedení zákaznických segmentů. Před tím než se znova vrhla na vývoj nových mobilních plateb Mobito ve společnosti MOPET CZ, působila jako nezávislý konzultant (např. pro T-Mobile) a řídila vlastní internetový obchod. V MOPETu je známá jako nekompromisní obhájce potřeb zákazníků a obchodníků, vizionář a stratég. Po uvedení Mobita na trh společnost opustila a momentálně opět sama realizuje svoje sny o lepším světě pro zákazníky pod značkou jello.

Marketingová a obchodní ředitelka

MOPET CZ

Lukáš Kokoška

Lukáš Kokoška se poslední šest let zaměřuje hlavně na mobilní technologie. Za tu dobu získal zkušenosti s různými druhy mobilních služeb od distribuce placeného obsahu, Bluetooth komunikace, napojení na platební systém operátora po generování mobilních stránek. Od roku 2007 má v Seznamu na starosti mobilní služby z technologického hlediska. V Seznamu postavil systém pro vykreslování mobilních stránek, který podporuje více jak dva tisíce odlišných zařízení a připravil základy pro další projekty Seznamu na poli mobilních technologií.

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Jan Kovalík

Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. V roce 2000 nastoupil jako reportér do týdeníku Respekt, kde se zaměřovalna témata policie, lidská práva, drogy a nové technologie. Po dvou letech z týdeníku odešel, aby se věnoval cestování (USA, Indie, Nepál). Po návratu nastoupil zpět do Respektu jako reportér. Tři roky publikoval články v rubrikách domov a téma. V roce 2007 se na tři roky odstěhoval do New Yorku. Po návratu, v roce 2010, krátce působil jako editor magazínu Lidových novin. V roce 2011 nastoupil do internetového deníku Aktuálně, kde působil do dubna 2012. Jeho zaměřením byly nové technologie a trendy. Od dubna 2012 působí v nakladatelství Economia, jako člen inovativního týmu MediaLab.

MediaLab – product manager

Economia

Lukáš Kypus

Lukáš je spolumajitelem společnosti NFCengine, kde uplatňuje zkušenosti z téměř 12 letého působení u českých i mezinárodních poskytovatelů telekomunikačních a mobilních služeb. Zajímá se o inovace a (re)design služeb. Popularizuje NFC (Near Field communication) jako technologii s velkým potenciálem uplatnění v oblasti ubiquitous computingu. Fascinuje ho Internet věcí. Je členem mezinárodní konzultantské sítě NFCbootcamp, zaměřené na NFC služby, řízené OTAventures US.

Jiří Lenk

Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.

Sales Manager

Google Czech Republic

Ratibor Líbal

Ratibor spoluzaložil v roce 1996 agenturu Actum a od té doby se věnuje digitálnímu marketingu, který za ta léta samozřejmě prošel poměrně zásadní proměnou. Je Managing partnerem a v agentuře vede oddělení UX & Strategy, věnuje se tedy detailně trendům a přípravě strategií pro klienty. O digitálním potažmo internetovém marketingu přednáší a příležitostně i publikuje. Navíc je zatvrzelým kritikem i zastáncem (ne)dobré práce.

Managing Partner / UX & Strategy

Actum, s.r.o.

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

Manažer Smobil

Seznam.cz

Ondřej Malý

Celou Ondřejovu kariérou prolínají moderní technologie – od roku 1997 působil jako recenzent počítačových her pro časopisy Score a poté Level, roky 1999–2001 strávil v online deníku iDNES, kde měl na starosti rubriku týkající se vědy a IT a přispíval do technologické přílohy MF DNES. Od roku 2001 do roku 2005 si také vyzkoušel, jaké je to hry reálně vyrábět, a to v nejznámějším českém výrobci počítačových her, brněnské společnosti Illusion Softworks (dnes 2K Czech). Podílel se na designu a produkci her Circus Grande a Chameleon a na dalších projektech. Od roku 2007 působil v ekonomické redakci Lidových novin jako redaktor se specializací na technologie, telekomunikace a IT. V polovině roku 2010 přestoupil z LN do ekonomické redakce Hospodářských novin, kde se věnoval témuž – především problematice telekomunikací a informačních technologií. V březnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017.

Michal Maňák

Michal se specializuje na návrh webových stránek a aplikací pro klasické počítače a mobilní zařízení. Pro Michala jsou nejdůležitější uživatelé – stará se o kvalitu obsahu webů, ale i o různé formy uživatelského výzkumu, například s využitím webové analytiky. Michal je držitelem certifikátu systému Google Analytics.

Michal začínal jako webový vývojář a kodér, proto klade vysoké nároky na přístupnost webů.

