MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha 7

Program

Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

9:10 - 9:35

Jolanda vs. Copperfield, content vs. reklama

V dnešní plejádě nástrojů stojíme my jako markeťáci často před těžkými dilematy. Investovat radši do bláznivého obsahu? Nebo jít cestou klasické reklamy? Poodhalíme vám strategii a výsledky kampaně na oslavu 150 let výročí značky Gambrinus, která během půl roku vyzkoušela oba přístupy a prozradíme, kdy se hodí který použít.

Adam Špina Adam Špina

Strategy and Media Director

TRIAD Advertising

Adam Špina

Adam v Triadu už 7 let řídí strategii a média. Ve volném čase se věnuje i jiným adrenalinovým sportům. Pomáhal například značce Kingswood vstoupit na český trh, vybudovat Velkopopovickému Kozlovi globální digitální marketing pro 10 států a v poslední době době třeba se zlatou EFFIE oceněnou kampaní Gambrinus: na dalších 150 let.

9:35 - 10:00

User content v TV reklamě

Chleba s avokádem, nový účes, domácí mazlíčci, ale co hlavně….přece fotky z dovolené. Fenoménem dnešní doby je user generated content a ten z cestování tvoří jeho hlavní část na všech sociálních sítích. Proč tedy ukazovat lidem v reklamě nějaké generické záběry slow motion běžící rodinky po pláži, když můžete ukázat autentické emoce vašich klientů. O aktuálním komunikačním konceptu Léto s tebou největší cestovní agentury Invia a využití klientského obsahu v TV kampani.

Michal Bošela Michal Bošela

Brand manager

Invia.cz

Michal Bošela

Brand manager cestovní agentury Invia. Na této pozici začínal před téměř 7 lety, kdy byla Invia vnímána spíše jako internetový srovnávač a vyhledávač dovolených a značka jako taková byla co do známosti daleko za svými konkurenty. Ve společnosti má na starost kompletní marketingovou komunikaci napříč třemi trhy (CZ, SK, HU), dále spolupráci s více než 160 franšízovými pobočkami a koordinaci spoluprací s externími partnery

10:00 - 10:25

Od lifestylových magazínů k literárnímu časopisu

V čem se liší tvorba obsahu pro firemní časopis a licenční tituly? Kreativní ředitelka kulturního magazínu Page, který vydává knihkupectví Luxor, vám dá nahlédnou do specifického prostředí, kde se literatura prolíná s novinařinou a přitom pomáhá prodeji.

Barbara Nesvadbová Barbara Nesvadbová

kreativní ředitelka Page

Na volné noze

Barbara Nesvadbová

Bára Nesvadbová je známá spisovatelka a novinářka. Vydala celkem čtrnáct knih, například Řízkaři, Bestiář, Pohádkář, některé se dočkaly i filmového zpracování. Studovala na Fakultě sociálních věd UK žurnalistiku a masovou komunikaci. Poté pracovala jako šéfredaktorka časopisů Xantypa a Playboy, měla několik vlastních pořadů v televizi i rádiu. Než přijala nabídku řídit magazín Page, který vydává knihkupectví Luxor, byla sedmnáct let šéfredaktorkou české edice módního časopisu Harper's Bazaar. Kromě toho je také ambasadorkou UNICEF, členkou neziskovky Etincelle a zakladatelkou Be Charity, která se stará o děti nemocné, po úrazech a handicapované.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:20

Jak dostat teorii z brandbooku do reality

Profíci vám určili, že archetypálně jste kouzelník a vaše persona je horský vůdce. Jenže jak teď vše převést do praxe? Ukážeme vám, jak hodnoty, esence značky, archetypy a další nové prvky jednoduše implementujete do vytvářeného obsahu. Čekají vás příklady z praxe a jednoduchý postup, který si snadno vykradete pro vlastní použití.

Martina Vejvodová Martina Vejvodová

Copywriter

Obsahová agentura

Martina Vejvodová

Martina v Obsahové agentuře přes tři roky píše, vede workshopy a pomáhá s péčí o klienty. Věří v komunikaci bez vaty, klišé a nedorozumění. Nejvíce ji nabíjí moment, kdy si klienti uvědomí, že strategii nebo tonalitu už ve firmě mají, jen ji zatím neuměli správně pojmenovat, uchopit a používat. Vede Rozvojový kurz (nejen) pro copywritery, na kterém předává své zkušenosti a hledá pod kůží psavců zázračné chyby.

11:20 - 11:45

Dobrý nápad může přijít odkudkoliv a kdykoliv

Dobrý nápad se v komunikaci nedá naplánovat. Přijít může odkudkoliv a kdykoliv. Kreativní ředitel Ondřej Hübl vám vysvětlí, že náhodě ale musíme jít naproti: je nutné být ve střehu a nebát se improvizovat. Právě tímhle způsobem vznikl projekt “Nadýchané pohádky” pro děti trpící cystickou fibrózou, které mají problém s dýcháním. V audio pohádkách se hodně dýchá, funí a píská, a děti tak inhalují společně s herci Dejvického divadla, kteří pohádky napsali a namluvili.

