Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 3. 11. 2016.
9. října 2012 9:00–17:00

Konferenční centrum City Na Strži 1702/65 Praha 4

Program

Blok 1: Highlights 2012

První blok konference Mobile Internet Forum shrnuje, co nejzajímavějšího se aktuálně děje v mobilním byznysu u nás i v zahraničí. Konferenci odstartuje prezentace Tomáše Mátla a bude primárně o tom, co vše lze na českém trhu očekávat. Dále se v první části programu seznámíte se statistikami uživatelů, aplikací a platforem, které poskytne Asociace provozovatelů mobilních sítí. Nezbytný přehled klíčových informací pro každého, kdo se v mobilním světě pohybuje.

8:30 - 9:00

Registrace účastníků

9:00 - 9:05

Zahájení konference

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

9:10 - 9:35

Operátoři a mobilní marketing – co lze na českém trhu očekávat?

Mobilní reklamu a marketing začali operátoři na českém trhu budovat již v roce 2007. Co se od té doby odehrálo na rozvinutých evropských trzích? Kde operátoři vidí přidanou hodnotu prostřednictvím které mohou splnit marketingové požadavky významných brandů a agentur? Co v mobilním marketingu funguje a co naopak ne? Jak fungovaly a na čem byly postaveny nejlepší kampaně? Jaké z existujících trendů můžeme v dohledné době očekávat na zdejším trhu?

Tomáš Mátl Tomáš Mátl

Managing Director Billigence Europe

Billigence

Tomáš Mátl

Tomáš Mátl ve firmě Billigence vede a koordinuje poradenství v oblasti BI v regionu celé Evropy. Billigence dodává velkým národním i nadnárodním společnostem inovativní řešení v oblasti využívání a řízení dat a poskytuje jim moderní způsob porozumění jejich datům. Tomáš má patnáct let zkušeností napříč různými oblastmi poradenství a řízení v oblastech BI, CRM, IT architektury, Produktového řízení, Digitálních médií a reklamy. Před nástupem do Billigence Tomáš pracoval v Accenture v oblasti poradenství pro telekomunikace a bankovnictví a poté dlouho působil ve firmě Vodafone na několika IT a business pozicích.

Tomáš Mátl he leads Billigence’s BI consultancy in Europe, delivering disruptive innovations and changes in ways how complex organizations work with, understand and manage their data. He has 15 years of cross-functional experience ranging from telco technology architecture, product management, business line P/L responsibility to digital media business. He started with consulting career in Accenture, working with major telco and banking clients, before moving on to Vodafone to earn experience various technology and business related roles.

9:40 - 9:50

Internet v mobilu v reálných číslech za všechny tři operátory

Prezentace dat za všechny operátory představí zástupce Aliance provozovatelů mobilních sítí (APMS).

Slavomír Doležal Slavomír Doležal

Manažer reklamních služeb

T-Mobile Czech Republic

Slavomír Doležal

Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.

9:55 - 10:15

Bezkontaktní a mobilní platby v Evropě a ČR

Olympijské hry - c-less & mobile usecase a dopad na používání bezkontaktních plateb v UK. Aktuální stav bezkontaktních a mobilních plateb v Evropě a ČR.

David Brendl David Brendl

Manažer pro inovace

Visa Europe

David Brendl

David Brendl je zodpovědný za rozvoj trhu mobilních a bezkontaktních plateb ve společnosti Visa. Za společnost Visa zastřešil například první evropský NFC SIM centric pilotní projekt v Evropě na GSMA výstavě v Barceloně v roce 2010 ve spolupráci s GSMA, O2 UK, La Caixa. Dále byl např. zodpovědný za realizaci a certifikaci NFC iCarte řešení od společnosti WDI a NFC MicroSD od společnosti DeviceFidelidy pro Evropský trh. Aktuálními úspěchy jsou první komerční spuštění iCarte řešení na Slovensku v květnu 2012 a první komerční spuštění NFC mobilních plateb v ČR v srpnu 2012. Dříve pracoval ve společnosti O2 CZ, kde uvedl NFC technologii jako concept a realizoval např. první NFC pilotní projekt v ČR na O2 Sázava Festu nebo pilotní projekt NFC Plzeňské karty. V současné době pracuje na vytvoření technických a obchodních podmínek, které umožní masové spuštění mobilních bezkontaktních plateb na několika Evropských trzích, zahrnujících ČR & SR.

