Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2024 se koná 4. 4. 2024.

BRANDstorming 2016

Kapacita naplněna

Na budování značky často nepotřebujete ani milionové rozpočty ani školy. Značku tvoří vzpomínky, příběhy a emoce, které dohromady rozhodnou o tom, že se k vám zákazník nejen bude vracet, ale bude vás doporučovat dál, hájit a třeba se o vás i pohádá v diskusi o to, zda jste lepší vy nebo konkurence. Druhý ročník konference BRANDstorming už není půldenním experimentem, ale stává se zavedenou značkou. Čeká vás celý den programu a případovek o tom, jak o značky pečovat, zvládnout změnové projekty, řídit portfolio značek, posilovat brand nebo mu dodat novou šťávu, a také, jak to všechno změřit.
  

 

Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Generální partner

Partner

Odborný garant

Mediální partneři

Za podpory

Organizátor

Produkce