Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Na budování značky často nepotřebujete ani milionové rozpočty ani školy. Značku tvoří vzpomínky, příběhy a emoce, které dohromady rozhodnou o tom, že se k vám zákazník nejen bude vracet, ale bude vás doporučovat dál, hájit a třeba se o vás i pohádá v diskusi o to, zda jste lepší vy nebo konkurence. Druhý ročník konference BRANDstorming už není půldenním experimentem, ale stává se zavedenou značkou. Čeká vás celý den programu a případovek o tom, jak o značky pečovat, zvládnout změnové projekty, řídit portfolio značek, posilovat brand nebo mu dodat novou šťávu, a také, jak to všechno změřit.
  

 

Partneři BRANDstorming 2016

  • Generální partner

  • Partner

  • Odborný garant

  • Mediální partneři

  • Za podpory

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce