Tato akce již proběhla. Další akce 2. Klubové odpoledne WebTop100 se koná 1. 6. 2021.

Přednášející

Moderátor

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

Přednášející

Zdeněk Hejnák

Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.

Zdeněk Hejnák

Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.

André Heller

André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.

André Heller

André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.

Jakub Kříž

Jakub Kříž se narodil spolu s internetem. Svůj první linuxový server zprovoznil když mu bylo 13 a od té doby se věnuje programování. Posledních téměř 10 let se specializuje na online analytické technologie a etický přístup k trackingu. Je autorem nespočtu rozsáhlých implementací analytických a marketingových nástrojů napříč internetem a je prakticky nemožné se při brouzdání po webu nesetkat s jeho programy.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.