Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Program

Program

Zahájení konference

Honza Páv Honza Páv

Konzultant

Lovebrand

Honza Páv

Honza 8 let pracoval v mediálních agenturách postupně jako plánovač televizních a internetových kampaní, New Media Specialist a strategický plánovač. V roce 2013 společně s Matezem a Mášou založil konzultantskou firmu Lovebrand, kde začal spojovat své dosavadní znalosti s brandingem s cílem pomáhat menším a středním firmám v době, kdy cena je často hlavním marketingovým nástrojem. Mimo Lovebrand se pak podílí na tvorbě značky a marketingové strategie pro crowdfundingovou platformu pro novináře Media Defender, píše blog pro nevládky Kliktivisti.cz a spolupořádá nezisková setkání Nemarketing.

Jak rozmluvit značku

Krok číslo 1 – než se pustíte do vyprávění příběhu, poslechněte si ho nejdřív z úst klienta, který zná svoji firmu nejlépe. Krok číslo 2 – nepodceňujte rozhovory se zákazníky. Když budete dobře poslouchat, dozvíte se, na co slyší a jaká slova používají. Krok číslo 3 – situační scénáře zase pomohou držet všechny nápady a kreativu pohromadě. Další kroky a postupy vám prozradím osobně. Na přednášce. A třeba i díky tomu navážete hlubší vztah s klientem i jeho zákazníky. Ať už píšete texty pro e-shop, malou rodinnou firmu, společnost prahnoucí po nových kolezích nebo pořadatele konference..

Maru Kortanová Maru Kortanová

Písmenková královna a krotitelka nesmyslných vět

Pábení

Maru Kortanová

Vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskář pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic nebo Masarykovu univerzitu. Pod značkou Pábení vymýšlí obsahové strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a píše texty pro značky, které máte rádi.

Jak využít rebranding k nakopnutí firmy

Rebranding a repositioning jsou skvělou příležitostí ujasnit si směřování firmy. Ale také mohou sloužit jako nový vítr do plachet celého týmu. Ukážu vám, jak jsme do proměny značky Adrop.cz zapojili celý tým a zvýšili jeho nadšení. To vše v situaci, kdy jsme se rozhodli současně zavést změny, které byly dlouhodobě tabu.

Rostislav Peníška Rostislav Peníška

Jednatel

Adrop

Rostislav Peníška

Rosťa už při studiu založil zážitkovou agenturu Adrop. Dvanáct let směřuje svoji agenturu, která působí na trhu prodejců zážitkových dárků v Čechách, na Slovensku a letos se chystá expandovat do dalších zemí. Má prsty i v jiných úspěšných projektech, kde se nejvíce zaměřuje na strategii a marketing.

Libor Pospíšil Libor Pospíšil

Consultant

Na volné noze

Libor Pospíšil

Libor každý den hraje stejnou hru - skrze pozorování nejmenších detailů každodenního života se pokouší poskládat obrázek reality. Etnograf, konzultant a lektor zaměřující se na sociologii organizací, firemní kulturu a její dopad na fungování značky. Pořádá zážitkové kurzy, běhá naboso a je hrdým skautem.

Za novým designem společně.

Součástí rebrandingu je často i nová vizuální identita, nové logo, příležitost promítnout nové strategie a změny do vizuální komunikace. Ukážeme vám design, který vtahuje klienta a celý jeho tým do procesu a není primárně o obrázcích ale o potřebách firmy. Představíme vám cestu, jakou jsme ušli při rebrandingu Obsahové agentury nebo co je za designem, který pomáhá odlišit značku, která prodává podobné nebo často identické produkty jako její konkurence - ukážeme rebranding e-shopu se zážitky Adrop.cz. Nezapomeneme ani na rebranding datové firmy z Brna, jejichž nástroje používají největší e-commerce hráči u nás a na Slovensku.
Petr Rubáček Petr Rubáček

Creative & Strategy Lead

Remembership

Petr Rubáček

Petr vede designové studio REMEMBERSHIP_ pátým rokem. Původně grafický designér, dnes vede designové procesy a pomáhá klientským týmům definovat potřeby a otázky, na které následně společně hledají odpovědi. REMEMBERSHIP_ propojuje metodický přístup s nadšením pro společnou práci. Hlavním zaměřením studia jsou loga a vizuální identity, webdesign, grafický design a kreativní koncepty kampaní.

