Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

Přednášející

  • Jakub Bůšek

    Markeťák s duší analytika. Už na vysoké nastoupil do Obsahové agentury, nastartoval v ní marketing a rozjel kampaně na doručování obsahu klientů. Od roku 2016 se neúnavně prokousává programováním a zahraničními blogy a hledá způsob, jak vyhodnocovat a zlepšovat obsah díky datům.

    Marketing & analytika

  • Filip Černý

    Již deset let řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje 3 kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B. E-shop získal letos, již počtvrté v řadě, ocenění Shop Roku, loni úspěšně expandoval do Polska a letos otevřel Kytarový Butik. Může se pochlubit úspěšným YouTube kanálem nebo svéráznou komunikací na sociálních médiích.

  • Miroslav Esser

    Miroslav Esser je spoluzakladatel společnosti Creative Dock, kterou založil v roce 2011 po odchodu z Vodafone Česká Republika. Miroslav v Creative Dock vedl tým Big Data a pomáhal uvést na trh přes 35 startupů. Aktuálně je Miroslav v čele Creative Dock Ventures, tedy větve vlastních projektů Creative Dock.

    Miroslav je otcem tří dětí, vášnivý sportovec a technologický nadšenec.

    Co-founder, own ventures CEO

    Creative Dock

  • Veronika Galíková

    Je stratégem pro soc. sítě ve Footshop.cz, který je díky upřímné lásce k teniskám od roku 2015 jedničkou na českém a slovenském trhu. Opustila agenturní život, kde se věnovala SEO a soc. sítím, nyní více než rok vede a vzdělává tým kolegů, kteří spravují jednotlivé sociální sítě Footshopu v různých jazykových mutacích. Na poli online marketingu se pohybuje od roku 2010, kdy začínala v agentuře H1.cz. Miluje kreativitu v každé formě, každý den se musí smát, svůj volný čas nejraději tráví v offline světe.

    Social Media Leader

    Footshop

  • Tomáš Gregořica

    Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.

    Manazer marketingove komunikac

    ŠKODA AUTO

  • Martina Kohutová

    Martina pracuje tři roky jako projektový manažer v obsahové agentuře Konektor Social. Je zodpovědná za vedení kreativních kampaní, spolupráci s influencery a návrh digitálních strategií. Mezi její klienty patří značky jako Milka, Captain Morgan nebo Johnnie Walker.

    Project manager

    Konektor Social

  • Marie Kortanová

    Maru vystudovala češtinu, na univerzitě učila tvůrčí psaní a před lety začínala jako popiskářka pro slevový portál. Od té doby píše, škrtá a přepisuje. Má na triku kreativu a texty pro Marketing Festival, Kentico, Knihy Dobrovský, Medicom Clinic, Fitrecepty, Masarykovu univerzitu a desítky dalších. Pod značkou Pábení tvoří komunikační strategie, rozepisuje zaryté nepsavce a směruje klienty k tomu, aby se svými zákazníky vedli dialog a skrze obsah nastavovali ta správná očekávání – na jejich produkt, službu nebo značku jako takovou.

    Creative Head

    Pábení

  • Petr Machovec

    Milovník komplexních řešení, puntičkář a rebel. Průmyslovák, který zběhl do světa sdílené lásky a nezřízeného marketingu. Součást velkého tepajícího růžového svalu, součást 2FRESH. Reprezentant rychlé a jasné prezentace, protože na nic jiného prostě dneska není čas.

    Partnership Manager

    2FRESH

  • Petr Michl

    Petr Michl vede jeden z předních portálů pro marketingové profesionály, Marketing Journal. Mimo to je ale i aktivní marketér. Pracuje jako projektový manažer a copywriter v komunikační agentuře Focus Agency, s. r. o., která Marketing Journal vlastní. Ze všech možných oborových disciplín ho baví především obsahový a digitální marketing. Jeho závislostí jsou kampaně od Droga5 a hlasité rockové koncerty - vzpomíná na nich na svou dráhu hudebního kritika, při níž psal záměrně jen o věcech, které si zasloužily pochvalu.

  • Peter Mižík

    Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.

