V tuto chvíli pro Vás hledáme ty nejlepší řečníky a program budeme postupně doplňovat.
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Pokud jste laik, ve finančním řízení se můžete snadno utopit. A rozhodnout se, že nebudete dělat radši nic a ono to nějak dopadne.
Na přednášce o minimalistickém finančním řízení se dozvíte, jaké základní a jednoduché kroky je dobré dělat, abyste získali nad svým podnikáním větší kontrolu. Jak se nezahltit a na co se ve financích soustředit, když podnikání roste.
ekonomka a lektorka
Lucie Krausová je ekonomka, účetní, lektorka a konzultantka s dvacetiletou praxí. Spolupracuje především s podnikateli na volné noze, majiteli malých firem a menšími neziskovkami. Soustředí se na podnikatelskou finanční gramotnost, jednoduché analýzy, finanční plánování a cenotvorbu.
Co se dozvíte během naší prezentace? Představíme vám dotace, které čekají podnikatele v roce 2023. Jak konkrétně mohou pomoci nastartovat nový projekt a podpořit inovace? Zaměříme se také na ukázky realizovaných projektů našich klientů z praxe. Nenechte si ujít přednášku enovation. Kdo jsme? Profesionálové v oblasti poradenství s čerpáním evropských a státních dotací. Dotacím se věnujeme již od roku 2007 a pomáháme s projekty firmám, podnikatelům a dalším subjektům. Naši odborníci na dotace mají 90% úspěšnost při podávání projektů. Provedeme vás spletitou cestou čerpání finanční podpory a vy můžete svou energii věnovat jiným tématům.
Project Team Manager
Jako garant dotačních programů má za sebou 20 let praxe s výzkumnými a vývojovými projekty včetně mezinárodních programů. Vedla více než 45 úspěšných projektů + 3 mezinárodní. Například programy Technologické agentury ČR (TAČR), Sedmý rámcový program (Nyní Horizon Europe), Eurostars nebo Central Europe. Pro firmy získala více jak 1 miliardu Kč. Díky svým zkušenostem má výborný přehled o dotační i nedotační podpoře u nás i v celé EU.
Podařilo se vám nalézt investora, který má zájem investovat do vašeho podnikání? Gratulujeme. Tím pro vás však nic nekončí, ale všechno naopak teprve začíná. Matyáš Bokůvka shrne, jaké existují základní formy investic (od jednoduchých zápůjček přes konvertibilní úvěry až po přímé vstupy do společnosti s poskytnutím příplatku mimo základní kapitál), jak takový proces sjednání a získání investice obvykle probíhá, a na jaké podmínky je dobré dát si při vyjednávání obzvláště pozor. To vše srozumitelně včetně praktických příkladů.
právník
Matyáš se v AK eLegal specializuje na obchodní právo, Private Equity a právní poradenství v oblasti investic. Široký přehled má i v korporátní oblasti. Poskytuje komplexní právní poradenství zejména podnikatelům, ať už se jedná o dynamicky se rozvíjející start-upy, stabilní rodinné firmy i nadnárodní korporace. Pomůže správně nastavit vztahy uvnitř společnosti i navenek s obchodními partnery nebo investory. Zabývá se také poradenstvím v oblasti obchodních transakcí, kde asistuje klientům jak na straně prodávajících, tak kupujících.
Národní rozvojová banka poskytuje podporu zejména malým a středním podnikům ve formě finančních nástrojů (tj. záruk, zvýhodněných úvěrů a kapitálových vstupů) od roku 1992. V současné době se lámou programová období a připravují se a postupně spouští nové programy podpory hlavně z unijních zdrojů. Co vše budou moci čeští podnikatelé prostřednictvím NRB získat? To se dozvíte na přednášce.
ředitelka pobočky Praha
Michaela Formánková působí v NRB od dubna 2019, od září 2019 na pozici ředitelky pražské pobočky a spolu s kolegy se stará o financování podnikatelů působících zejména v oblastech Prahy, středních a severních Čech. Předtím více než 14 let pracovala v Komerční bance na různých pozicích.
Je crowdfunding chytrý způsob, jak rozjet podnikání na začátku bez nutnosti vstupu investorů? Může velmi dobře zafungovat jako marketingová kampaň pro etablovanou firmu? Jaké jsou výhody a nevýhody crowdfundigové kampaně? Na co si dát pozor? Jak se dobře připravit? O tom všem si budeme povídat.
CMO
Michal začínal pozici specialisty na sociální sítě v marketingovém oddělení České spořitelny. Další zkušenosti získal v marketingové agentuře UNIFER, kde se postupně stal šéfem digitální divize. V roce 2019 nastoupil na pozici CMO do společnosti Skinners, která vyrábí a prodává unikátní „ponožkoboty“ ve 120 zemích světa a mimo jiné válcuje crowdfundigové portály jako Kickstarter či HITHIT.
Máte už peníze na svůj podnikatelský záměr. Gratuluji. Co ale teď udělat pro to, abyste se dostali mezi tu úspěšnou desetinu firem, která přežije první tři roky? Rozhodně vám pomůže efektivně sestavený business plán, kde si upřesníte své konkurenční výhody, definujete svou značku nebo nastavíte správné ceny. A pokud poznáte i taje behaviorální ekonomie, tak budete umět ovlivňovat iracionální rozhodování svých zákazníků.
Manažer pobočky, konzultant a lektor
Zdeněk je marketingový matador - pracoval přes 20 let převážně jako marketingový manažer ve zvučných firmách (např. Jan Becher - Pernod Ricard, Groupe SEB, ETA, Toyota, Marks & Spencer nebo Alza.cz). Po odchodu na volnou nohu začal konzultovat, učit na vysokých školách a od roku 2020 jsou jeho prioritou reality. Pracuje jako realitní makléř a manažer pobočky v OK Real Estate. Jeho největší vášní je golf.
Mirka z Kaufland Global Marketplace prozradí co je důležité a na co si dát pozor při prodeji na online tržištích. Poté se Mirka bude věnovat podrobnostem a poskytne první nahlédnutí na naše nové online tržiště Kaufland.cz v Česku a Kaufland.sk na Slovensku. Ukážeme vám konkrétní kroky a doporučení, jak s námi začít a jak úspěšně prodávat, abyste oslovili nové cílové skupiny.
Manažer mezinárodního prodeje CZ / SK
Mirka pracuje ve společnosti Kaufland Global Marketplace od roku 2021 jako manažerka mezinárodního prodeje. Během své bohaté profesní dráhy v oblasti e-commerce se podílela na internacionalizaci na třinácti evropských trzích nebo na implementaci dvoustranných obchodních modelů. Pro Kaufland Global Marketplace Mirka získává nové prodejce z Česka a Slovenska pro kaufland.de, kaufland.cz a kaufland.sk a zároveň optimalizuje prodejní výkony stávajících partnerů.