Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Call centra, telemarketing, CATI

K současným trendům jednak patří stále dokonalejší propojení s CRM a s analýzou dat o zákaznících, jednak slučování rozmanitých komunikačních kanálů (hlas, mail, web) do jediného celku. Obsahem večera bude několik pohledá na call centra z rozmanitých zorných úhlů – z pohledu dodavatele technologie a různých typů uživatelů.

Program

17.30  Registrace účastníků

18:00  Zahájení
             Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

18:10  Současné trendy v technologiích kontaktních center
            Michal Beránek ( předseda představenstva, OpenOne)

Konvergence technologií od call centra k úplnému kontaktnímu centru, vazba na CRM a na data mining, řízení operátlrů call centra.

18:30  Komunikace s generací Y přes kontaktní centra anebo jak neztratit zákazníka  
            Patrik Ort ( GENESYS)

Nároky a představy dnešních mladých lidí ohledně komunikace jsou zcela jiné než dříve. Call centra se tomu musí přizpůsobit, jinak jejich provozovatelé odradí své zákazníky z této věkové skupiny. Náměty a nápady vycházející z průzkumu společnosti Genesys, která je součástí skupiny Alcatel-Lucent, jsou užitečné pro každého, kdo provozuje byznys obsahující hromadnou komunikaci se zákazníky.

18:50  Telemarketing dnes a zítra
             Danuše Kulhánková (Obchodní a marketingová ředitelka, FORMICA Group)    
       
Š­kolení a příprava operátorů call centra, práce se znalostní bází, jak dosáhnout vysoké kvality služby, co to je a jak se dosahuje FCR (First Call Resolution – řešení prvním hovorem). Jak sestavit skript, jak vést prodejní rozhovor.

19:10  Panelová diskuse
             Danuše Kulhánková (FORMICA Group)
             Michal Beránek (OpenOne)
             Jan Vobořil (Iuridicum Remedium)
             Roman Kříž (T-Mobile Czech Republic)
             Petr Bucher (Comgate)

20:00  Networking, občerstvení

Přednášející

  • Michal Beránek

    Náčelník

    OpenOne a.s.

  • Petr Bucher

    Business Unit Director

    ComGate

  • Roman Kříž

    Senior manažer provozu služeb zákazníkům - business

    T-Mobile Czech Republic

  • Danuše Kulhánková

    Obchodní a marketingová ředitelka

    FORMICA Group, s. r. o.

  • Jan Vobořil

    Výkonný ředitel

    Iuridicum Remedium

Všichni přednášející

Místo a kontakt

  • Termín akce

    od 1. prosince 2010 18:00 do 2. prosince 2010 2:00

    Místo konání

    City Green Court
    Hvězdova 1734/2c
    Praha 4
    140 00
  • Kontakt

    Lenka Petrašová
    Event Director
    telefon: 775 854 239

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy C

    Stanice Pankrác

  • Autobus linky 134, 188 a 193

    Zastávka Pankrác

  • Možnost parkování na přilehlých parkovištích nebo v obchodním centru Arkády Pankrác.