Stále více značek sází na témata jako jsou udržitelnost, společenská odpovědnost či dokonce jasný politický názor. V jaké míře to značkám pomáhá a kdy už jim to může škodit? I to budou témata už sedmého ročníku konference BRANDstorming, která se opět podívá na značku ze všech možných úhlů pohledu.
To, co vaši značku může výrazně odlišit od konkurence, je její hodnota. Podíváme se na to, jaké další ingredience jsou k úspěchu potřeba. Rozebereme krok za krokem budování značky (brandbuilding), přístupy ke kreativitě a storytellingu a neopomeneme ani měření efektivity reklamy.
Opět si ukážeme inspirativní příběhy značek. Jak těch, které si svoje místo na trhu teprve budují, tak i těch, které už mají bohatou historii, ale o své místo musí neustále bojovat a reagovat na změny trhu. V případě, že by došlo v důsledku vládního nařízení k omezení a zákazu konání hromadných akcí, konference proběhne ONLINE.
Hledáme ty nejlepší řečníky!
Blíží se další ročník akce BRANDstorming a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky.
Jako přednášející se můžete přihlásit do 20. února 2021.
Stačí vyplnit jednoduchý formulář.
29. dubna 2021 9:00–16:30
Stanice Vysočanská
Zastávka Vysočanská
Parkování možné v hotelu Clarion