Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Eliška Vyhnánková Eliška Vyhnánková

Freelancer - Social Media Consultant

Eliška Vyhnánková

Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.

9:10 - 9:35

Acts, Not Ads

Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno si ukážeme na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.

Nikola Foktová Nikola Foktová

Creative Director, Leo Burnett & MSL

Publicis Groupe

Nikola Foktová

Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Plzeňský Prazdroj, Škoda Auto nebo McDonald's, které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.

Radek Vítek Radek Vítek

Head of Brand Reputation, MSL

Publicis Groupe

Radek Vítek

Radek Vítek patří k nejzkušenějším postavám českého PR. V oboru působí již 30 let, během kterých pracoval na vedoucích pozicích agentur GCI Praha, Ogilvy Public Relations a PR.Konektor. Od roku 2020 stojí v čele agentury MSL ze skupiny Publicis Groupe, s níž se stará o komunikaci společností jako ČSOB, McDonald's, Dáme jídlo nebo Mars.

9:35 - 10:00

Jak spolupracovat na kreativních úkolech aneb strčte si brainstorming do básnického střeva

Kreativní profese a manažerské profese jsou dva různé kmeny, které se spolu potřebují domluvit. Pracují ale trochu jinak a mluví trochu jiným jazykem. Jak najít společnou řeč? Jak se domluvit a vytvořit spolu nějakou tu hodnotu? … Vaše bába je brainstorming.

Petr Koubek Petr Koubek

Kreativní ředitel

LCG New Media

Petr Koubek

Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

10:00 - 10:25

AI: Příchod spasitele, nebo morová rána?

Letošní rok je ve znamení masivního nástupu „umělé inteligence“. Opravdu hrozí, že kreativci, grafici, copywriteři a další lidi z marketingu přijdou o práci, nebo jde o další nafučenou bublinu? V čem je a bude prospěšná, koho eliminuje, a kde bude vytyčena červená linie?

Martin Šinkovský Martin Šinkovský

Creative Cheerleader

Elite BTW

Martin Šinkovský

Dlouholetý copywriter, kreativec a strážce veškerého psaného obsahu v agentuře Elite BTW. Díky tomu se podílel na práci mimo jiné pro E.ON, O2, Generali, ČSOB, Raiffeisenbank, Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Racio. Ve volném čase píše knihy pro děti a komiksové scénáře.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:20

Síla headlinové kampaně

Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Ukážu vám, že to může být i naopak. Že když máte dobrý headline, můžete poslat art directora na pivo, protože obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Provedu vás ikonickými kampaněmi, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov.

Miloš Kočí Miloš Kočí

Chief Creative Officer

VMLY&R

Miloš Kočí

Miloš vystudoval obor Audiovize na UTB ve Zlíně. Už během studií nastoupil jako copywriter do agentury Saatchi & Saatchi. Hlavní část své kariéry ale strávil v nezávislé lokální agentuře Kaspen/JvM, kde se podílel – nejdříve jako senior copywriter a později i jako zástupce kreativního ředitele – na mnoha úspěšných a hojně oceňovaných kampaních. V anketě Art Directors Clubu o 10 nejlepších kampaní minulého desetiletí se umístily hned tři práce, na nichž se kreativně podílel. Nicméně mnohem důležitější pro něj je, aby ho práce bavila, a tak neustále hledá nové výzvy. Na jaře 2021 se stal kreativním ředitelem české pobočky agentury VMLY&R, kde o ně rozhodně není nouze.

11:20 - 11:45

Když nevidíte za roh aneb: slovo sem, slovo tam

Poskytujete slevy AŽ 70 %? Je vaše značka šetrná k přírodě? A váš produkt oblíbenější než ten sousedovic? Pojďme se spolu podívat na to, jak kouzlit se slovy, aniž by za rohem čekal právník vaší konkurence. Zavalíme vás AHA momenty, o kterých se vám v marketingu ani nesnilo. Bez paragrafů. Na příkladech z praxe. A způsobem, který vás bude fakt bavit.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce, PR a marketingu. Svoje know how ráda a často předává na konferencích a školeních, boří mýty o nudných právnících a složitostech práva. Školí na příkladech z praxe a vždy se snaží najít právní přístup s marketingovým přesahem. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčkách oceňovaných právniček. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

11:45 - 12:10

User Journey jako zlatý grál pro váš (marketingový) obsah

Zamýšlíte se někdy nad tím, proč vaši uživatelé opouštějí váš produkt? Co jsou bolestivá místa a problémy, které je nutné vyřešit? Většina marketingových kampaní se zaměřuje na získání nových zákazníků a prezentaci produktu v tom nejlepším světle. Pravý boj ale začíná až po registraci nebo objednávce. V této přednášce se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného a implementovaného obsahu udržet své zákazníky.

Vladana Bačová Vladana Bačová

CEO & Founder

Pretty Much Nomads

Vladana Bačová

Jsem obsahová marketérka s více než osmi lety zkušeností. Jsem první certifikovaný UX Writer v ČR. Založila jsem webovou aplikaci Contesaur, která marketérům pomáhá plánovat a vytvářet potřebný marketingový obsah. Ve naší agentuře Pretty Much Nomads píšeme texty v češtině a angličtině pro softwarové firmy.

