Program

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

17:10 - 17:40

Vybrané typy spolupráce s influencery a příklady reálného dopadu jejich propagace

Influencer marketing jakožto novodobá forma online propagace má mnoho forem a variant. Lze ho využít ideálně pro navýšení povědomí o značce, navýšení početu followerů na sociálních sítích i pro navýšení prodejů. Za dobu existence společnosti LCG New Media jsme navázali spolupráci s mnoha influencery. V rámci této prezentace na reálných příkladech představíme, jakým způsobem lze propagaci prostřednictvím influencera vytvořit a jaké jsme u klientů zaznamenali reálné výsledky.

Petra Vrbová Petra Vrbová

Project Manager

LCG New Media

Petra Vrbová

Projektová manažerka společnosti LCG New Media. Petra Vrbová vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Pardubice, kde nyní také dokončuje titul PhD v oboru Management. Zkušenosti z online i offline marketingu získala v mezinárodních společnostech během svého tříletého pobytu na Maltě, které následně zúročila v LCG New Media, kde je nyní zodpovědná za online propagaci klíčových klientů, jako je Grandhotel Pupp, Jim Beam, Stravenky a Volnočasové benefity od Edenred, Loterie Korunka, anebo Hrady CZ. Specializuje se na inovativní způsoby online propagace (včetně influencer marketingu) a datovou analýzu.

17:40 - 18:10

Influencer marketing pro velké firmy

Z pozice influencera dlouhá léta spolupracujícího s významnými brandy jako je O2, nebo Coca-Cola, se s vámi podělím o mé dosavadní zkušenosti a best practices plynoucí z těchto kooperací. Předám pár užitečných tipů, jak s influencery pro velké projekty komunikovat, čeho se vyvarovat a jak tvořit dlouhodobý stabilní vztah.

Jonáš Čumrik Jonáš Čumrik

Dítě z netu

Na volné noze

Jonáš Čumrik

Pokud neznáte Jonáše vy, budou ho znát vaše děti a to pod přezdívkou Johny Machette. V roce 2013 udělal své první video, které se ten rok stalo nejpopulárnějším na českém YTBE a dnes má přes 17 mil views. Kromě vytváření obsahu na platformu YTBE je také tvůrcem obsahu pro Instagram i Snapchat a to nejen pro svůj soukromý profil. Na vzniku video kampaní spolupracoval s firmami jako: O2, Coca-Cola, Albatros, Česká Golfová Federace a další. Zvolit správný způsob komunikace a provedení je kolikrát důležitější než vlastnit tu nejlepší techniku.

18:10 - 18:40

Coffee break