Přednášející

Moderátor

  • Petr Koubský

    Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učí na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.

    Vedoucí rubriky Věda a technologie

    Deník N

Přednášející

  • Zuzana Bergrová

    Zuzana vede v mediální agentuře Red Media její divizi Go.Direct, která se specializuje na brandové kampaně. Se svým týmem se stará o mediální strategii společností jako Moneta Money Bank nebo Remy Cointreau.

    Digital Teamleader

    Red Media

  • Karel Drašnar

    Karel Drašnar, původní profesí sazeč, spoluzakladatel kreativní agentury La Taupe (2000), která se stará o správu a rozvoj značek mnoha českých značek. V roce 2012 spolu s Alešem Najbrtem stál u zrodu aplikace BrandCloud pro ukládání a distribuci marketingových materiálů. Nyní s podporou investora – společnosti Altron – pracuje na rozšíření partnerské sítě v ČR a expanzi do zahraničí. Pravidelně školí nové trendy pro týmovou práci na cloudových úložištích v co-workingu R14.

    Osobní slovo: Záleží mi na smysluplné práci orientované na výsledky. Spoluvytvářím dlouhodobě fungující firmy. Mým cílem je vymýšlet a přinášet zajímavé projekty a zapojit do jejich realizace náš zkušený tým. Vytváříme nové hodnoty pro zákazníky. Hlavní je neustrnout na místě.

    Spoluzakladatel

    BrandCloud

  • Petr Hovorka

    Petr svou cestu k pečení charismatických značek zaměstnavatelů prošlapával 15 let. Vedl a spoluvlastnil největší české kalendářové nakladatelství, spoluzaložil agenturu specializovanou na interní komunikaci, aby nakonec zjistil, že jeho po-voláním jsou značky zaměstnavatelů a jeho místo je u pekařské pece v BrandBakers. Petr se věnuje především tvorbě BrandBooků, tedy značkovým strategiím, připravuje a řídí realizaci projektů a hledá pro pekaře nové výzvy. Přestože i on se občas rád vznáší na obláčku, svým naturelem je primárně obchodník a manažer. Business má zkrátka pod kůží. Své pracovní aktivity prokládá rodinou a vychutnáváním života. Je nenapravitelný gurmán.

    Employer Brand Baker & Managing Partner

    BrandBakers, s.r.o.

  • Matez Jindra

    Matez spoluzaložil značku Bastard.cz, která už devět let patří mezi největší hráče v prodeji textilu s potiskem online. Bastard.cz je unikátní v tom, že každý týden tiskne jeden nový design od česko-slovenských grafiků, který není možné nikde jinde koupit. Má kolem sebe vybudovanou silnou komunitu grafiků i zákazníků. Kromě toho Matez spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand, která pomáhá malým a středním firmám budovat značku s důrazem na spokojené zákazníky.

  • Alžběta Matějů

    Bětka má v Liftago zodpovědnost za získávání nových zákazníků. I díky její práci se v tuhle chvíli přes Liftago uskuteční o 300 % více jízd měsíčně, než tomu bylo loni. Její dosavadní cesta vedla přes H1.cz a reklamní agenturu Ogilvy. Studovala Mediální studia a žurnalistiku a Gender studies na Masarykově univerzitě a Marketing na Vysoké škole ekonomické. Svou kariérní cestu si v mládí představovala trochu jinak – na ledě a v hokejové bráně. Miluje filmy s dlouhými záběry, vyhlídku v Riegrových sadech, nekorektní humor a dobré jídlo.

