Tato akce již proběhla. Další akce BRANDstorming 2024 se koná 4. 4. 2024.

BRANDstorming 2021

S ohledem na současný vývoj situace kolem koronavirové pandemie a zajištění bezpečnosti přednášejících a účastníků jsme se rozhodli konferenci BRANDstorming uspořádat ONLINE. Jako bonus získají všichni platící účastníci vstup na další marketingovou konferenci Content First. 

Stále více značek sází na témata jako jsou udržitelnost a společenská odpovědnost. I to budou témata už sedmého ročníku konference BRANDstorming, která se opět podívá na značku ze všech možných úhlů pohledu. Opět si ukážeme inspirativní příběhy značek nových i těch tradičních. Rozebereme krok za krokem budování značky, přístupy ke kreativitě, efektivitu reklamních kampaní a neopomeneme ani právní aspekty značky.

Téma
Každá značka chce být jedinečná. Přijďte si poslechnout jak na to, aby ta vaše mezi ostatními nezapadla

Hlavní témata

  • Nové trendy v komunikaci značek – udržitelnost, společenská odpovědnost, názorová vyhraněnost, podpora ekologie 
  • Budování značky – brandbuilding krok za krokem– jak dosáhnout známosti a zapamatovatelnosti značky a jak to vše změřit 
  • Jak na kreativu: různé cesty, společný cíl – zabírá známá osobnost, neotřelý nápad nebo nové technologie? 
  • Umění storytellingu – jak nejlépe převyprávět příběh vaší značky a kde se inspirovat 
  • Budování značky v prostředí sociálních sítí – nové postupy, využití real time marketingu a další
  • Případové studie konkrétních značek  
  • Výzkumy a studie věnované značkám 
  • Legislativa týkající se ochrany značky 

PRO KOHO

  • Marketingoví ředitelé a manažeři 
  • Marketingoví specialisté 
  • Brand manažeři 
  • Copywriteři 
  • Kreativci 
  • Majitelé a ředitelé firem
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Partner

Mediální partneři

Organizátor

Produkce

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Soňa Hatlapatková

Event Manager