10:20 - 10:35

Neplatební potenciál NFC, aneb ubiquitous computing s NFC

Trendy a úspěšné i neúspěšné usecasy zejména neplatebních aplikací technologie NFC v inovativních službách ve světě. Přesah NFC do problematiky internetu věci. Ubiquitous computing a NFC bridge. Dopady na digitální služby. (Ne)Bezpečnost, má význam řešit? Role NFC v komplexních ekosystémech. NFC Mobile wallets a jejich budoucí možnosti. Kdo se stane Trusted service managerem?

Lukáš Kypus Lukáš Kypus

NFCengine s.r.o.

Lukáš Kypus

Lukáš je spolumajitelem společnosti NFCengine, kde uplatňuje zkušenosti z téměř 12 letého působení u českých i mezinárodních poskytovatelů telekomunikačních a mobilních služeb. Zajímá se o inovace a (re)design služeb. Popularizuje NFC (Near Field communication) jako technologii s velkým potenciálem uplatnění v oblasti ubiquitous computingu. Fascinuje ho Internet věcí. Je členem mezinárodní konzultantské sítě NFCbootcamp, zaměřené na NFC služby, řízené OTAventures US.

10:40 - 10:50

Získávání investic v Silicon Valley

Získávání investicí v Silicon Valley - zkušenosti česko-slovenského mobilního startupu M.dot v raisování angel a VC kapitálu.

Dominik Balogh Dominik Balogh

Spoluzakladatel

PoweryBase Inc.

Dominik Balogh

Dominik začínal jako designer a web-developer. V roce 2006 stál jako spoluzakladatel u zrodu největšího Apple portálu na Slovensku MacBlog.sk. Od roku 2009 je dalším úspěšným Dominikovým projektem PoweryBase Inc., mobilní startup zaměřený na US trh. Po vytvoření dvou cloud-based produktových řad (task management a bills management) s počtem uživatelů přes 500 000 vznikl nový mobile-first startup M.dot Inc. zaměřený na small business.

10:50 - 11:10

Coffee break

Blok 2: Síť nové generace – je už skoro tady!

A tou skutečně hlavní nadcházející novinkou je dražba kmitočtů pro LTE, která definitivně otevře cestu k budování sítě nové generace - největší změny od nástupu GSM, k němuž došlo téměř před dvaceti lety. O chystané aukci a jejich pravděpodobných důsledcích budeme hovořit formou panelové diskuse se zástupci všech operátorů. Speciálním hostem je Ondřej Malý, člen rady Českého telekomunikačního úřadu.

11:10 - 11:30

Co je potřeba změnit na Českém telekomunikačním trhu?

Rozhovor s Ondřejem Malým, moderuje Petr Koubský

11:35 - 12:15

Panelová diskuse: Síť nové generace – je už skoro tady!

Panelisté:

Jiří Peterka (Lupa.cz)
Milan Hába (T-Mobile)
Ondřej Malý (ČTU)

moderuje: Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

Blok 3: Cesta přes mobil k zákazníkovi

Mobilní technologie dnes představují přístupovou cestu k zákazníkovi, která je potenciálně významnější než internet, jen ji správně využít. Je však nebezpečná - chyby se na ní neodpouštějí a mohou inzerenta či dodavatele značně poškodit. Proto se budeme podrobně zabývat aktuálním děním a zkušenostmi v oblastech jako mobilní SEO, mobilní UX a mobilní marketing obecně. Blok je tvořen sérií krátkých přednášek a panelovou diskusí.

12:20 - 12:35

Mobilní marketing pohledem Seznam.cz

Mobilní marketing pohledem české internetové jedničky. Kam se za poslední rok posunul trh a vnímání mobilní reklamy a proč se jí vůbec zabývat? Jak velký finanční potenciál mobilní marketing na českém trhu skýtá? Aktuální čísla a menší náhled do budoucnosti v podání Seznam.cz

David Lorenc David Lorenc

Manažer Smobil

Seznam.cz

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

12:40 - 12:55

Jak mobil mění (změnil) nákupní chování lidí

Mobil hraje obrovskou roli v nákupním chování našich zákazníků, o tom není pochyb. Prezentace přinese praktické tipy, nástroje a pohledy na to, jak konkrétně uchopit mobilní strategii firmy - tedy co vše by měl marketér řešit, aby využil obrovský potenciál mobilu, nového přístupového bodu k zákazníkovi.

