Jalta Hotel, Václavské náměstí 45, Praha 1

Přednášející

Moderátor

  • Eliška Vyhnánková

    Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

    Freelancer - Social Media Consultant

Přednášející

  • Michal Bošela

    Brand manager cestovní agentury Invia. Na této pozici začínal před téměř 7 lety, kdy byla Invia vnímána spíše jako internetový srovnávač a vyhledávač dovolených a značka jako taková byla co do známosti daleko za svými konkurenty. Ve společnosti má na starost kompletní marketingovou komunikaci napříč třemi trhy (CZ, SK, HU), dále spolupráci s více než 160 franšízovými pobočkami a koordinaci spoluprací s externími partnery

    Brand manager

    Invia.cz

  • Roman Čelechovský

    Roman Čelechovský je content specialist ve výkonnostní agentuře Effectix, kde řídí tým externích copywriterů. Jeho práce je vymýšlení obsahových strategií, zadávání jednotlivých témat textařům, editace hotových článků a vypisování zpětné vazby. S obdobnou prací má již zkušenosti z minulosti, kdy ještě při studiích působil jako editor hudební rubriky online magazínu Topzine.cz. Mimoto pracoval jako redaktor v Lidových novinách či jako copywriter v Alza.cz.

    Content specialist

    Effectix.com

  • Ondřej Hübl

    Kreativní ředitel agentury Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). V reklamě se pohybuje od roku 1996. Na kontě má spoustu úspěšných reklamních kampaní, třeba Oskar - zmýlená neplatí, stopařka s Jirkou Macháčkem nebo vyfouklá manželka na Fernet. Stojí také za dlouholetou reklamní sérií s Ivanem Trojanem pro T-Mobile. Kromě reklamy se věnuje psaní (povídková kniha Hod mrtvou labutí) a scénářům (seriál Zkáza Dejvického divadla).

    Kreativní ředitel

    Saatchi & Saatchi Praha

  • Filip Koubek

    Filip před sedmi lety založil úspěšné kreativní motion design studio Motionhouse, které má za sebou stovky projektů a pár vlastních virálních videí. Aktuálně se věnuje svému startupu Motionlab, cloudové platformě, která způsobila revoluci v personalizaci video obsahu a získala řadu ocenění. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených.

    Co-founder

    Motionlab

  • Petr Koubek

    Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scénárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel například na seriálech První republika, Dáma a Král, Lynč nebo Národní klenoty. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

    Creative Director

    LCG New Media

  • Barbara Nesvadbová

    Bára Nesvadbová je známá spisovatelka a novinářka. Vydala celkem čtrnáct knih, například Řízkaři, Bestiář, Pohádkář, některé se dočkaly i filmového zpracování. Studovala na Fakultě sociálních věd UK žurnalistiku a masovou komunikaci. Poté pracovala jako šéfredaktorka časopisů Xantypa a Playboy, měla několik vlastních pořadů v televizi i rádiu. Než přijala nabídku řídit magazín Page, který vydává knihkupectví Luxor, byla sedmnáct let šéfredaktorkou české edice módního časopisu Harper's Bazaar. Kromě toho je také ambasadorkou UNICEF, členkou neziskovky Etincelle a zakladatelkou Be Charity, která se stará o děti nemocné, po úrazech a handicapované.

    kreativní ředitelka Page

    Na volné noze

  • Adam Ondráček

    Adam je brand developer a zakladatel KONTRA. Má za sebou desetiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních pět let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž.
    Mezi jeho klienty patří hotely, neziskové organizace, banky, technologické startupy, pivovary, galerie i výrobce hodinek. Je mentorem v programech Czech Invest, WeWork Labs a Byznysového inkubátoru Evropské vesmírné agentury. O své know how se rád dělí v pravidelných podcastech a článcích na wearekontra.com

    brand developer

    KONTRA

  • Andrea Pavelcová

    Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

    Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

  • Martin Pistulka

    Martin dělal 7 let onlinový magazín Čilichili, se kterým se dostal až na hranici milionu čtenářů měsíčně. Před rokem odešel z agentury Boomerang Publishing, aby se staral o veškerý obsah v agentuře Bubble. Na starosti má mimo jiné klienty jako je Sazka, Pernod Ricard, Tchibo, Philips nebo Oriflame. Na peďáku vystudoval dějepis, ale učil jen jedno pololetí. Hodně čte, hraje fotbal, má dítě a jen 4 fotky na Instagramu.

    Head of Content

    Follow Bubble

  • Ondřej Sitta

    Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. V té době v Česku Ehrenberg-Bass Institute ještě nikdo neznal. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a v roce 2018 rozjel projekt Seznam Native, který od té doby vede.

    Project Manager Seznam Native

    Seznam.cz

  • Adam Špina

    Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.

    Strategy and Media Director

    TRIAD Advertising

  • Martina Vejvodová

    Martina v Obsahové agentuře přes tři roky píše, vede workshopy a pomáhá s péčí o klienty. Věří v komunikaci bez vaty, klišé a nedorozumění. Nejvíce ji nabíjí moment, kdy si klienti uvědomí, že strategii nebo tonalitu už ve firmě mají, jen ji zatím neuměli správně pojmenovat, uchopit a používat. Vede Rozvojový kurz (nejen) pro copywritery, na kterém předává své zkušenosti a hledá pod kůží psavců zázračné chyby.