MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha 7

Program

Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Úvodní slovo

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

Dobrý nápad může přijít odkudkoliv a kdykoliv

Dobrý nápad se v komunikaci nedá naplánovat. Přijít může odkudkoliv a kdykoliv. Kreativní ředitel Ondřej Hübl vám vysvětlí, že náhodě ale musíme jít naproti: je nutné být ve střehu a nebát se improvizovat. Právě tímhle způsobem vznikl projekt “Nadýchané pohádky” pro děti trpící cystickou fibrózou, které mají problém s dýcháním. V audio pohádkách se hodně dýchá, funí a píská, a děti tak inhalují společně s herci Dejvického divadla, kteří pohádky napsali a namluvili.

Ondřej Hübl Ondřej Hübl

Kreativní ředitel

Saatchi & Saatchi Praha

Ondřej Hübl

Kreativní ředitel agentury Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). V reklamě se pohybuje od roku 1996. Na kontě má spoustu úspěšných reklamních kampaní, třeba Oskar - zmýlená neplatí, stopařka s Jirkou Macháčkem nebo vyfouklá manželka na Fernet. Stojí také za dlouholetou reklamní sérií s Ivanem Trojanem pro T-Mobile. Kromě reklamy se věnuje psaní (povídková kniha Hod mrtvou labutí) a scénářům (seriál Zkáza Dejvického divadla).

Svět už nepotřebuje horizont

Jaký formát reklamy převáží v budoucnu? 72 % uživatelů se už ani neobtěžuje otáčet smartphone, aby sledovali klasické video. Na vertikální a horizontální formáty se podíváme optikou historie umění, psychologie a reklamy.

Adam Ondráček Adam Ondráček

brand developer

KONTRA

Adam Ondráček

Adam je brand developer a zakladatel KONTRA. Má za sebou desetiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních pět let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž.
Mezi jeho klienty patří hotely, neziskové organizace, banky, technologické startupy, pivovary, galerie i výrobce hodinek. Je mentorem v programech Czech Invest, WeWork Labs a Byznysového inkubátoru Evropské vesmírné agentury. O své know how se rád dělí v pravidelných podcastech a článcích na wearekontra.com

Jak vést externí redakci a nezbláznit se z toho

Nechat si budovat textový content externě je fenomén dnešní doby. Ale stojí to za ty nervy? Kde vzít schopné copywritery? Jak vytvořit funkční redakci, aby byli spokojení všichni – kopíci, vaši nadřízení, klient a především vy? A kolik taková sranda vůbec stojí? To vše se dozvíte na této přednášce, při níž nebude nouze o historky z praxe, nad kterými budete nechápavě kroutit hlavou.

Roman Čelechovský Roman Čelechovský

Content specialist

Effectix.com

Roman Čelechovský

Roman Čelechovský je content specialist ve výkonnostní agentuře Effectix, kde řídí tým externích copywriterů. Jeho práce je vymýšlení obsahových strategií, zadávání jednotlivých témat textařům, editace hotových článků a vypisování zpětné vazby. S obdobnou prací má již zkušenosti z minulosti, kdy ještě při studiích působil jako editor hudební rubriky online magazínu Topzine.cz. Mimoto pracoval jako redaktor v Lidových novinách či jako copywriter v Alza.cz.

Od lifestylových magazínů k literárnímu časopisu

V čem se liší tvorba obsahu pro firemní časopis a licenční tituly? Kreativní ředitelka kulturního magazínu Page, který vydává knihkupectví Luxor, vám dá nahlédnou do specifického prostředí, kde se literatura prolíná s novinařinou a přitom pomáhá prodeji.

Barbara Nesvadbová Barbara Nesvadbová

kreativní ředitelka Page

Na volné noze

Barbara Nesvadbová

Bára Nesvadbová je známá spisovatelka a novinářka. Vydala celkem čtrnáct knih, například Řízkaři, Bestiář, Pohádkář, některé se dočkaly i filmového zpracování. Studovala na Fakultě sociálních věd UK žurnalistiku a masovou komunikaci. Poté pracovala jako šéfredaktorka časopisů Xantypa a Playboy, měla několik vlastních pořadů v televizi i rádiu. Než přijala nabídku řídit magazín Page, který vydává knihkupectví Luxor, byla sedmnáct let šéfredaktorkou české edice módního časopisu Harper's Bazaar. Kromě toho je také ambasadorkou UNICEF, členkou neziskovky Etincelle a zakladatelkou Be Charity, která se stará o děti nemocné, po úrazech a handicapované.

User content v TV reklamě

Chleba s avokádem, nový účes, domácí mazlíčci, ale co hlavně….přece fotky z dovolené. Fenoménem dnešní doby je user generated content a ten z cestování tvoří jeho hlavní část na všech sociálních sítích. Proč tedy ukazovat lidem v reklamě nějaké generické záběry slow motion běžící rodinky po pláži, když můžete ukázat autentické emoce vašich klientů. O aktuálním komunikačním konceptu Léto s tebou největší cestovní agentury Invia a využití klientského obsahu v TV kampani.

Michal Bošela Michal Bošela

Brand manager

Invia.cz

Michal Bošela

Brand manager cestovní agentury Invia. Na této pozici začínal před téměř 7 lety, kdy byla Invia vnímána spíše jako internetový srovnávač a vyhledávač dovolených a značka jako taková byla co do známosti daleko za svými konkurenty. Ve společnosti má na starost kompletní marketingovou komunikaci napříč třemi trhy (CZ, SK, HU), dále spolupráci s více než 160 franšízovými pobočkami a koordinaci spoluprací s externími partnery

Jolanda vs. Copperfield, content vs. reklama

V dnešní plejádě nástrojů stojíme my jako markeťáci často před těžkými dilematy. Investovat radši do bláznivého obsahu? Nebo jít cestou klasické reklamy? Poodhalíme vám strategii a výsledky kampaně na oslavu 150 let výročí značky Gambrinus, která během půl roku vyzkoušela oba přístupy a prozradíme, kdy se hodí který použít.

Adam Špina Adam Špina

Strategy and Media Director

TRIAD Advertising

Adam Špina

Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.