    Media strategist

    Zaraguza

  • Adam Ondráček

    Adam byl vždycky kontra. Poprvé, když donutil mediální kampaní gymnázium Josefa Škvoreckého sundat kamery nainstalované do tříd, do kterých také občas docházel. Vydrželo mu to, i když se staral o PR projektům jako jsou TEDxPrague, Secret Walls, Artwall Gallery anebo když přesvědčoval s ING novináře o tom, že muži mohou kojit či posílal do redakcí děti z fiktivního e-shopu Dětín.cz. Nepřešlo ho to, ani když spolupracoval s agenturami ArtProm, Loosers, Creative Dock a Outbreak pro klienty jako jsou Excelent, Milka, Aperol, Stará Myslivecká, ČVUT, Jobs.cz, Benzina, Mastercard nebo ČSOB.

    V současné době je především kontra nekoncepčnímu uvažování a věnuje se tomu, že kecá. Kecá do brandových a contentových strategií (taky je píše, ale s blbou gramatikou) a kecá do produktového vývoje. Je spolupracovníkem agentury Sprinkler Morning a MediaChannel startup hub.

    Freelance Consultant

    ADAMKONTRA

  • Martin Selner

    Vystudoval speciální pedagogiku, žije v Praze. Pracuje jako sociální pracovník a asistent ve stacionáři zaměřeném na klienty s poruchou autistického spektra. Od března 2016 píše blog Autismus & Chardonnay, který byl mimo jiné nominován na Magnesia blog roku.

  • Michal Schindler

    Michal Schindler založil obsahovou redakci v Creative Docku. Tvrdé jádro Content teamu je složené ze zkušených profesionálních novinářů, manažerů přes socky, copywriterů a grafiků. Ti supervizují zhruba 50 prověřených externích spolupracovníků. Redakce dokáže vytvořit cokoli od sady SMSek po multimediální projekty. Hlavním hlediskem je kvalita, proto novinařinu dělají novináři a fotky fotografové. Služby Content Teamu tudíž také nejsou levné. V minulosti vedl Schindler 10 let magazín ČILICHILI a související projekty ve Vodafonu, momentálně patří mezi hlavní projekty jeho týmu Patalie.cz, Slavanazdarvyletu.cz pro externí klienty nebo např. HoppyGo.cz a ElektraCars.cz pro startupy, které v Creative Docku vznikají. Studoval žurnalistiku na FSV UK a filosofii na FF UK, pracoval v několika reklamních agenturách, psal pro Lidové noviny, Reflex, TVAR, Revolver revue atd.

    Head of Content

    Creative Dock

  • Andrej Slivka

    Andrej momentálně uplatňuje své kreativní já jako obsahový manažer a kandidát vět v Annonci, kde má na starosti jak sociální sítě a dohled nad PR, tak především copywriterskou práci všeho druhu. Čerpá hlavně ze svých novinářských zkušeností (MF DNES, Literární noviny, Superbeat.cz, Kulturio.cz), marketingové praxe ve slovinské společnosti Equa a práce v PR agentuře ADison. Jestli se mu daří dobře skládat písmenka vedle sebe, můžete zhodnotit třeba díky annončním obsahovým kampaním "Pro jednoho odpad, pro druhého poklad", projektu zaměřeném na inzerenty v gastronomii anebo právě na kampani #chcemepsa. Kromě práce si s ním skvěle pokecáte třeba o hudbě, pokeru nebo sázení.

    Obsahový manažer a kandidát vět

    ANNONCE

  • Adam Špina

    Adam vystudoval lovebrand v českém vysokém školství - MKPR (obor Marketingová komunikace a PR na Univerzitě Karlově). V roce 2012 nastoupil do české pobočky agentury Triad Advertising, kde se nejprve věnoval sociálním sítím a v současné době má na starosti strategie kampaní a mediální plánování. Pomáhal například Kofole nastartovat komunikaci s mladší cílovou skupinou, Granku objevit strategické využití Facebooku nebo pivu Pilsner Urquell vybojovat své místo na letošním hokejovém šampionátu. Ve volném čase se pak věnuje i jiným adrenalinovým sportům.

    Strategy and Media Director

    TRIAD Advertising

  • Jiří Vicherek

    Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.