Další akce Staňte se partnerem akce
Tato akce již proběhla. Další se koná 3. 11. 2016.
10. října 2013 9:00–18:00

Konferenční centrum City Na Strži 1702/65 Praha 4

Program

Velký sál - Empiria

8:30 - 9:00

Registrace účastníků

9:00 - 9:05

Zahájení konference - úvodní slovo

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

9:10 - 9:30

Jeden rok – a tolik změn!

Stojaté vody českého mobilního rybníka se za poslední rok přeci jen trochu rozčeřily. Upustili si trochu vody sami operátoři? Jsou první virtuálové skutečnými štikami, nebo jen trpěným planktonem? Byl první pokus o aukci pouhým plácnutím do vody?

Jiří Peterka Jiří Peterka

Nezávislý konzultant

Jiří Peterka

Autor je nezávislým konzultantem a publicistou. Věnuje se také pedagogické činnosti na MFF UK, kde přednáší problematiku počítačových sítí a komunikací. Archiv jeho článků, přednášek a tutoriálů se nachází na adrese http://www.ear­chiv.cz.

9:35 - 9:45

Internet v mobilu v reálných číslech za všechny tři operátory

Prezentace dat za všechny operátory představí zástupce Aliance provozovatelů mobilních sítí (APMS).

Slavomír Doležal Slavomír Doležal

Manažer reklamních služeb

T-Mobile Czech Republic

Slavomír Doležal

Slavomír Doležal vystudoval obor Informační a řídící systémy na Žilinské Univerzitě. Ve společnosti T-Mobile pracuje od roku 2001. Dříve měl na starost přípravu, obsah a řízení vybraných nehlasových služeb a od roku 2009 odpovídá za přípravu a řízení reklamních služeb pro realizaci reklamy třetích stran. Za T-Mobile je členem pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu.

9:50 - 10:10

Internet v mobilu - vše, co jste se chtěli dozvědět o jeho uživatelích

Internet v mobilních telefonech je velké téma posledních let. V prvních dvou čtvrtletích tohoto roku jsme se na toto téma zaměřili i my v Seznamu. Realizovali jsme několik výzkumů na toto téma a debatovali s řadou uživatelů (včetně dětí ze základních škol). Snažili nejen zjistit, kolik takových lidí je, ale chtěli jsme i vědět, co pro ně internet v mobilu znamená, kdy a co na internetu v mobilu dělají, jestli se liší uživatelé jednotlivých platforem atp. Kromě toho jsme se snažili deklarace lidí porovnat s jejich skutečným chováním na našich službách.

Michal Buzek Michal Buzek

Vedoucí oddělení analytiků

Seznam.cz

Michal Buzek

V oblasti internetu se pohybuje od roku 2007, kdy ukončil studium ekonomie a nastoupil jako analytik obchodu do společnosti Seznam.cz. V roce 2010 se stal vedoucím analytického oddělení, které zajišťuje obchodní analýzy, výzkum trhu, měření služeb Seznamu v NetMonitoru a nástrojích webové analytiky. Předsedá kategorizační komisi SPIRu.

10:15 - 10:30

Nejnovější novinky z oblasti mobilních telefonů

Co vše můžeme v blízké době očekávat od výrobců mobilních telefonů? Zhodnocení současného trhu, novinek a predikce dalšího vývoje.

Otakar Schön Otakar Schön

Editor

Economia

Otakar Schön

Otakar se věnuje informačním technologiím jako novinář posledních 18 let. Zběhl ze studií ÚISKu i žurnalistiky na FFUK, a místo toho si jako správný příslušník generace odkojené prvními "písíčky" udělal ze zábavy zaměstnání. Před příchodem do Hospodářských novin působil ve Světě Namodro a Živě.cz/Computeru, vyzkoušel si i práci copywritera v PR agentuře. Vedle toho deset let přispíval do herních médií jako je Level a Bonusweb.

10:30 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:40

Keynote - What makes Evernote the Nike of your brain

Evernote, the Sillicon-Valley based tech company that celebrated 5 years of existence and 65 million users worldwide this year, is becoming the signature brand for knowledge-workers who self-identify (or aspire to be) smart and productive. Aiming at being the 100 year start-up, Evernote is bringing augmented intelligence to the next level via a combination of physical and digital products that help people overcome the modern life-work challenges. Cristina Riesen, General Manager for Evernote in Europe, will give you a sneak-peak into what makes Evernote successful and what to expect from your "external brain" in the future.

Prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

Cristina Riesen Cristina Riesen

General Manager

Evernote

Cristina Riesen

For the last 10 years Cristina has been completely immersed in the world of public relations and communications and involved in several online community management and social media strategy projects for international companies. She joined Evernote, her dream company, as International Marketing and Public Relations Coordinator in February 2012. In her current role of General Manager for Evernote in Europe, she is hands on strategic development, marketing and communications, aiming at making the world smarter.

11:45 - 12:05

Mobilní strategie

Jak vypadá mobilní strategie jednoho z největších českých mediálních domů. Jak úspěšné jsou dosavadní mobilní aktivity vydavatelství (aplikace, marketing, ...). Co Ringier Axel Springer plánuje na tomto poli dělat do budoucna a jaká jsou očekávání mediálního domu v kontextu českého trhu.

Matěj Hušek Matěj Hušek

Ředitel digitální divize

Ringier Axel Springer

Matěj Hušek

Matěj je ředitel online aktivit společnosti Ringier Axel Springer, kde je zodpovědný za vývoj stávajících a nových digitálních produktů firmy. Do firmy nastoupil z postu ředitele multimediálního studia NewsLab.

12:10 - 12:30

Umíme už i u nás pohodlně nakupovat z mobilu?

Mobilní telefony nám dnes umožňují uskutečnit nákup přes prémiové SMS za parkování, jízdenky, případně prostřednictvím smartbankingu přesouvat peníze nebo zaplatit přes QR kód za fakturu. Svět mobilních aplikací a mobilních internetových obchodů, však u nás stále čeká na skutečné využití nákupního potenciálu. Proč se nám nedaří vytvořit jednoduchý způsob, aby zákazník pohodlně nakoupil z mobilu v online obchodě / mobilní aplikaci? Kde nejvíce zákazníků končí a proč? Má to vůbec smysl a pro které segmenty? To vše jsou otázky, na které se pokusíme zodpovědět.

Viktor Gřešek Viktor Gřešek

Product manager

MOPET CZ

Viktor Gřešek

Viktor působí v oblasti produktového managementu technologií od roku 2005, přičemž na projektu Mobito od jeho prvopočátků v roce 2010, kdy přijal nabídku podílet se na mind-shiftingovém projektu jakým mobilní placení a nakupování je. Od začátku je zodpovědný za produktovou oblast, analýzu a specifikaci až po převzetí dodávek a následné prosazení služby u klientů. Ve volném čase se věnuje své rodině, přátelům, pohybu v přírodě a dění v oblastech vývoje společnosti, technologií, trhů a financí.

12:35 - 12:45

Bezpečnost je míra, ne vlastnost

Jenže Míru vlastně nikdo nezná... Chcete vědět, co a kdo udělal špatně při tvorbě mobilních aplikací? A chcete taky vědět, jak to měl udělat správně? Výborně, pohodlně se tedy usaďte a poslouchejte.

Michal Špaček Michal Špaček

vývojář

Michal Špaček

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

12:45 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:45

Novinky v LTE aneb kam jsme se posunuli od minulého roku

Během uplynulých 12 měsíců se T-Mobile podařilo spustit LTE síť v Mladé Boleslavi a na části území Prahy. Jedná se přitom o plnohodnotnou LTE síť podporující všechny typy zařízení jako jsou modemy, tablety i smartphony (podporuje tedy i využívání hlasových služeb). Maximální přenosová rychlost podporovaná naší LTE sítí je v současné době 100 Mbit/s. Šíři LTE pokrytí a zejména pak pokrývání méně hustě obydlených oblastí však negativně ovlivnila regulátorem zrušená aukce LTE frekvencí.

Milan Hába Milan Hába

Ředitel technologických a obchodních inovací

T-Mobile Czech Republic

Milan Hába

Absolvent Vysoké školy ekonomické, Fakulty informatiky. Ve společnosti T-Mobile Czech Republic pracuje od roku 2002. Během svého působení vystřídal několik pozic a zodpovědností od mobilních datových služeb, přes řízení segmentů tarifních zákazníků i předplacených karet, či new business development. Nyní zastává pozici ředitele technologických a obchodních inovací. V minulosti se věnoval také publikační činnosti, kdy působil jako redaktor serverů wapserver.cz a mobil.cz. Je autorem knihy WAP – Tvorba stránek pro mobilní zařízení.