Jiří Lenk Jiří Lenk

Sales Manager

Google

Jiří Lenk

Jiří Lenk je marketingový expert se zkušenostmi z oboru reklamy, webové produkce a obchodu. Jiří startoval a 6 let rozvíjel digitální divizi ve společnosti Euro RSCG - jedna z největších reklamních agentur u nás. V současné době pracuje již čtvrtým rokem v Googlu na pozici obchodního manažera s hlavní specializací na oblasti retailu a cestovního ruchu. Je šťastným otcem 4,5 leté Michaely a 2,5 letého Tomáše.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:15

Mobilní SEO - mýtus nebo realita?

Podíl mobilních zařízení na trhu stále stoupá a i u nás je třeba si pokládat otázku, jestli je nějaký rozdíl mezi vyhledáváním z počítače a mobilním vyhledáváním. Zejména proto, že mobilní segment se zdá velmi obchodně potentní a to není možné zanedbávat. Je vhodnější responsivní design na weby nebo jiná mobilní řešení? Personalizují vyhledávače mobilní výsledky? Jaké jsou trendy ve světě a co můžeme aplikovat i u nás? Je to vůbec třeba řešit? Na všechny tyto otázky odpoví prezentace s lakonickým názvem Mobilní SEO.

Pavel Ungr Pavel Ungr

Pan

Pavel Ungr

Pavel Ungr

Pavel Ungr se aktivně SEO a internetu obecně věnuje již od roku 2004. Z Et netery v roce 2009 nastoupil přímo do společnosti Ataxo a následně i H1.cz, kde pracoval jako SEO konzultant. Od roku 2014 pomáhá svým klientům jako nezávislý konzultant. Baví ho experimenty ve stylu práce Randyho Fishkina z Mozu a propaguje SEO jako tvorbu zajímavého a kvalitního obsahového webu.

14:20 - 14:35

Případová studie – testování použitelnosti mobilní aplikace České pošty pro iPhone a Android

Uživatelé mobilních zařízení nejsou technologicko-mobilní experti. Ovládání zařízení je pro ně poměrně nový způsob, jak se zařízením pracovat. Neznají všechna možná ovládací gesta a často ani možnosti svého chytrého telefonu. Proto je potřeba o znalostech a možnostech uživatelů zjistit co nejvíce a jednou z cest je testování použitelnosti.

Na případové studii testování použitelnosti mobilní aplikace České pošty pro iPhone a Android vám ukáži, jak může vaše cílová skupina přistupovat k vaší mobilní aplikaci.

Michal Maňák Michal Maňák

UX specialista

Dobrý web

Michal Maňák

Michal se specializuje na návrh webových stránek a aplikací pro klasické počítače a mobilní zařízení. Pro Michala jsou nejdůležitější uživatelé – stará se o kvalitu obsahu webů, ale i o různé formy uživatelského výzkumu, například s využitím webové analytiky. Michal je držitelem certifikátu systému Google Analytics.

Michal začínal jako webový vývojář a kodér, proto klade vysoké nároky na přístupnost webů.

14:40 - 15:30

Panelová diskuse: Média, reklama a agentury: mobilní marketing v reálu - jak to vidí oni?

Panelisté:

Tomáš Mátl - Vodafone UK
David Lorenc - Seznam.cz
Jan Edlman - OMD
Ratibor Líbal - Actum/G2
Jiří Szánto - Crazy Tomato
Martin Dolejš - Telefónica

15:30 - 15:50

Coffee break

Blok 4: Média v mobilech a tabletech

Noviny, časopisy, knihy a televize v mobilních zařízeních se zdají být přirozenou volbou jak pro dodavatele, tak pro zákazníka - pro tento účel jsou mobilní zařízení jak stvořena. Obchodně ani technicky však věci nefungují tak, jak by mohly a měly. Kde je problém a jaké novinky přinášejí čeští provozovatelé médií, to se dozvíme ve čtvrtém bloku, formou krátkých a rychlých prezentací.

15:50 - 15:55

Digitální distribuce novin a časopisů v ČR. Kdo publikuje, kdo čte a proč to má smysl

Jak vypadá stav digitální distribuce novin a časopisů v ČR? Mají vydavatelé zájem o elektronického čtenáře a jak se vlastně staví k možnosti distribuce svých titulů přes webové čtečky, iPad a mobil? Největší digitální distributor časopisů v ČR – Publero - přiblíží posluchačům stav českého trhu na poli elektronického čtení, jeho specifika a změny v čase (v porovnání se zahraničními trendy). Prezentace poodhalí, jaké tituly jsou v elektronické formě nejžádanější, stejně tak jako představí profil typického čtenáře elektronických časopisů.

