Program

Program

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Case study: Web o EET, který přinesl milionové prodeje

Chcete se stát oborovou autoritou a získat si důvěru cílové skupiny? Inspirujte se projektem EET poradna. Našemu klientovi Solitee Česká republika přinesl milionové prodeje a získal 1. místo v soutěži Zlatý středník v kategorii Obsahová strategie. Ukážu vám, jak jsme postupovali a jaký je náš recept na atraktivní obsah.
Kateřina Kalivodová Kateřina Kalivodová

Obsahový stratég

Obsahová agentura

Kateřina Kalivodová

Kateřina je obsahovým stratégem v Obsahové agentuře. Tvoří strategie, které klientům říkají, do jakého obsahu se vyplatí investovat čas a peníze. Hodně se vyptává a ze všeho nejraději mluví s klientovými zákazníky. Tvorbu obsahových strategií i školí. Ve volném čase píše povídky, které publikuje pod dívčím jménem Foltánková, a vede kurzy tvůrčího psaní.

Růžový patník pro Transaprency International – tohle nebyla kampaň

On-line kampaně rychle pominou, ale pozitivní zážitky zůstanou. Proto jsme na podporu Transparency International a oslavu 20 let existence v Česku přišli s projektem, který oslovil širokou veřejnost a vytvořil pozitivní vztah s relevantní cílovou skupinou. A výsledky? Bez placené reklamy jsme dosáhli 1,2 milionu impresí, vyprodali koncert pro 700 lidí a o 25 % zvedli počet dárců.

Olga Hrubá Olga Hrubá

Business Unit Director

2FRESH

Olga Hrubá

Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.

Coffee break

Životní situace od Komerční banky: Jak se odlišit obsahem?

Účty, půjčky, hypotéky, slevy, úroky a tak dále... Jak se odlišit v bankovním kolotoči podobných nabídek podobných produktů? S Komerční bankou jsme zkusili propašovat při posledním redesignu na korporátní web také “OBSAH”, který žádná jiná banka nemá - primárně neprodává, právníkům se nelíbí a nejde odnikud jen tak zkopírovat. Jak probíhal návrh Životních situací a jak to dopadlo?
Jan Ambrož Jan Ambrož

Head of UX & Content

Wunderman

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Case study Carte d´Or

Mou přednáškou vás seznámím s tím, jak přistupovat ke kreativnímu řešení influencerské kampaně. Také s posloupností tvorby digitálního obsahu v rámci komunikační kampaně pro značku Carte d´Or. Podíváme na logiku tvorby obsahového plánu takové kampaně a třeba také na to, jak do ní s přirozeností a velkou výslednou efektivitou zapojit více influencerů.
Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je CEO agentury World of Online. Agentura za 2 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Aktuálně jsou jedničkou na influencermarketing v ČR. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice.

Moderuje Matěj Novák

Jan Ambrož Jan Ambrož

Head of UX & Content

Wunderman

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Olga Hrubá Olga Hrubá

Business Unit Director

2FRESH

Olga Hrubá

Olga v agentuře 2FRESH vede divizi Komunikace a zákaznické zkušenosti – od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.

Kateřina Kalivodová Kateřina Kalivodová

Obsahový stratég

Obsahová agentura

Kateřina Kalivodová

Kateřina je obsahovým stratégem v Obsahové agentuře. Tvoří strategie, které klientům říkají, do jakého obsahu se vyplatí investovat čas a peníze. Hodně se vyptává a ze všeho nejraději mluví s klientovými zákazníky. Tvorbu obsahových strategií i školí. Ve volném čase píše povídky, které publikuje pod dívčím jménem Foltánková, a vede kurzy tvůrčího psaní.

Petr Srna Petr Srna

CEO

World of Online

Petr Srna

Petr je CEO agentury World of Online. Agentura za 2 roky odbavila více jak stovku influencerských kampaní pro společnosti Unilever, MasterCard, L'oréal apod. Aktuálně jsou jedničkou na influencermarketing v ČR. Kromě toho spravují sociální sítě a vytvářejí speciální projekty. Mezi poslední patří první youtuberská desková hra s názvem PLAY!, která je aktuálně jednou z nejprodávanějších deskových her v České republice.

Networking