Freelancer
Původně inženýrka ekonomie s diplomem z Jihočeské univerzity započala svou pracovní pouť životem na Úřadu vlády ČR coby pracovnice odboru premiéra. Navštívila na 50 zemí světa, nejvíce si zamilovala Mexiko, ve kterém prožila 3 roky života. O zemi opeřeného hada přednáší a také z ní přiváží ručně vyráběné přírodní šperky. V roce 2014 se stala akreditovanou ICF koučkou, členkou EMCC CZECH, o.s. Její velkou vášní je fotografování a tvorba prezentačních videí. Miluje děti a višňovou marmeládu. Radčino celoživotní přání je šířit inspirativní lidské příběhy.
Obsahový stratég
Kateřina se v Obsahové agentuře specializuje na obsahové strategie. Podílela se například na strategii pro EET poradnu, která klientovi přinesla milionové prodeje a vyhrála 1. místo v soutěži WebTop100 i ve Zlatém středníku. Tvorbu obsahových strategií pravidelně školí.
Ve volném čase píše povídky a vede kurzy tvůrčího psaní. Také bloguje na literarnialchymie.cz, spravuje největší český seznam literárních soutěží a posílá osobní newsletter o knížkách a tvůrčím psaní.
On-line kampaně rychle pominou, ale pozitivní zážitky zůstanou. Proto jsme na podporu Transparency International a oslavu 20 let existence v Česku přišli s projektem, který oslovil širokou veřejnost a vytvořil pozitivní vztah s relevantní cílovou skupinou. A výsledky? Bez placené reklamy jsme dosáhli 1,2 milionu impresí, vyprodali koncert pro 700 lidí a o 25 % zvedli počet dárců.
Business Unit Director
Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
CEO
Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.
Head of UX & Content
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
Business Unit Director
Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.
Obsahový stratég
Kateřina se v Obsahové agentuře specializuje na obsahové strategie. Podílela se například na strategii pro EET poradnu, která klientovi přinesla milionové prodeje a vyhrála 1. místo v soutěži WebTop100 i ve Zlatém středníku. Tvorbu obsahových strategií pravidelně školí.
Ve volném čase píše povídky a vede kurzy tvůrčího psaní. Také bloguje na literarnialchymie.cz, spravuje největší český seznam literárních soutěží a posílá osobní newsletter o knížkách a tvůrčím psaní.
CEO
Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.