Ondřej Hübl Ondřej Hübl

Kreativní ředitel

Saatchi & Saatchi Praha

Ondřej Hübl

Kreativní ředitel agentury Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). V reklamě se pohybuje od roku 1996. Na kontě má spoustu úspěšných reklamních kampaní, třeba Oskar - zmýlená neplatí, stopařka s Jirkou Macháčkem nebo vyfouklá manželka na Fernet. Stojí také za dlouholetou reklamní sérií s Ivanem Trojanem pro T-Mobile. Kromě reklamy se věnuje psaní (povídková kniha Hod mrtvou labutí) a scénářům (seriál Zkáza Dejvického divadla).

11:45 - 12:10

movebetter - jak jsme rozhýbali český digitál

Je možné v záplavě značek a aktivit na social stále ještě zaujmout publikum? Jak zaktivovat cílovku a zajistit potřebné prodeje? #Movebetter byla hlavní kampaň k podzimnímu uvedení fitness náramku HONOR BAND 5 na CZ trh, kterou se podařilo rozvířit aktivitu nejen na social profilech HONOR a zajistit tak potřebnou prezenci a aktivaci značky, ale i prodejů. Přednáška ukáže celkový mix, čísla a zajímavosti k celé kampani.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

12:10 - 12:35

5 právních průšvihů, které dokážou znepříjemnit práci s obsahem

Na obsahu každé kampaně se podílí mnoho lidí. Copywriteři, grafici, tvůrci videa či fotek, webaři nebo třeba influenceři. Možná patříte mezi ty šťastné a všechny kampaně u vás proběhly hladce. Pojďme se ale mrknout, co všechno se při takové spolupráci může zvrtnout a na co je potřeba dopředu myslet. Pár příkladů z praxe vás možná přesvědčí o tom, že pořádek dělá přátele a základní znalost práva v marketingu ušetří čas i spoustu peněz.

Andrea Pavelcová Andrea Pavelcová

Právnička

eLegal advokátní kancelář

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová je právničkou AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů.

Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.

12:35 - 13:35

Oběd

13:35 - 14:00

Svět už nepotřebuje horizont

Jaký formát reklamy převáží v budoucnu? 72 % uživatelů se už ani neobtěžuje otáčet smartphone, aby sledovali klasické video. Na vertikální a horizontální formáty se podíváme optikou historie umění, psychologie a reklamy.

Adam Ondráček Adam Ondráček

brand developer

KONTRA

Adam Ondráček

Adam je brand developer a zakladatel KONTRA. Má za sebou desetiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních pět let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž.
Mezi jeho klienty patří hotely, neziskové organizace, banky, technologické startupy, pivovary, galerie i výrobce hodinek. Je mentorem v programech Czech Invest, WeWork Labs a Byznysového inkubátoru Evropské vesmírné agentury. O své know how se rád dělí v pravidelných podcastech a článcích na wearekontra.com

14:00 - 14:25

Jak vést externí redakci a nezbláznit se z toho

Nechat si budovat textový content externě je fenomén dnešní doby. Ale stojí to za ty nervy? Kde vzít schopné copywritery? Jak vytvořit funkční redakci, aby byli spokojení všichni – kopíci, vaši nadřízení, klient a především vy? A kolik taková sranda vůbec stojí? To vše se dozvíte na této přednášce, při níž nebude nouze o historky z praxe, nad kterými budete nechápavě kroutit hlavou.

Roman Čelechovský Roman Čelechovský

Content specialist

Effectix.com

Roman Čelechovský

Roman Čelechovský je content specialist ve výkonnostní agentuře Effectix, kde řídí tým externích copywriterů. Jeho práce je vymýšlení obsahových strategií, zadávání jednotlivých témat textařům, editace hotových článků a vypisování zpětné vazby. S obdobnou prací má již zkušenosti z minulosti, kdy ještě při studiích působil jako editor hudební rubriky online magazínu Topzine.cz. Mimoto pracoval jako redaktor v Lidových novinách či jako copywriter v Alza.cz.

14:25 - 14:50

Paradox sponzorovaného obsahu: Čím méně je komerční, tím lepší jsou výsledky

Lidé ignorují reklamu, protože reklama ignoruje je. Co se ale stane, když máte čtenáře až na prvním místě? Představím ukázky obsahu, který dokáže pohnout byznysem, aniž by zahrnoval chvalozpěv na klienta.

Ondřej Sitta Ondřej Sitta

Project Manager Seznam Native

Seznam.cz

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. V té době v Česku Ehrenberg-Bass Institute ještě nikdo neznal. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a v roce 2018 rozjel projekt Seznam Native, který od té doby vede.

14:50 - 15:20

Coffee break

15:20 - 16:35

Téma přednášek brzy upřesníme