Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

17:00 - 17:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

17:10 - 17:40

Rozhlas v 21. století, online analytika napříč webem i vzduchem

Rádio v analogu, DAB, web live streamy, Youtube, podcasty, mobilní appky a hybridní televize. Jak sjednotit reprezentaci dat a dostat ucelené reporty do rukou lidí, kteří rádiem žijí a tvoří jej? Jak dát dohromady desítku různých, více či méně realtime, datových zdrojů, které se točí kolem zpravodajství, muziky a rozličných pořadů? Proč a jak implementujeme Google App+Web Analytics, BigQuery a Data Studio do Českého rozhlasu?
Rychlý průlet myšlenkami na pozadí implementace a architekturou nástroje, který je stále v plenkách, ale všichni si od něj hodně slibují.

Jakub Kříž Jakub Kříž

Web analytics developer

OPTIMICS

Jakub Kříž

Jakub Kříž se narodil spolu s internetem. Svůj první linuxový server zprovoznil když mu bylo 13 a od té doby se věnuje programování. Posledních téměř 10 let se specializuje na online analytické technologie a etický přístup k trackingu. Je autorem nespočtu rozsáhlých implementací analytických a marketingových nástrojů napříč internetem a je prakticky nemožné se při brouzdání po webu nesetkat s jeho programy.

17:40 - 18:10

Webová analytika 3.0?

Kam se webová analytika mílovými kroky posouvá a v jakých kontextech o ní přemýšlet? A jaký má smysl všudypřítomná touha po precizních datech? Slouží opravdu tvrdému výkonu? Obor webové analytiky stojí aktuálně na prahu největšího přerodu za hodně dlouhou dobu. Pojďme si společně poodkrýt, co nás čeká a nemine.

André Heller André Heller

Google Certified Trainer & Freelance Digital Analytics Consultant

André Heller

André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.

18:10 - 18:40

Coffee break

18:40 - 19:10

Analytika v brandových kampaních

Opravdu je to tak, že výkonnostní marketing je měřitelný, zatímco brandové kampaně jsou neměřitelné? Nebo se na věc prostě jen špatně díváme? Honza zasadí budování brandu do kontextu celého marketingu firmy a ukáže, jak nad ním přemýšlet, jaká mu stanovovat kritéria, jak ho v rámci analytiky vyhodnocovat a řídit.

Jan Tichý Jan Tichý

Managing Partner

Medio Interactive

Jan Tichý

Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.

19:10 - 19:40

Sportovní fanoušci z pěti světadílů

Weby skupiny flashscore.com (v tuzemsku známé jako livesport.cz) používají lidé po celém světě. Co nám prozradí data z jejich zařízení? Jaké problémy i díky tomu řešíme a jak se liší Jižní Amerika od Afriky nebo třeba Japonska?

Zdeněk Hejnák Zdeněk Hejnák

Web analyst

Livesport

Zdeněk Hejnák

Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.

19:40 - 20:00

Panelová diskuse - moderuje Matěj Novák

Zdeněk Hejnák Zdeněk Hejnák

Web analyst

Livesport

Zdeněk Hejnák

Zdeněk webovou analytiku s oblibou kombinuje s informacemi z reálného světa. V Livesportu kde pracuje, například s kalendářem sportovních akcí z celého světa. Webové analytice se věnuje od roku 2013. Ať už jako konzultant v agentuře nebo jako součást firemního týmu. Má zkušenosti s e-shopy, bankami, firemními weby i velkými mediálními portály. Webovou analytiku také školí v Dobrém Webu. Mezi jeho vášně mimo práci s daty patří rodina a plavání.

André Heller André Heller

Google Certified Trainer & Freelance Digital Analytics Consultant

André Heller

André již řadu let pracuje ve světě "digitální" analytiky. Nejprve jako prostý webový analytik s technickým zaměřením, ale později se začal posouvat směrem do mobilní analytiky, vizualizací a prací s daty nejen z webu. Po pěti letech zkušeností ve známé analytické agentuře Taste Medio nyní pracuje částečně na volné noze a částečně pomáhá jiným agenturám v rozvoji analytiky, kterou také školí a přednáší. Je také jedním z pár oficialních Google Partners Trainer se zaměřením na Google Tag Manager. Ve volném čase ho najdete pravděpodobně někde na skále nebo v jeho obydlené dodávce, jak brázdí nezkrotnou přírodu světa.

Jan Tichý Jan Tichý

Managing Partner

Medio Interactive

Jan Tichý

Jan Tichý spoluvlastní digitální agenturu Taste, vede analytické oddělení v agentuře Taste Medio a řídí vzdělávací agenturu Taste Academy. Je oficiální Google Certified Trainer. Zabývá se cross-channel marketingovými strategiemi, webovou a datovou analytikou, SEO a internetovým marketingem obecně.

20:00 - 21:00

Networking