Další akce Staňte se partnerem akce
20. září 2017 9:00–17:00

OKsystem Na Pankráci 125 Praha 4

Program

Bláznivé PR nápady, které (ne)selhaly

Co vám přinese ve světě PR a marketingové komunikace nehynoucí slávu alespoň na týden? Bláznivý nápad, o kterém začnou mluvit lidé ještě dříve, než si ho všimnou média. Prezentace Petra Michla představí světové i domácí kampaně, u nichž nechyběl na začátku odvážný klient ochotný přijmout riziko, že celá kampaň může skončit blamáží. Až bezchybné načasování a exekuce, ale zajistily, že se o nich dozvíte více na konferenci.

Petr Michl Petr Michl

šéfredaktor

Marketing Journal

Petr Michl

Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

20 věcí, které vám zavřou dveře do médií

Nikdo nechce otiskovat vaše tiskové zprávy? Žárlíte na úspěšnější firmy a agentury? Často stačí nedělat banální chyby a nenaštvat novináře chováním, které do profesionálního vztahu agentury a médií nepatří.

Filip Rožánek Filip Rožánek

šéfredaktor týdeníku Marketing & Media

Economia

Filip Rožánek

Mediální analytik, novinář a odborník na nová média. Od července 2015 je šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media, předtím připravoval obsahové speciály pro web Hospodářských novin. Více než osm let pracoval v Českém rozhlase, kde prošel pozicemi od webeditora přes vedoucího internetové redakce až po strategického analytika. Ve veřejnoprávním rádiu připravil reformy internetového zpravodajství a dětského vysílání. Za inovativní projekt „Srpen 1968 na sociálních sítích“ získal v roce 2014 Novinářskou cenu.

Uber? Narušitel (disruptor) více, než se původně zdálo

"uber (ang): denoting an outstanding or supreme example of a particular kind of person or thing" aneb tenhle příklad podnikání je nakonec učebnicovým příkladem věcí a aktivit, které vás buď vymrští do hvězdných výšin nebo přivedou k nezdárnému konci. Jednu ze zásadních rolí zde hraje i Public Relations.

Daniel Dočekal Daniel Dočekal

nezávislý konzultant

Daniel Dočekal

Daniel Dočekal je internetový publicista, zakladatel internetového magazínu Svět Namodro. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V posledních letech jako konzultant radí a pomáhá řadě firem s marketingem, obsahem, sociálními sítěmi či komunikací. Školí, píše, vysvětluje a postupně rozšiřuje aktivity o další weby v roce 2015 například o @365tipů, #PRTIPY a rychlofky.

Česká politika a PR – Kudy cesta nevede

Byly doby, kdy vrcholem sebeprezentace na sociálních sítích byla selfie. Letošní volební kampaň ovšem přinesla změnu: politici objevili video. A je třeba říct, že ke škodě nás všech, především našich očí a uší. Podívejme se na pár kousků ze zlatého fondu českého politického bizáru.

Robert Malecký Robert Malecký

reportér

HlídacíPes.org

Robert Malecký

Zeměměřič, matematik, programátor a učitel rodinné výchovy. Od roku 1997 novinář, prošel redakcí Slova, vedl Deník Litoměřicka, pracoval v Nedělním světě. Jako redaktor domácí rubriky Lidových novin založil vlastní publicistický Report LN. V ČT pracoval jako reportér, šéf domácího oddělení a editor zpravodajské relace Události. Založil a vedl Českou justici, od roku 2015 je reportérem serveru HlídacíPes.org. Za sérii textů o vlivu čínské CEFC je spoludržitelem Novinářské ceny za rok 2016.

Komunikace jako nedílná součást firmy (a co když není?)

O polévkách ze sekerky, a hlavně o tom, proč je jakákoli komunikace mnohem snazší pro firmy, které jsou skutečně dobré a zajímavé.

Miroslav Čepický Miroslav Čepický

spolumajitel

I am PR

Miroslav Čepický

Po VŠE jsem začal pracovat jako novinář v Hospodářských novinách a Aktuálně.cz. Od roku 2006 se věnuji firemní komunikaci, z toho 8 let ve Vodafonu, kde jsem byl poslední roky ředitel korporátní komunikace, externí i interní. V létě 2015 jsme s kolegyněmi založili agenturu I am PR a pomáháme různým firmám a neziskovým organizacím, menším i větším, většinou českým.