UX specialista

Dobrý web

Tomáš Mátl

Tomáš Mátl má 11 let zkušeností z oblasti telekomunikací. V současnosti působí druhým rokem jako manažer produktů a platforem v mCommerce týmu Vodafone Group v UK. Zaměřuje se na vývoj nových produktů s cílem standardizovat nabídku mobilního marketingu a nabídnout značkám a agenturám kompletní pokrytí řetězce Awareness – Consideration – Purchase – Loyalty. V minulosti vybudoval tým Media Solutions ve Vodafonu ČR, který úspěšně spustil řadu inovativních produktů mobilní reklamy.

Head of Media Solutions

Vodafone

Jaromír Nechanický

Jaromír pro mobilní platformy vyvíjí od roku 2007, kdy se podílel na vývoji mobilní POS pro platformu Windows CE. Nyní pracuje jako programátor ve společnosti PROGRAMM s.r.o., kde se zabývá převážně tvorbou zakázkových enterprise aplikací pro mobilní platformy Windows CE, Windows Phone a Android.

Lukáš Petřík

Lukáš Petřík se zabývá aplikacemi pro mobilní telefony od roku 2006, kdy začal s vývojem her v J2ME. Nyní pracuje ve společnosti ZENTITY, kde se jako vedoucí vývoje pro platformu iOS podílí na tvorbě aplikací pro chytré mobilní telefony. Na svém kontě má již více než 20 úspěšných aplikací.

Vedoucí vývoje pro platformu iOS

ZENTITY s.r.o.

Lukáš Pulda

V letech 2006 až 2007 působil ve společnostech orientujících se na mobilní trh a mobilní služby. Od poloviny roku 2008 pracuje v Seznamu na pozici produktového manažera mobilních služeb. Zde rozvíjí stávající služby, navrhuje nové a hledá cesty, jak nejlépe využít potenciál mobilního telefonu či zajímavé technologie v produktovém portfoliu Seznamu.

Produktový manažer

Seznam.cz

René Stein

René vyvíjí aplikace pro zákazníky již více než 10 let. Po odchodu ze společnosti DIGI TRADE působil několik měsíců ve společnosti ATLAS na pozici technického ředitele. Zde se rozhodl, že zůstane profesně věrný slovu technický, ale raději se už navždy vzdá predikátu ředitel. Po odchodu z Atlasu v roce 2006 pracuje jako nezávislý vývojář. Mobilní aplikace vyvíjí od roku 2003. Většina aplikací byla psána pro operační systémy Windows Mobile / Windows CE. Vyvinul také několik „homebrew“ (neoficiálních) aplikací pro WP 7. Po této zkušenosti napsal nejen pár pamfletů proti WP 7, ale také doporučuje svým zákazníkům raději přechod na Android.

Vývojář mobilních aplikací

René Stein

Jiří Szántó

Po předchozích zkušenostech z oblasti analýz a sociálních sítí nyní zastává pozici obchodního ředitele v CrazyTomato. „Crazytým“ poskytuje klientům veškeré služby spojené s mobilním marketingem už 6 let a patří mezi největší hráče na trhu.

Obchodní ředitel

Crazy Tomato

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Před pěti lety se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývá (a je českou jedničkou). Dnes Michal v Inmite působí jako Chief Happiness Officer. Hledá, jak dosáhnout toho, aby lidi práce naplňovala.

Chief Happiness Officer

Inmite

Pavel Ungr

Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo, kde pracuje jako SEO konzultant pro klienty H1.cz i Ataxo doposud. Vede tématické webináře o SEO a školení "SEO pro markétéry". Pravidelně publikuje články zejména o internetovém marketingu na domovských blozích Ataxa, H1.cz a na Mediáři ve Feedu na víkend. Krom SEO se aktivně zajímá o sociální sítě a jejich využití. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina ze SEOMozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

Facebook: http://www.facebook.com/pavelungr
Google+: https://plus.google.com/u/0/100141372257370274966/posts

Senior SEO konzultant

Petr Zapletal

Petr Zapletal vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracoval v několika společnostech na pomezí mezi marketingem, obchodem a IT. V nedávné minulosti stál u zrodu několika webových projektů, z nichž je nejvýznamnější projekt digitální distribuce periodik Publero.com. Od roku 2010 se ve společnosti Publero Petr naplno věnuje marketingovým strategiím, obchodu a project managementu aplikací pro iPad/iPhone.

Marketing

Publero

Partneři Mobile Internet FORUM 2012

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo T-Mobile Czech Republic

Partneři

logo AGMOlogo Crazy Tomatologo Google Czech Republiclogo Inmitelogo MOPET CZlogo ZENTITY

Mediální partneři

logo Android Marketlogo E15.czlogo EUROlogo Chip.czlogo Marketing & Medialogo MobilMania.czlogo SmartMania.czlogo Svět Androidalogo TREND Marketinglogo Živě.cz

Produktoví partneři

logo Publerologo Safe Shopping s.r.o.logo uLikeIT

Organizátoři

logo Lupa.czlogo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce

Proběhlé akce Mobile Internet Forum

Mobile Internet Forum 2013

10. říjen 2013