13:50 - 14:05

Praxe LTE technologie – krásy sítě 4. generace

Hynek Urban Hynek Urban

Solution Manager, Radio Networks

Nokia Networks

Hynek Urban

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, 2 roky pracoval pro Radiomobil (nynější T-Mobile) v oddělení radiových sítí. Od roku 1999 je zaměstnancem firmy Nokia ve funkci Radio access solution manager. Zabývá se technickou podporou prodeje rádiových sítí.

14:10 - 14:35

Rozhovor s Ondřejem Malým, moderuje Petr Koubský

Stejně jako loni, i letos budeme hovořit s členem rady Českého telekomunikačního úřadu Ondřejem Malým. Zeptáme se ho nejen na to, co je nového na ČTÚ, ale také na to, zda se postoj odborné veřejnosti k budoucnosti telekomunikací změnil. Ondřej loni vyzval zástupce internetových firem ke spolupráci. Jak to dopadlo?

Petr Koubský Petr Koubský

stálý spolupracovník

TUESDAY Business Network

Petr Koubský

Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

Ondřej Malý Ondřej Malý

Člen Rady

Český telekomunikační úřad

Ondřej Malý

Celou Ondřejovu kariérou prolínají moderní technologie – od roku 1997 působil jako recenzent počítačových her pro časopisy Score a poté Level, roky 1999–2001 strávil v online deníku iDNES, kde měl na starosti rubriku týkající se vědy a IT a přispíval do technologické přílohy MF DNES. Od roku 2001 do roku 2005 si také vyzkoušel, jaké je to hry reálně vyrábět, a to v nejznámějším českém výrobci počítačových her, brněnské společnosti Illusion Softworks (dnes 2K Czech). Podílel se na designu a produkci her Circus Grande a Chameleon a na dalších projektech. Od roku 2007 působil v ekonomické redakci Lidových novin jako redaktor se specializací na technologie, telekomunikace a IT. V polovině roku 2010 přestoupil z LN do ekonomické redakce Hospodářských novin, kde se věnoval témuž – především problematice telekomunikací a informačních technologií. V březnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017.

14:40 - 15:00

"Bankovní souboj"

Jak má vypadat správná aplikace pro mobilní bankovnictví v roce 2013 — a v letech následujících? Kam až lze zajít nad rámec pouhé obsluhy účtu? Na to se budeme souběžně ptát zástupců dvou důležitých tuzemských hráčů, kterými jsou Raiffeisen Bank a ČSOB se svou aplikací Era smartbanking. Porovnáme stav obou aplikací i plány do budoucna, přimějeme zástupce bank ke vzájemné diskusi. „Bankovní souboj“ před vašima očima!

Vratislav Kříž Vratislav Kříž

Produktový specialista

Raiffeisenbank

Vratislav Kříž

Vratislav Kříž pracuje v Raiffeisenbank a.s. od roku 2007 jako produktový manažer přímého bankovnictví. Vystudoval VŠE v Praze, obor Mezinárodní obchod. Své první pracovní zkušenosti získával v České spořitelně, kde pracoval na projektech, které zaváděly jedny z prvních aplikací přímého bankovnictví v České republice. V oblasti webových a nyní i mobilních bankovních aplikací se tak pohybuje více než 10 let.

Jan Vimr Jan Vimr

Business portály

ČSOB

Jan Vimr

Jan vystudoval Vysokou školu finanční a správní, obor komerční bankovnictví. Po celou dobu své kariéry působí v ČSOB, kdy začínal na pobočce a poté na různých expertních pozicích v rámci správy elektronických kanálů. Několik posledních let byl zodpovědný za vedení vývoje a správy webů skupiny ČSOB. Během této doby se podařilo realizovat několik úspěšných projektů oceněných klienty i odbornou veřejností. Při zakládání značky Era realizoval v rámci týmu novou podobu internetových stránek Poštovní spořitelny.

15:00 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:40

State of mobile - Czech Republic vs rest of the world

What is the position of the Czech Republic amongst other countries in mobile development? Are we one of the last or do we provide unique solutions and case studies? Let's have a look at this topic from several point of views:
- Platforms
- Enterprise apps
- Consumer apps
- Mobile web
- Where do we go from here?

Prezentace bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

Abhishek Balaria Abhishek Balaria

CEO

ZENTITY

Abhishek Balaria

Abhishek má přes 14 let zkušenosti v IT a to hned v několika oblastech. Několik let pracoval na IT pozicích v bankovním a telekomunikačním sektoru. Díky práci napříč Evropou, v Silicon Valley a v Indii přináší do své společnosti komplexní pojetí dodávaných služeb a silné mezinárodní partnerství.

15:45 - 16:05

Byznysové možnosti Instagramu

Co nám přináší nová služba Obrazení? Kde se nejvíce vyskytují čeští uživatelé Instagramu? Může být mobilní aplikace Instagram platformou pro nový byznys?

Josef Šlerka Josef Šlerka

Head of R&D

Socialbakers

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, šéf výzkumu a vývoje ve společnosti Socialbakers a učitel nových médií na Univerzitě Karlově. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií. Kromě vědecké práce mimo jiné zakládal překladatelský časopis Plav, podílí se na organizaci festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka.

16:10 - 16:25

OK Glass, what can you (really) do?

Představení chytrých brýlí Google Glass. Možnosti využití z pohledu koncových uživatelů i byznysu. Aspekty spojené s vývojem aplikací. Dostupnost zařízení na trhu.

Martin Pelant Martin Pelant

Android developer

eMan

Martin Pelant

Martin je Android developer ve společnosti eMan a student ČVUT/FIT. Během ročního studijního pobytu v USA se na konferenci Google I/O 2012 zapsal do programu Glass Explorer, díky čemuž se stal prvním vlastníkem Google Glass v ČR. Vedle vývoje aplikací pro chytré brýle od Google se zabývá vývojem mobilních aplikací pro Android. Podílel se na vývoji řady aplikací, jako jsou například Horská služba, Česká pošta, Uniqa nebo dTest

16:30 - 16:50

Brands go mobile!

Přístup k informacím, k zábavě i naše chování prošly změnami, které firmám přinesly obrovské marketingové příležitosti a možnosti cílení. Nebudou chybět ukázky, jak toho marketéři ve světě, ale už i v tuzemsku využívají.

Wei Hai Chu Wei Hai Chu

Prezident

Crazy Tomato

Wei Hai Chu

Jako prezident společnosti má na starosti strategické směřování firmy, business development a podporu klíčových projektů. Věnuje se také investování a práci pro menší, střední nebo začínající společnosti. Dříve působil jako obchodní ředitel Karneval Media, kde hrál stěžejní roli v budování společnosti před jejím úspěšným prodejem UPC. Předtím působil ve společnostech WorldOnline (dnes Tiscali), Shell a British Telecom. Wei-Hai získal ekonomické vzdělání na Seton Hall University v USA a Netherlands Institute of Marketing (NIMA). Ve volném čase se věnuje golfu, cestování, návštěvám koncertů a četbě

16:55 - 17:15

Jak se dělá reklama v Kataru

Vyhlášený marketingový guru, autor nejznámějších reklam poslední doby Martin Jaroš přesídlil po svých misích ve Vodafonu a T-Mobilu do katarského Qtelu. Jak se jeho pohled na marketing a reklamu proměnil vlivem tropických teplot nám přiletí říci až z daleké Arábie.

Martin Jaroš Martin Jaroš
Martin Jaroš

Martin je podepsán pod reklamami s Chuckem Norrisem i čivavou a Petrem Čtvrtníčkem. Je také autorem bestselleru o korporátních krysách Černý Petr - Jak udělat kariéru. Od roku 2001 působil u Oskara a českého Vodafonu, později řídil komunikaci Vodafonu v Turecku a Maďarsku. V létě 2010 se vrátil domů jako ředitel marketingové komunikace v T-Mobile Czech Republic. Je absolventem pražské VŠE. Vše podstatné o něm najdete na www.martinjaros.cz.

17:30

Předpokládaný konec konference

18:00

After party

Malý sál - Panorama

13:30 - 14:00

Mobilní strategie ve velkých firmách

Během workshopu se společně podíváme na to, jak se dají mobilní řešení využít v prostředí velkých korporací. Nahlédneme na součastné trendy a čísla v zahraničí a podíváme se na konkrétní příklady nasazení velkých mobilních řešení, na jejich výhody i reálně měřitelné přínosy.

Michal Šrajer Michal Šrajer

Chief Happiness Officer

AVAST Software

Michal Šrajer

Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.

14:00 - 14:30

Mobile Device Management - jak ušetřit při správě mobilních zařízení ve vaší firmě

Správa mobilních zařízení je žhavým trendem v oblasti mobility. Sofistikovaná řešení umožňují zajistit bezpečnost firemních dat v mobilních telefonech a tabletech, centrálně spravovat a aktualizovat jejich obsah včetně aplikací, a to vše při značných úsporách ve srovnání s tradičními přístupy.

