Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Václav Beran

Václav vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, obor Mezinárodní obchodní a komerční komunikace. Své zkušenosti nabral například na pozici Regional Account Supervisor v Leo Burnett nebo jako Managing Partner v AdLab. Nyní působí jako ředitel digitálu v agentuře FUSE. Řídí se heslem "Any advertising we create cannot be any bigger than the idea in it."

Michaela Brůhová

Michaela působí v reklamní agentuře TRIAD Advertising na pozici Social media brand specialist zhruba jeden rok. Její hlavní náplní práce je starost o značky a jejich komunikaci v digitálním prostředí. I za poměrně krátkou dobu si dokázala vybudovat velmi silný (až platonický) vztah ke značce IKEA a snaží se ji každý den posouvat o krok vpřed. Michaela se při práci věnuje ještě studiu Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Naďa Fidrmucová

Naďa Fidrmucová je ředitelkou reklamní agentury S&P Media Group. Spolupracovala na vzniku Mňam TV v České republice a následně založila reklamní a produkční agenturu se specializací na foodstyling, jejímiž klienty jsou značky jako Albert, De'Longhi, Albatros či Delmart. Od ledna 2019 vede redakční a kreativní tým, který připravuje Albert magazín.

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista a v H1.cz aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu.

Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrým filmům, badmintonu a cestování.

Tereza Hronová

Tereza Hronová je Člověk v tísni s kamerou. Tvoří obsah na sociální sítě ČvT (hlavně video) a spravuje anglické kanály společnosti. Zabývá se humanitární a rozvojovou pomocí. V ČvT pracuje od roku 2011 a s foťákem se vypravila na řadu misí. Stojí mimo jiné za projektem #NicolvZambii – organizovala cestu Shopaholic Nicol do Zambie. Terezu baví Afrika a Instagram.

Lubomíra Chlumská

Zabývá se problematikou biopotravin a ekologického zemědělství. Byla koordinátorkou projektu Bioškoly zaměřeného na zavádění biopotravin do školního stravování. Od roku 2012 je šéfredaktorkou časopisu Dobroty, jehož hlavními tématy jsou biopotraviny, výživa, zdravé vaření.

Jan Javornický

Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.

Tomáš Kosačík

Tomáš Kosačík, známý na sociálních sítích jako autor knih pod značkou Břicháč Tom. Vystudoval Přírodovědeckou fakultu v Ostravě, pracoval u zahraniční společnosti na rozvoji obchodního zastoupení v ČR a na Slovensku. Věnoval se affiliate marketingu, content marketingu a následně své zkušenosti využil ve vybudování vlastní značky Břicháč Tom. Během 3 let vydal 5 knih, prodal přes 400 tisíc výtisků, obdržel několik ocenění Český bestseller a zařadil se mezi nejprodávanější české autory. Na sociálních sítích ho sleduje přes 200 tisíc fanoušků.

Tereza Kosáková

Tereza vystudovala obor Teorie a kritika na Divadelní fakultě Akademie múzických umění v Praze. Již během studií spolupracovala s řadou mediálních platforem (Český Rozhlas, Generace21.cz, Tanečníaktuality.cz, Loutkář), které ji motivovali vyhledávat kreativní příležitosti v oblasti nových médií a PR. Ještě během studií na DAMU nastoupila na pozici Social Media Officer na britském velvyslanectví v Praze, kde spravuje oficiální sítě velvyslanectví a pomáhá při tvorbě strategického obsahu britskému velvyslanci. Za vánoční video #ChristmasActually s velvyslankyní Jan Thompsonovou vyhrála 1. místo České ceny za PR. V současnosti působí nejen jako Social Media Officer, ale dočasně také jako Head of Press and Public Affairs. Na Masarykově univerzitě dokončuje studium Kulturního managementu.

Ondřej Lasák

Ondřej Lasák je internetový dramaturg v oddělení Vývoje pořadů a programových formátů České televize. Od roku 2015 se podílí na dramaturgii a produkci online obsahu a vedení social media kampaní u prioritních projektů ČT jako Most!, Rapl, Metanol, Dukla 61, Marie Terezie, Trpaslík, Svět pod hlavou, Případy 1. oddělení atd. Ve zbývajícím čase se věnuje promotérské a vydavatelské činnosti hudebního kolektivu Genot Centre.

Barbora Nosková Mosorjáková

Po mateřské dovolené začala dráhu foodstylisky - časopis ELLE a Albert, následně foodeditor pro časopis Albert. Finalistka soutěže Masterchef Česko, práce jako marketingový specialista - Delmart a nyní nově v S&P media, opět práce především pro Albert.

Hana Němečková

Hana Němečková už tři roky rozvíjí digitální produkty českého Forbesu. Společně s kolegy píše newsletter Forbes Espresso (Křišťálová lupa v kategorii Obsahová inspirace 2018), podílí se na speciálních online projektech a eventech, poslední rok vede redesign a obsahový restart Forbes.cz. Absolventka @stunome FF UK. Nadšeně poslouchá podcasty, nejlépe o začínajících podnikatelích, trendech v jídle a rozvoji médií.

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

Pavla Šedivá

Pavla má v IKEA na starosti mimo jiné i sociální sítě. Plánuje a připravuje obsah pro český, slovenský a maďarský trh ve spolupráci s digitální agenturou TRIAD. Vedle práce pro svůj švédský lovebrand je také jedním z lektorů Social Media Akademie Elišky Vyhnánkové. Před tím, než přišla do světa nábytku a interiérového designu, byla během studia nových médií na Karlově Univerzitě součástí týmu online marketingu O2 Czech republic.

Martin Vrána

Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.

"Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.