Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování (např. vyhlášení ankety Křišťálová Lupa) a publicistice (blog Simindr.cz). V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Přednášející

  • Jakub Bůšek

    Markeťák s duší analytika. Už na vysoké nastoupil do Obsahové agentury, nastartoval v ní marketing a rozjel kampaně na doručování obsahu klientů. Od roku 2016 se neúnavně prokousává programováním a zahraničními blogy a hledá způsob, jak vyhodnocovat a zlepšovat obsah díky datům.

    Marketing & analytika

    Obsahová agentura

  • Filip Černý

    Již deset let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje 3 kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B. E-shop získal letos, již počtvrté v řadě, ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích.

  • Miroslav Esser

    Je partner a šéf datového týmu v Creative Dock, který založil s dalšími dvěma partnery po odchodu z Vodafone. V Creative Dock se Miroslav věnuje budování startupů založených na datové analytice jako jsou například Kup Najisto nebo UBI pojištění aut. V jeho týmu působí specialisté na prediktivní modely, reporting, kreditní risk nebo blockchain.

  • Veronika Galíková

    Je stratégem pro soc. sítě ve Footshop.cz, který je díky upřímné lásce k teniskám od roku 2015 jedničkou na českém a slovenském trhu. Opustila agenturní život, kde se věnovala SEO a soc. sítím, nyní více než rok vede a vzdělává tým kolegů, kteří spravují jednotlivé sociální sítě Footshopu v různých jazykových mutacích. Na poli online marketingu se pohybuje od roku 2010, kdy začínala v agentuře H1.cz. Miluje kreativitu v každé formě, každý den se musí smát, svůj volný čas nejraději tráví v offline světe.

    Social Media Leader

    Footshop

  • Tomáš Gregořica

    Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.

    Manazer marketingove komunikac

    ŠKODA AUTO

  • Martina Kohutová

    Martina pracuje tři roky jako projektový manažer v obsahové agentuře Konektor Social. Je zodpovědná za vedení kreativních kampaní, spolupráci s influencery a návrh digitálních strategií. Mezi její klienty patří značky jako Milka, Captain Morgan nebo Johnnie Walker.

    Project manager

    Konektor Social

  • Maru Kortanová

    Vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskář pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic nebo Masarykovu univerzitu. Pod značkou Pábení vymýšlí obsahové strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a píše texty pro značky, které máte rádi.

    Písmenková královna a krotitelka nesmyslných vět

    Pábení

  • Petr Machovec

    Milovník komplexních řešení, puntičkář a rebel. Průmyslovák, který zběhl do světa sdílené lásky a nezřízeného marketingu. Součást velkého tepajícího růžového svalu, součást 2FRESH. Reprezentant rychlé a jasné prezentace, protože na nic jiného prostě dneska není čas.

    Partnership Manager

    2FRESH

  • Petr Michl

    Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

  • Peter Mižík

    Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.

    Media strategist

    Zaraguza

  • Adam Ondráček

    Adam byl vždycky kontra. Poprvé, když donutil mediální kampaní gymnázium Josefa Škvoreckého sundat kamery nainstalované do tříd, do kterých také občas docházel. Vydrželo mu to, i když se staral o PR projektům jako jsou TEDxPrague, Secret Walls, Artwall Gallery anebo když přesvědčoval s ING novináře o tom, že muži mohou kojit či posílal do redakcí děti z fiktivního e-shopu Dětín.cz. Nepřešlo ho to, ani když spolupracoval s agenturami ArtProm, Loosers, Creative Dock a Outbreak pro klienty jako jsou Excelent, Milka, Aperol, Stará Myslivecká, ČVUT, Jobs.cz, Benzina, Mastercard nebo ČSOB.

    V současné době je především kontra nekoncepčnímu uvažování a věnuje se tomu, že kecá. Kecá do brandových a contentových strategií (taky je píše, ale s blbou gramatikou) a kecá do produktového vývoje. Je spolupracovníkem agentury Sprinkler Morning a MediaChannel startup hub.

    Freelance Consultant

    ADAMKONTRA

  • Martin Selner

    Vystudoval speciální pedagogiku, žije v Praze. Pracuje jako sociální pracovník a asistent ve stacionáři zaměřeném na klienty s poruchou autistického spektra. Od března 2016 píše blog Autismus & Chardonnay, který byl mimo jiné nominován na Magnesia blog roku.

  • Michal Schindler

    Michal Schindler pracuje v Creative Dock, kde vede svůj content team, který píše, produkuje, fotí, nahrává a spravuje content pro všechny projekty v tomto pražském startupovém studiu. Michal v minulosti také vedl nejúspěšnější český korporátní magazín ČiliChili a v současnosti jsou jeho hlavními projekty Patálie.cz, Slavanazdarvyletu.cz, Zonky a jeho rodina.

    Head of Content

    Creative Dock

  • Andrej Slivka

    Andrej momentálně uplatňuje své kreativní já jako obsahový manažer a kandidát vět v Annonci, kde má na starosti jak sociální sítě a dohled nad PR, tak především copywriterskou práci všeho druhu. Čerpá hlavně ze svých novinářských zkušeností (MF DNES, Literární noviny, Superbeat.cz, Kulturio.cz), marketingové praxe ve slovinské společnosti Equa a práce v PR agentuře ADison. Jestli se mu daří dobře skládat písmenka vedle sebe, můžete zhodnotit třeba díky annončním obsahovým kampaním "Pro jednoho odpad, pro druhého poklad", projektu zaměřeném na inzerenty v gastronomii anebo právě na kampani #chcemepsa. Kromě práce si s ním skvěle pokecáte třeba o hudbě, pokeru nebo sázení.

    obsahový manažer a kandidát vět

    ANNONCE

  • Adam Špina

    Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství - MKPR (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do české pobočky agentury Triad Advertising, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a v současné době má na starosti strategie kampaní a mediální plánování. Pomáhal například Kofole nastartovat komunikaci s mladší cílovou skupinou, Granku objevit strategické využití Facebooku nebo pivu Pilsner Urquell vybojovat své místo na letošním hokejovém šampionátu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

    Strategy and Media Director

    TRIAD Advertising

  • Jiří Vicherek

    Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

    PR a content marketing specialist

    FENEK^^