OKsystem, Na Pankráci 125, Praha 4

Program

Program

Program pečlivě připravujeme. Další přednášející vám představíme jak nejdříve to půjde :)

Zahájení programu

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor Digizone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Dycky Most!

Kreativní case study k on-line kampani k seriálu České televize Most! Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí? Představíme naše ideje, očekávání, úspěchy i to, co jsme udělat chtěli a nezrealizovali. A bude to zábava.

Ondřej Lasák Ondřej Lasák

Internetový dramaturg - senior

Česká televize

Ondřej Lasák

Ondřej Lasák je internetový dramaturg v oddělení Vývoje pořadů a programových formátů České televize. Od roku 2015 se podílí na dramaturgii a produkci online obsahu a vedení social media kampaní u prioritních projektů ČT jako Most!, Rapl, Metanol, Dukla 61, Marie Terezie, Trpaslík, Svět pod hlavou, Případy 1. oddělení atd. Ve zbývajícím čase se věnuje promotérské a vydavatelské činnosti hudebního kolektivu Genot Centre.

#NicolvZambii s Člověkem v tísni

Člověk v tísni vzal na svou misi v Zambii influencerku Shopaholic Nicol, aby přinesla svědectví o projektech této neziskové organizace. Jak se s tím vypořádalo jejích skoro 700 tisíc followerů na Instagramu? A co na to podporovatelé i hateři Člověka v tísni? Naplnila #NicolvZambii očekávání?

Tereza Hronová Tereza Hronová

Social media coordinator

Člověk v tísni

Tereza Hronová

Tereza Hronová je Člověk v tísni s kamerou. Tvoří obsah na sociální sítě ČvT (hlavně video) a spravuje anglické kanály společnosti. Zabývá se humanitární a rozvojovou pomocí. V ČvT pracuje od roku 2011 a s foťákem se vypravila na řadu misí. Stojí mimo jiné za projektem #NicolvZambii – organizovala cestu Shopaholic Nicol do Zambie. Terezu baví Afrika a Instagram.

Případová studie: Rockpoint

Jak vypadá komplexní obsahová strategie pro e-shop experta na outdoor? Jak se dá spojením linkbuildingu a obsahové strategie, založené na SEO, růst o desítky až stovky procent v návštěvnosti i tržbách? V případové studii vám ukážu, jak jsme pojali spolupráci se společností Rock Point, co jsme se naučili, z čeho poučili a jaké výsledky tato spolupráce přinesla.

Milan Zeman Milan Zeman

Senior SEO Specialist

Sherpas

Milan Zeman

Milan má zkušenosti z různých oblastí digitálního marketingu od sociálních sítí, přes e-mailing, analytiku, PPC až po SEO a Content marketing. Nyní vede v agentuře Sherpas tým SEO, v rámci nějž klientům pomáhá s optimalizací pro relevantní dohledatelnost, linkbuildingem a také s návrhem a aplikací obsahových strategií.

Téma bude brzy upřesněno

Michaela Brůhová Michaela Brůhová

Social Media Brand Manager

TRIAD Advertising

Michaela Brůhová

Michaela působí v reklamní agentuře TRIAD Advertising na pozici Social media brand specialist zhruba jeden rok. Její hlavní náplní práce je starost o značky a jejich komunikaci v digitálním prostředí. I za poměrně krátkou dobu si dokázala vybudovat velmi silný (až platonický) vztah ke značce IKEA a snaží se ji každý den posouvat o krok vpřed. Michaela se při práci věnuje ještě studiu Marketingových komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Pavla Šedivá Pavla Šedivá

Country Integrated Engagement Leader

IKEA Česká republika

Pavla Šedivá

Pavla má v IKEA na starosti mimo jiné i sociální sítě. Plánuje a připravuje obsah pro český, slovenský a maďarský trh ve spolupráci s digitální agenturou TRIAD. Vedle práce pro svůj švédský lovebrand je také jedním z lektorů Social Media Akademie Elišky Vyhnánkové. Před tím, než přišla do světa nábytku a interiérového designu, byla během studia nových médií na Karlově Univerzitě součástí týmu online marketingu O2 Czech republic.

Be cool before it is cool: content marketing v roce 2020 a dál

Co musíte vědět, když chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok a skutečně s tím začnou ještě později? Co pofrčí a co se vyplatí? Statistiky, trendy, tipy, rady, ukázky, podcasty, výzkum vesmíru, 3D hologramy...

Jan Javornický Jan Javornický

Managing Director

Elite Solutions

Jan Javornický

Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.