Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2022 se koná 21. 4. 2022.

Přednášející

Moderátor

Petr Koubský

Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

Přednášející

Zuzana Bergrová

Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

Karel Drašnar

Karel Drašnar je duchovním otcem BrandCloudu. Vizionář a tvůrce produktu, který stál u zrodu i celého vývoje aplikace, která s přehledem zvládá organizaci marketingu či obchodu. Řídí vývoj dle uživatelských potřeb a připravuje další expanzi do zahraničí.

Petr Hovorka

Petr si svou cestu k management consultingu prošlapával 20 let. Začal podnikat v devatenácti, 13 let vedl a spoluvlastnil kalendářové nakladatelství Helma 365, spoluzaložil agenturu BrandBakers, ze které se stal lídr na poli Employer Brandingu v ČR.

V BrandBakers Advisory je partner a koordinuje celý tým. Současně funguje jako „jestřábí oko“, které sleduje dopady práce týmu na úspěšnost a spokojenost klientů. Petrovou parketou je navigování řídících týmů při tvorbě celostních strategií a budování firemní kultury.

Jeho závislostí je neustále objevování: nových dovedností, míst na zemi či odrůd vinné révy.

Matez Jindra

Matez spoluzaložil značku Bastard.cz, která už devět let patří mezi největší hráče v prodeji textilu s potiskem online. Bastard.cz je unikátní v tom, že každý týden tiskne jeden nový design od česko-slovenských grafiků, který není možné nikde jinde koupit. Má kolem sebe vybudovanou silnou komunitu grafiků i zákazníků. Kromě toho Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand, která pomáhá malým a středním firmám budovat značku s důrazem na spokojené zákazníky.

Alžběta Matějů

Bětka má v Liftago zodpovědnost za získávání nových zákazníků. I díky její práci se v tuhle chvíli přes Liftago uskuteční o 300 % více jízd měsíčně, než tomu bylo loni. Její dosavadní cesta vedla přes H1.cz a reklamní agenturu Ogilvy. Studovala Mediální studia a žurnalistiku a Gender studies na Masarykově univerzitě a Marketing na Vysoké škole ekonomické. Svou kariérní cestu si v mládí představovala trochu jinak – na ledě a v hokejové bráně. Miluje filmy s dlouhými záběry, vyhlídku v Riegrových sadech, nekorektní humor a dobré jídlo.

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

Marek Nepožitek

Michal Pastier

Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. S více než 200 kreativními cenami patří mezi nejoceňovanější reklamní tvůrce v regionu. V roce 2021 založil novou hybridní agenturu Darwin and the Machines, jejímž cílem je místo jednorázových kampaní vytvářet dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Agentura je přímo napojená na brandingové studio GoBigname, které má za sebou už více než 250 projektů nových značek včetně tvorby názvů, identit až po globální testování nových konceptů. Michal v roce 2021 odešel z výkonné funkce kreativního ředitele agentury Zaraguza a byl též partnerem investičního fondu LRJ Capital, který stál za projektem Exponea, kde rovněž pracoval jako kreativní ředitel. Exponeu loni odkoupil americký Bloomreach. Poslední investiční kolo firmu ocenilo na 300 milionů eur. Michal se od letošního roku soustředí výhradně na projekty agentur GoBigname a Darwin and the Machines.

Honza Páv

Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Mimo to vyrábí nanuky pod značkou Lunar.

Honza Páv

Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Mimo to vyrábí nanuky pod značkou Lunar.

Libor Pospíšil

Libor každý den hraje stejnou hru - skrze pozorování nejmenších detailů každodenního života se pokouší poskládat obrázek reality. Etnograf, konzultant a lektor zaměřující se na sociologii organizací, firemní kulturu a její dopad na fungování značky. Pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a je hrdým skautem.

Renata Rosendorfská

Renata vystudovala statistiku na MFF UK, svoji profesní kariéru započala v Evropském centru pro medicínskou informatiku, statistiku a epidemiologii při Výzkumném ústavu informatiky a aplikované statistiky. Odtud se po zralé úvaze přesunula do komerční sféry, sbírala zkušenosti od výzkumné agentury ACNielsen, přes Českou spořitelnu a GE Money, nyní pracuje v mediální agentuře MEC Czech, sro. Renata má více než 15ti leté zkušenosti v oblasti výzkumu trhu a jeho implementacích do strategie značky, customer experience procesů a nastavení komunikace primárně v oblasti služeb.

Renata Rosendorfská

Renata vystudovala statistiku na MFF UK, svoji profesní kariéru započala v Evropském centru pro medicínskou informatiku, statistiku a epidemiologii při Výzkumném ústavu informatiky a aplikované statistiky. Odtud se po zralé úvaze přesunula do komerční sféry, sbírala zkušenosti od výzkumné agentury ACNielsen, přes Českou spořitelnu a GE Money, nyní pracuje v mediální agentuře MEC Czech, sro. Renata má více než 15ti leté zkušenosti v oblasti výzkumu trhu a jeho implementacích do strategie značky, customer experience procesů a nastavení komunikace primárně v oblasti služeb.

Petr Rubáček

Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.

Ondřej Rudolf

Je to 20 let, co jsem začal v marketingu a naučil se, že dokud jeden neví, co chce dokázat, nemá smysl na to dělat reklamu. Pomáhám firmám a organizacím s tvorbou strategií, aby dokázaly lépe plánovat marketing a neutrácely bez efektu. Mezi klienty, jimž jsem nějakým způsobem pomohl k lepší strategii nebo silnější značce, patří jak soukromé firmy tak veřejné a státní instituce.

Tiago Solca

Tiago začal pracovat pro společnost Baťa v roce 2014 v Jakartě jako Marketing Advisor. V roce 2015 se přesunul do České republiky na pozici Brand Builder. Od té doby se věnuje konsolidaci a posílení značky Baťa. Má bakalářský titul v oboru hotelnictví a další v oboru obchod se zaměřením na marketing. Jeho velká vášeň pro cizí jazyky a práci s lidmi v kombinaci s jeho vzděláním mu pomohla najít výborné pracovní příležitosti v zavedených společností napříč kontinenty

Jindra Šulcová

Jindra je specialistka na ochranné známky a duševní vlastnictví s více než desetiletou praxí - coby interní právní poradkyně pečovala o portfolia známek společností Škoda Auto a Heineken Česká republika. Od narození první dcery působí na volné noze. Zkušenosti z oblasti známkového práva sdílí pravidelně na svém oborovém blogu a je také autorkou 1. uceleného školení registrace a správy ochranných známek Braň svou značku, které startuje už v únoru.