Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Přednášející

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

Dan Pilát

Radost z pohybu na dvou kolech bez pedálů do doma i ve světě šíří značka Yedoo, která koloběžky a odrážedla vyrábí víc jak 20 let. Zakladatel a šéf značky Dan Pilát vsází na spolupráci s profesionály i koloběžkovými nadšenci a v rámci nových trendů také na influencery.

Dan Pilát

Radost z pohybu na dvou kolech bez pedálů do doma i ve světě šíří značka Yedoo, která koloběžky a odrážedla vyrábí víc jak 20 let. Zakladatel a šéf značky Dan Pilát vsází na spolupráci s profesionály i koloběžkovými nadšenci a v rámci nových trendů také na influencery.

Petra Vrbová

Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.

Petra Vrbová

Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.