Petr Zapletal Petr Zapletal

Marketing

Publero

Petr Zapletal

Petr Zapletal vystudoval marketingovou komunikaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Pracoval v několika společnostech na pomezí mezi marketingem, obchodem a IT. V nedávné minulosti stál u zrodu několika webových projektů, z nichž je nejvýznamnější projekt digitální distribuce periodik Publero.com. Od roku 2010 se ve společnosti Publero Petr naplno věnuje marketingovým strategiím, obchodu a project managementu aplikací pro iPad/iPhone.

16:00 - 16:05

Mobile Freemium

Nejdřív poznej můj obsah a pak zaplať - tak by se dalo volně přeložit magické slovíčko freemium. Může takto nabízený obsah vydělat víc než ten jednorázově zpoplatněný? Kdo zaplatí a kdo ne? Na co si dát pozor? Jak zpoplatnit ty co nikdy nezaplatí?

Miloš Endrle Miloš Endrle

Founder & CTO

Geewa

Miloš Endrle

„Svět nepatřil nikomu, kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již šestým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací. Jeho tým stojí za hrou Pool Live Tour, kterou hraje na Facebooku víc hráčů než má český internet uživatelů.

16:10 - 16:15

Mobilní strategie Radia Free Europe

Radio Free Europe / Radio Liberty (RFE/RL) se aktuálně zaměřuje na šíření zpravodajství přes Internet a mobilní síťě. V cílových krajinách (např. Rusko, Afghanistán, Iran, Irak, post-sovétské republiky) je obvykle snaha jeho šíření omezit, nebo je omezeno slabým pokrytím Internetem. V této konstelaci můžou sehrávat mobilní aplikace důležitou roli - a to nejenom jako nástroj pro příjem multimediálního zpravodajství, ale i prostředek na komunikaci. V prezentaci přiblížím strategii RFE/RL v oblasti mobilních aplikací, aktuální řešení a plány rozvoje.

Ivan Hanzlík Ivan Hanzlík

CEO

EEA s.r.o.

Ivan Hanzlík

Ivan Hanzlík působí v IT více než 20 let. Přednášel na MFFUK, programoval, navrhoval systémy, portály, aplikace, konzultoval, analyzoval, řídil projekty, divize, věnoval se marketingu, atd. Aktuálně má na starosti českou pobočku společnosti EEA s.r.o. a věnuje se rozvoji mobilních aplikací. Rok a půl intenzívně spolupracuje s Radio Free Europe / Radio Liberty na implementaci jejich mobilní strategie a koordinuje v EEA vývoj mobilních aplikací pre RFE/RL. Aktuálně pŕipravuje vývoj mobilních aplikací pro další zpravodajské stanice.

16:20 - 16:25

Budoucnost ČT v mobilních zařízeních

Tomáš Hodboď Tomáš Hodboď

Digital/Social Media Strategist

Tomáš Hodboď

Tomáš se zabývá strategickým postavením značek v digitálních médiích. V roce 2007 pronikl do internetového prostředí jako projektový manažer sportovních portálů. Od roku 2009 spolupracuje s Českou televizí, kde stojí za interaktivním televizním vysíláním, komunikací veřejnoprávní instituce na sociálních sítích a mobilními aplikacemi. Je také spoluautorem interaktivního diskuzního pořadu Hyde Park zpravodajské stanice ČT24. Snaží se Českou televizi otevřít novým technologiím a komunikačním trendům. Spolupracuje s řadou dalších značek a digitálních agentur v českém prostředí.

16:30 - 16:35

Novinky nakladatelství Economia v digitálním světě

Jan Kovalik Jan Kovalik

Lupa.cz

Jan Kovalik

Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. V roce 2000 nastoupil jako reportér do týdeníku Respekt, kde se zaměřovalna témata policie, lidská práva, drogy a nové technologie. Po dvou letech z týdeníku odešel, aby se věnoval cestování (USA, Indie, Nepál). Po návratu nastoupil zpět do Respektu jako reportér. Tři roky publikoval články v rubrikách domov a téma. V roce 2007 se na tři roky odstěhoval do New Yorku. Po návratu, v roce 2010, krátce působil jako editor magazínu Lidových novin. V roce 2011 nastoupil do internetového deníku Aktuálně, kde působil do dubna 2012. Jeho zaměřením byly nové technologie a trendy. Od dubna 2012 působí v nakladatelství Economia, jako člen inovativního týmu MediaLab.