12:10 - 12:35

Přednášet bude zástupce partnera Seznam.cz

12:35 - 13:35

Oběd

13:35 - 14:00

Branded content, který vítězí u generace GenZ

Koncertovat v metaversu, hacknout hudební průmysl nebo připravit livestreamy, které léčí hráče/gamery. S nejlepší slovenskou agenturou roku 2022 zjistíte, jak tvoří obsah, který skóruje/vyhrává u mladých zákazníků i na soutěžích po celém světě.

Juraj Kováč Juraj Kováč

Kreativní ředitel & partner

THIS IS LOCCO

Juraj Kováč

Copywriter, tvůrce nápadů, příležitostný designér a příležitostný programátor.

Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.

Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.

Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022. Jako prezident klubu nejoceňovanějších kreativců ADC Slovakia pomáhá kreativnímu průmyslu nadchnout pro něj nové generace kreativců.

14:00 - 14:25

Not Your Daddy’s Livestream: The Future of Marketing is “Active-Streaming”

Interactive livestreaming is an important marketing tool, especially for brands with a robust social media audience, which collaborate with influencers, or which offer a product that can be demoed in action. Marketers tend to lose interest at the word “livestream” because most livestreams are basic, one-way shows that do very little to build equity or community, create conversations or increase engagement or sales. In this talk, I will discuss how a more actively engaging livestream approach can deliver significant value for many brands today.

Ryan Shaw Ryan Shaw

Managing Director

The Milkshake Agency

Ryan Shaw

Ryan is a strategic marketing manager and agency leader with almost 2 decades of global, cross-channel experience. He built his career in the Manhattan ad world, working with pharmaceutical companies like Pfizer, GlaxoSmithKline and Boehringer Ingelheim. Ryan relocated to Prague in 2018 to build a new Agency model grounded in insight-driven strategy and tailored to the unique needs of the digital space and new media consumption behaviors. From this concept, The Milkshake Agency was born.

14:25 - 14:50

Jak komunikovat se zákazníkem ve 21. stolení pomocí personalizace?

Prezentujeme nové technologie okamžité personalizace, jenž maximalizuje efektivitu reklamního obsahu a otevírá nové cesty komunikace se zákazníky. Naučíme vás jak upravovat během vteřin vaši reklamu (video, obrázek či banner) v onlinu bez nutnosti obsah znovu vytvářet. Zároveň názorně vysvětlíme, jak naplno propojit nákup s videoreklamou. Ukážeme způsoby automatizování personalizace obsahu pro statisíce zákazníků a představíme vám data ke konkrétním případům.

Karel Juřička Karel Juřička

Technický ředitel

Webout

Karel Juřička

Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku největších IPTV platforem v Česku. Díky svým zkušenostem se poté stal Team-leaderem na Stream.cz. Nyní se zabývá tecnickým řešením okamžité personalizace reklamního obsahu.

Michal Orsava Michal Orsava

Kreativní ředitel

Webout

Michal Orsava

Jsem reklamní režisér, kreativec a marketér. Ve volném čase se zabývám tvorbou virálních videí, které nashromáždili přes 30 milionů zhlédnutí v Česku i zahraničí. Nyní se věnuji personalizaci obsahu v reklamě s novou unikátní technologií.

14:50 - 15:20

Coffee break

15:20 - 15:45

Zlatý lajky! Aneb o tzv. influencerech a lhaní si do kapsy

Jak je to s influencer marketingem a jeho výkonností, co všechno se vlastně nedá změřit a proč je dobré mít v týmu nějaké matematiky, statistiky a fetišisty na rovnice, protože nikdo jiný vám pravdu neřekne?

Jan Javornický Jan Javornický

Managing Director

Elite BTW

Jan Javornický

Kreativec a komunikační stratég, vzděláním filosof, v civilu nadšený otec. Historicky není postava Jana Javornického nijak doložena. Narodil se snad v roce 1785 ve Vysokém Mýtě, v domě č.p. 100, kde má i pamětní desku, ale obcí a měst kladoucích si nárok na to, být rodištěm významné osobnosti, je hned několik. Není jasné ani přibližné datum jeho narození, různé časové údaje si navzájem odporují. Tak jako v celém jeho životě, je i na samém jeho počátku mnoho tajemství, nejasností a bílých míst.

15:45 - 16:10

Energetická chudoba: od dat k osvětové kampani

Na podzim roku 2021 došlo ke krachu Bohemia Energy. Podívejte se na case study, jak komunikační agentura #KONTRAClimateChange ve spolupráci se Svazem moderní energetiky a Budovy21 vytvořila obsah založený na datech s dosahem v ekvivalentu 221 milionů korun v mediální hodnotě a odkomunikovala jasně původce energetické krize.

Adam Ondráček Adam Ondráček

Founder

KONTRA

Adam Ondráček

Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.

16:10 - 16:35

Přednášku brzy upřesníme

16:35

Předpokládaný konec konference