Přednášející

Moderátor

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

    Ředitel

    CPEx

Přednášející

  • Zdeněk Hejnák

    Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.

    Web analyst

    Livesport

  • André Heller

    André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.

    Google Certified Trainer & Freelance Digital Analytics Consultant

  • Jakub Kříž

    Jakub Kříž se narodil spolu s internetem. Svůj první linuxový server zprovoznil když mu bylo 13 a od té doby se věnuje programování. Posledních téměř 10 let se specializuje na online analytické technologie a etický přístup k trackingu. Je autorem nespočtu rozsáhlých implementací analytických a marketingových nástrojů napříč internetem a je prakticky nemožné se při brouzdání po webu nesetkat s jeho programy.

    Web analytics developer

    OPTIMICS

  • Jan Tichý

    Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.