Blok 5: Souboj mobilních platforem

Android, iOS, Windows.. a ještě někdo? Jak se za poslední rok změnilo rozvržení sil, pokud jde o platformy pro chytré telefony a tablety? V posledním bloku nám představí svůj pohled nejprve „advokáti“ jednotlivých platforem a pak si je vezme do parády ďáblův advokát - uznávaný odborník a vývojář René Stein.

16:40 - 16:45

iOS

Lukáš Petřík Lukáš Petřík

Vedoucí vývoje pro platformu iOS

ZENTITY s.r.o.

Lukáš Petřík

Lukáš Petřík se zabývá aplikacemi pro mobilní telefony od roku 2006, kdy začal s vývojem her v J2ME. Nyní pracuje ve společnosti ZENTITY, kde se jako vedoucí vývoje pro platformu iOS podílí na tvorbě aplikací pro chytré mobilní telefony. Na svém kontě má již více než 20 úspěšných aplikací.

16:50 - 16:55

Android

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

17:00 - 17:05

Windows 8

Jaromír Nechanický

Jaromír pro mobilní platformy vyvíjí od roku 2007, kdy se podílel na vývoji mobilní POS pro platformu Windows CE. Nyní pracuje jako programátor ve společnosti PROGRAMM s.r.o., kde se zabývá převážně tvorbou zakázkových enterprise aplikací pro mobilní platformy Windows CE, Windows Phone a Android.

17:10 - 17:25

Mýty a realita mobilních platforem

René Stein René Stein

Vývojář mobilních aplikací

René Stein

René Stein

René vyvíjí aplikace pro zákazníky již více než 10 let. Po odchodu ze společnosti DIGI TRADE působil několik měsíců ve společnosti ATLAS na pozici technického ředitele. Zde se rozhodl, že zůstane profesně věrný slovu technický, ale raději se už navždy vzdá predikátu ředitel. Po odchodu z Atlasu v roce 2006 pracuje jako nezávislý vývojář. Mobilní aplikace vyvíjí od roku 2003. Většina aplikací byla psána pro operační systémy Windows Mobile / Windows CE. Vyvinul také několik „homebrew“ (neoficiálních) aplikací pro WP 7. Po této zkušenosti napsal nejen pár pamfletů proti WP 7, ale také doporučuje svým zákazníkům raději přechod na Android.

Malý sál

V malém sále budou po celý den probíhat další zajímavé prezentace a workshopy.

9:50 - 10:20

Kateřina Gillárová, Idealisti a Pavlína Jiříková, Mopet.cz

Mobito: Jak designovat uživatelskou zkušenost pro mobilní platby?

Mobito je služba přinášející do České republiky nový způsob placení prostřednictvím mobilního telefonu. Je to projekt, za kterým stojí pět let analytické, strategické a tvůrčí práce. A je to také produkt, který vyvolává vášnivé diskuse v řadách technologických expertů a nadšenců. V našem příspěvku Vám představíme pozadí a proces vývoje této služby – od značkové a UX strategie, přes její technologické aspekty, až k vývoji grafického designu a designu uživatelského rozhraní na základě parametrů značky. Přiblížíme Vám také první výsledky z reálného provozu – zpětnou vazbu od uživatelů, slabé a silné stránky služby. Společně vystoupí zástupci firmy MOPET CZ, která Mobito vyvíjí, a poradenské společnosti Idealisti, která spolupracovala na tvorbě značkové a UX strategie a vývoji designu.

10:25 - 10:50

Mobile first - rozebrání strategie v mobilním bussinessu

Co to vlastně znamená Mobile Frist? Znamená to, že všichni dostanou jen úzké mobilní verze? Jak s obsahem? Není to spíš Content First? Proč? Jak to ovlivní nároky na přípravu služby? Kde začít a proč? Co mi to vlastně přinese? Společně se zbavíme otazníků.

Lukáš Kokoška Lukáš Kokoška

Seznam.cz

Lukáš Kokoška

Lukáš Kokoška se poslední šest let zaměřuje hlavně na mobilní technologie. Za tu dobu získal zkušenosti s různými druhy mobilních služeb od distribuce placeného obsahu, Bluetooth komunikace, napojení na platební systém operátora po generování mobilních stránek. Od roku 2007 má v Seznamu na starosti mobilní služby z technologického hlediska. V Seznamu postavil systém pro vykreslování mobilních stránek, který podporuje více jak dva tisíce odlišných zařízení a připravil základy pro další projekty Seznamu na poli mobilních technologií.

