MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha 7

Přednášející

Moderátor

  • Eliška Vyhnánková

    Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

    Freelancer - Social Media Consultant

Přednášející

  • Michal Bošela

    Brand manager cestovní agentury Invia. Na této pozici začínal před téměř 7 lety, kdy byla Invia vnímána spíše jako internetový srovnávač a vyhledávač dovolených a značka jako taková byla co do známosti daleko za svými konkurenty. Ve společnosti má na starost kompletní marketingovou komunikaci napříč třemi trhy (CZ, SK, HU), dále spolupráci s více než 160 franšízovými pobočkami a koordinaci spoluprací s externími partnery

    Brand manager

    Invia.cz

  • Roman Čelechovský

    Roman Čelechovský je content specialist ve výkonnostní agentuře Effectix, kde řídí tým externích copywriterů. Jeho práce je vymýšlení obsahových strategií, zadávání jednotlivých témat textařům, editace hotových článků a vypisování zpětné vazby. S obdobnou prací má již zkušenosti z minulosti, kdy ještě při studiích působil jako editor hudební rubriky online magazínu Topzine.cz. Mimoto pracoval jako redaktor v Lidových novinách či jako copywriter v Alza.cz.

    Content specialist

    Effectix.com

  • Ondřej Hübl

    Kreativní ředitel agentury Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). V reklamě se pohybuje od roku 1996. Na kontě má spoustu úspěšných reklamních kampaní, třeba Oskar - zmýlená neplatí, stopařka s Jirkou Macháčkem nebo vyfouklá manželka na Fernet. Stojí také za dlouholetou reklamní sérií s Ivanem Trojanem pro T-Mobile. Kromě reklamy se věnuje psaní (povídková kniha Hod mrtvou labutí) a scénářům (seriál Zkáza Dejvického divadla).

    Kreativní ředitel

    Saatchi & Saatchi Praha

  • Vojtěch Lambert

    Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

    Executive director

    LCG New Media

  • Barbara Nesvadbová

    Bára Nesvadbová je známá spisovatelka a novinářka. Vydala celkem čtrnáct knih, například Řízkaři, Bestiář, Pohádkář, některé se dočkaly i filmového zpracování. Studovala na Fakultě sociálních věd UK žurnalistiku a masovou komunikaci. Poté pracovala jako šéfredaktorka časopisů Xantypa a Playboy, měla několik vlastních pořadů v televizi i rádiu. Než přijala nabídku řídit magazín Page, který vydává knihkupectví Luxor, byla sedmnáct let šéfredaktorkou české edice módního časopisu Harper's Bazaar. Kromě toho je také ambasadorkou UNICEF, členkou neziskovky Etincelle a zakladatelkou Be Charity, která se stará o děti nemocné, po úrazech a handicapované.

    kreativní ředitelka Page

    Na volné noze

  • Adam Ondráček

    Adam je brand developer a zakladatel KONTRA. Má za sebou desetiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních pět let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž.
    Mezi jeho klienty patří hotely, neziskové organizace, banky, technologické startupy, pivovary, galerie i výrobce hodinek. Je mentorem v programech Czech Invest, WeWork Labs a Byznysového inkubátoru Evropské vesmírné agentury. O své know how se rád dělí v pravidelných podcastech a článcích na wearekontra.com

    brand developer

    KONTRA

  • Adam Špina

    Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.

    Strategy and Media Director

    TRIAD Advertising