    Head of Customer Acquisition

    Liftago

  • Daniel Musil

    Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

    Account Director

    AITOM Digital

  • Marek Nepožitek

    Junior Brand Manager

    Nestlé Česko

  • Michal Pastier

    Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajitel a kreativní ředitel reklamní agentury Zaraguza a branding studia GoBigname. Zaraguza se stala nejkreativnější agenturou v ČR i SR podle YouTube, odnesla si zlatou Euro Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v Evropě, nebo Grand Prix za nejlepší profil na sociálních sítích v ČR. Michal byl zařazen mezi Top 100 evropských inovátorů podle Google a Financial Times. Dostal se i na titulku magazínu Forbes Slovensko jako vítěz kategorie business 30pod30. Je také nejmladším držitelem prestižního ocenění FILIP za výjimečný přínos do slovenské reklamy. Věří v sílu spojení dat a kreativity a proto se věnuje také společnosti EXPONEA,  která patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS firmy na světě v oblasti marketingové automatizace a pokročilé datové analytiky s využitím A.I.

    Group Creative Director

    ZARAGUZA

  • Honza Páv

    Honza je spoluzakladatelem a průzkumníkem v agentuře Makevision. 8 let pracoval v mediálních agenturách, kde se kromě strategického plánování věnoval také marketingovým výzkumům. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand s cílem vytvářet strategie značky menším a středním firmám. Zabývá se také procesním řízením a využívání online nástrojů. Mimo to vyrábí nanuky pod značkou Lunar.

    Spoluzakladatel

    Makevision

  • Libor Pospíšil

    Libor každý den hraje stejnou hru - skrze pozorování nejmenších detailů každodenního života se pokouší poskládat obrázek reality. Etnograf, konzultant a lektor zaměřující se na sociologii organizací, firemní kulturu a její dopad na fungování značky. Pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a je hrdým skautem.

    Consultant

  • Renata Rosendorfská

    Renata vystudovala statistiku na MFF UK, svoji profesní kariéru započala v Evropském centru pro medicínskou informatiku, statistiku a epidemiologii při Výzkumném ústavu informatiky a aplikované statistiky. Odtud se po zralé úvaze přesunula do komerční sféry, sbírala zkušenosti od výzkumné agentury ACNielsen, přes Českou spořitelnu a GE Money, nyní pracuje v mediální agentuře MEC Czech, sro. Renata má více než 15ti leté zkušenosti v oblasti výzkumu trhu a jeho implementacích do strategie značky, customer experience procesů a nastavení komunikace primárně v oblasti služeb.

    Head of Analytics & Insights

    MEC Czech s.r.o.

  • Petr Rubáček

    Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.

    Creative & Strategy Lead

    Remembership

  • Ondřej Rudolf

    Je to 20 let, co jsem začal v marketingu a naučil se, že dokud jeden neví, co chce dokázat, nemá smysl na to dělat reklamu. Pomáhám firmám a organizacím s tvorbou strategií, aby dokázaly lépe plánovat marketing a neutrácely bez efektu. Mezi klienty, jimž jsem nějakým způsobem pomohl k lepší strategii nebo silnější značce, patří jak soukromé firmy tak veřejné a státní instituce.

    Strategy Designer

    JANDL Praha

  • Tiago Solca

    Tiago začal pracovat pro společnost Baťa v roce 2014 v Jakartě jako Marketing Advisor. V roce 2015 se přesunul do České republiky na pozici Brand Builder. Od té doby se věnuje konsolidaci a posílení značky Baťa. Má bakalářský titul v oboru hotelnictví a další v oboru obchod se zaměřením na marketing. Jeho velká vášeň pro cizí jazyky a práci s lidmi v kombinaci s jeho vzděláním mu pomohla najít výborné pracovní příležitosti v zavedených společností napříč kontinenty

    Bata Brand Builder

    BAŤA

  • Jindra Šulcová

    Jindra je specialistka na ochranné známky a duševní vlastnictví s více než desetiletou praxí - coby interní právní poradkyně pečovala o portfolia známek společností Škoda Auto a Heineken Česká republika. Od narození první dcery působí na volné noze. Zkušenosti z oblasti známkového práva sdílí pravidelně na svém oborovém blogu a je také autorkou 1. uceleného školení registrace a správy ochranných známek Braň svou značku, které startuje už v únoru.

    Patentová zástupkyně pro ochranné známky