11:15 - 12:00

Bankovní aplikace a jejich bezpečnost

V uplynulém roce došlo k boomu mobilních bankovních aplikací a v České republice snad již neexistuje banka, která by neměla aplikaci pro některou moderní mobilní platformu. Na workshopu se dozvíte o situacích a souvisejících problémech, které při návrhu bezpečnosti mobilních aplikací potkáte, a to jak na straně serveru, tak na straně mobilních aplikací. Ukážeme si také v hrubých rysech, jak se k mobilní bezpečnosti staví dostupné mobilní aplikace českých bankovních domů.

Petr Dvořák Petr Dvořák

CEO

Lime - HighTech Solutions

Petr Dvořák

Petr Dvořák je CEO společnosti Lime HighTech Solutions a vedoucím inovačního inkubátoru mobilní divize společnosti Avast. Před nástupem do těchto pozic byl Petr partnerem a konzultantem mobilních technologií ve společnosti Inmite, která se zaměřovala na vývoj mobilních aplikací pro přední české banky, světové automobilky, telefonní operátory a mediální domy, a kterou společnost Avast v červenci 2014 koupila a přetvořila v divizi Avast Mobile. Před příchodem do Inmite pracoval Petr dva roky na produktu NetBeans ve společnosti Sun Microsystems. Petr vystudoval softwarové inženýrství na Karlově Univerzitě v Praze.

12:10 - 12:40

Case study – co (ne)funguje v mobilním marketingu

Mobilní reklama ve formě SMS či MMS zpráv se začíná čím dál více dostávat do podvědomí českých marketérů. Jako u každého nového média si však lámou hlavu, co konkrétního funguje a čeho by se naopak měli vyvarovat.  V rámci workshopu budou představeny konkrétní úspěšné a neúspěšné případové studie z archivu všech tří českých operátorů, na kterých bude názorně ukázáno, jak připravit úspěšnou SMS či MMS kampaň a čemu se naopak vyhnout.

Martin Dolejš Martin Dolejš

Key account Manager O2 Media

O2 Czech Republic

Martin Dolejš

Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.

14:00 - 14:45

Mobilní aplikace měst jako nový marketingový a komunikační nástroj

- mobilní aplikace pro turisty
- mobilní aplikace pro občany
- srovnání s tradičními komunikačními kanály
- přínosy z pohledu zadavatele (města) a z pohledu uživatele (občana nebo turisty)
- finanční aspekty vydání mobilní aplikace

Filip Bocek Filip Bocek

Project Mnager

eMan

Filip Bocek

Projektový manažer ve společnosti eMan. Vystudoval Unicorn College, již řadu let se zajímá o mobilní technologie. Ve společnosti eMan zodpovídá především za realizaci řešení pro platformu Windows Phone/Windows 8 a služby v oblasti Mobile Device Managementu.

14:50 - 15:30

Seznam.cz a jeho mobilní aplikace s 1 000 000 stáhnutí

Stav českého trhu mobilních aplikací z pohledu české internetové jedničky. Shrnutí aktuálních postřehů a pozastavení nad aplikací Mapy.cz, kterou čekají velké změny.

Lukáš Pulda Lukáš Pulda

Produktový manažer

Seznam.cz

Lukáš Pulda

V letech 2006 až 2007 působil ve společnostech orientujících se na mobilní trh a mobilní služby. Od poloviny roku 2008 pracuje v Seznamu na pozici produktového manažera mobilních služeb. Zde rozvíjí stávající služby, navrhuje nové a hledá cesty, jak nejlépe využít potenciál mobilního telefonu či zajímavé technologie v produktovém portfoliu Seznamu.

Partneři Mobile Internet FORUM 2012

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo T-Mobile Czech Republic

Partneři

logo ComGate Payments, a.s. logo Crazy Tomato logo Google logo Inmite logo MOPET CZ logo ZENTITY

Mediální partneři

logo Android Market logo E15.cz logo EURO logo Chip.cz logo Marketing & Media logo MobilMania.cz logo SmartMania.cz logo Svět Androida logo TREND Marketing logo Živě.cz

Produktoví partneři

logo Publero logo Safe Shopping s.r.o. logo STRV

Organizátoři

logo Lupa.cz logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce

Proběhlé akce Mobile Internet Forum

Mobile Internet Forum 2013

10. říjen 2013