Coffee break

Vybrat nový název pro značku není hračka. Ukážeme vám, jak na to

Názvy značek se nemění každý den. Změna názvu je jedna z nejzásadnějších změn, které mohou firmy udělat. Naše přednáška vám ukáže, jak postupovat, když potřebujete nový název vymyslet. Pokud ještě nemáte žádný název, dozvíte se, jak to udělat napoprvé dobře, abyste ho už nikdy měnit nemuseli. Představíme naše postupy, nástroje, které používáme a taky tři nejpřekvapivější poznatky, které jsme si z pěti let vymýšlení názvů odnesli.
Matez Jindra Matez Jindra

Zakladatel

Lovebrand

Matez Jindra

Matez se o brand management zajímá už od studií. Publikoval práce o symbolickém významu značky se zaměřením na mladé spotřebitele a oděvní firmy a také práci o tom, jak mohou značky využít obousměrný kanál sociálních médií ve svůj prospěch. Na FF UK přednáší o marketingu v sociálních médiích. S Honzou a Mášou založili konzultantskou firmu Lovebrand, která pomáhá malým a středním firmám budovat značku s důrazem na spokojené zákazníky. Matez sám podniká v oblasti textilu, vlastní značky Bastard a Skippy.

Honza Páv Honza Páv

Konzultant

Lovebrand

Honza Páv

Honza 8 let pracoval v mediálních agenturách postupně jako plánovač televizních a internetových kampaní, New Media Specialist a strategický plánovač. V roce 2013 společně s Matezem a Mášou založil konzultantskou firmu Lovebrand, kde začal spojovat své dosavadní znalosti s brandingem s cílem pomáhat menším a středním firmám v době, kdy cena je často hlavním marketingovým nástrojem. Mimo Lovebrand se pak podílí na tvorbě značky a marketingové strategie pro crowdfundingovou platformu pro novináře Media Defender, píše blog pro nevládky Kliktivisti.cz a spolupořádá nezisková setkání Nemarketing.

Ten novej název je divnej

Připravíme vás na to, co vás čeká v jedné z klíčových fází rebrandingu – hledání a výběru nového jména. Představíme, jak pracovat s mnohoznačností jazyka v rámci tak náročného projektu jakým je celkový rebranding společnosti. Jak tuto změnu podmiňuje, ba definuje jazyk, kterým se organizace “učí mluvit”. Jak se nový název přes centrální metaforu propisuje do vizuální identity. Na příkladech rebrandingu značky Dobrý web na Sherpas zažijete pocity, které zažije 9 z 10 firem, když dělá rebranding. Zmíníme ale i mnoho rebrandingových katastrof.

Tomáš Hrivnák Tomáš Hrivnák

Founder

Hrivnak

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 25 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

Luboš Plotěný Luboš Plotěný

Ředitel

Sherpas

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

Téma přednášky bude brzy upřesněno

Martin Tino Hrnčiar Martin Tino Hrnčiar

co-owner

Forbidden

Martin Tino Hrnčiar

Šest let pracoval ve firmě Red Bull v brand marketingu (v centrále v Rakousku byl součástí mezinárodního marketingového týmu). V roce 2012 založil společně s Dianem kultovní značku Life is Porno, která vyrostla na silné komunitě. S manželkou Ivonou organizuje pod hlavičkou Forbidden Taste gastronomické zážitky na netradičních místech.

Oběd