Filip Bocek Filip Bocek

Project Mnager

eMan

Filip Bocek

Projektový manažer ve společnosti eMan. Vystudoval Unicorn College, již řadu let se zajímá o mobilní technologie. Ve společnosti eMan zodpovídá především za realizaci řešení pro platformu Windows Phone/Windows 8 a služby v oblasti Mobile Device Managementu.

14:30 - 15:00

Ve skutečnosti nevíte, co se děje s vaší mobilní službou po umístění na market!

Představení progresivního přístupu pro sledování funkce a výkonu mobilních aplikací mezi koncovými uživateli. Demonstrace přístupu a nástrojů pro řízení návratnosti investic (ROI) do vývoje mobilních aplikací a průběžné správy a analýzy činnosti mobilní aplikace i po jejím uvedení na aplikační markety.

Ondřej Švihálek Ondřej Švihálek

Senior Consultant

UNICORN Systems

Ondřej Švihálek

19 let zkušeností s budováním online strategií a vedením realizačních teamů ve světě webu, e-commerce a mobilních služeb. Mezi hlavními projekty, které strategicky definoval a exekučně vedl jsou např. kompletní rebranding a repositiong webových a mobilních služeb mediálního domu Centrum Holdings, definice a realizace mobilních strategií a digitálních projektů ČEZ, operátorů mobilních sítí ČR, mediálních domů Lagardere Active, Burda Média nebo návrh a realizace programu digitálních služeb pro vozy Škoda Auto - Connected Car.

15:00 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:45

Rentabilita SMS marketingu z pohledu vydavatele

SMS marketing je novým komunikačním kanálem, se kterým v našem vydavatelství aktivně pracujeme. O naše zkušenosti za poslední rok bychom se rádi podělili a na případových studiích ukázali novou cestu jak toto komunikační médium lze využít.

Zdeňka Demlová

Vedoucí odd. Emedia

Czech News Center

15:50 - 16:25

Stručný workshop aneb newsletter ve 160 znacích

I na malém prostoru se dá hrát velké divadlo! Mobilní aplikaci, sms newsletter a tweet spojuje vražedně malý prostor na text. Lidé je milují, ukecaní markeťáci pláčou. Jsi mistr stručnosti? Řekni to ve 160 znacích lépe než já.

Jana Moravcová Jana Moravcová

Vedoucí copywriterů

H1.cz/QUISMA

Jana Moravcová

Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz.

Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz.
Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.

16:30 - 16:55

Mobilní aplikace jako součást marketingové kampaně

Počet přístupů na weby a e-shopy z mobilních zařízení stále roste. Je proto logické, že i mobilní aplikace, jako alternativa k mobilnímu či responzivnímu webu, je jednou z často uvažovaných variant. Mobilní aplikace však mohou nabídnout v oblasti marketingu mnohem více, než jen uživatelsky příjemnější přístup z mobilního zařízení k webové prezentaci. Pokud popustíme uzdu fantazie, mohou se stát účinnou součástí různých marketingových kampaní, například při uvádění nových výrobků na trh, zvyšování povědomí o značce v konkrétní cílové skupině, jako nástroj podpory prodeje a podobně. Martin Krkoška představí několik konkrétních příkladů zajímavého využití mobilní aplikace z dílny zlínské agentury PRIA.

Martin Krkoška Martin Krkoška

CEO ve společnosti PRIA LABS

PRIA SYSTEM

Martin Krkoška

Martin je jedním ze zakladatelů zlínské interaktivní agentury PRIA, která se zabývá online marketingem, mobilními aplikacemi a kreativními kampaněmi na sociálních sítích. Vede také společnost PRIA LABS specializovanou právě na vývoj mobilních aplikací. Vystudoval na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Většinu volného času věnuje florbalu, co by hráč extraligového týmu Panthers Otrokovice.

Partneři Mobile Internet Forum 2013

Generální partner

logo Seznam.cz

Hlavní partner

logo T-Mobile Czech Republic

Partneři

logo Apps Dev Team logo ComGate Payments, a.s. logo Crazy Tomato logo MOPET CZ logo Nokia Networks logo ZENTITY

Mediální partneři

logo Android Market logo HyperMedia logo Marketing & Media logo MediaGuru.cz logo SmartMania.cz logo Strategie logo Svět Androida

Produktoví partneři

logo ASEKOL s.r.o. logo ExpressPrint logo ChargeBox

Organizátoři

logo Lupa.cz logo TUESDAY Business Network

Produkce

logo Internet Info
Více o partnerech akce