Freelancer - Social Media Consultant
Eliška žila na sociálních sítích ještě předtím, než to bylo cool. Její největší vášeň se stala po několika letech i jejím zaměstnáním. Šestým rokem je na volné noze jako konzultantka a lektorka sociálních médií. Už odpřednášela přes 500 školení, kterými prošlo víc než 6 000 účastníků. I po takovém množství ale uvidíte jiskru v oku pokaždé, když dostane možnost si s vámi o sociálních sítích povídat.
Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno si ukážeme na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.
Creative Director, Leo Burnett & MSL
Nikola zastává v rámci komunikační skupiny Publicis Groupe pozici kreativní ředitelky agentur Leo Burnett a MSL. Se svým týmem připravuje kampaně například pro klienty Pilsner Urquell, FORTUNA, Heinz, nebo IKEA které v duchu filozofie “Acts, Not Ads “boří hranice tradičních reklamních disciplín.
Head of Brand Reputation, MSL
Radek Vítek patří k nejzkušenějším postavám českého PR. V oboru působí již 30 let, během kterých pracoval na vedoucích pozicích agentur GCI Praha, Ogilvy Public Relations a PR.Konektor. Od roku 2020 stojí v čele agentury MSL ze skupiny Publicis Groupe, s níž se stará o komunikaci společností jako ČSOB, McDonald's, Dáme jídlo nebo Mars.
Všichni víme, že nápady chodí zpravidla o půl páté. Jinak to není ani u obsahu, který tvoříme v KNIHY DOBROVSKÝ. Snažíme se vás překvapit v našem mailingu, šokovat na sociálních sítích a pobavit, když vám dorazí náš dobrý balíček. Někdy je tedy potřeba vzít pořádně ořezanou tužku, zapnout Chat GPT a pustit se do kreativní práce, která bude následně po zásluze zkritizována v marketingových skupinách na Facebooku, ale i jiných končinách. Co je ovšem zásadní, tak se libí čtenářům a světe div se… Oni následně nakupují. V této přednášce se na některé takové nápady podíváme a ano – dojde i na pindík.
Ředitel oddělení marketingu a E-commerce
Adam je manažer a marketér, který o sobě tvrdí, že je primárně ukecaným kreativcem. Je kreativcem, který často uteče k číslům a tabulkám. Je na čísla, ale nejraději tráví čas uprostřed živé diskuze s kolegy. Od roku 2017 neustále hledá své zapomenuté hrnečky kávy na chodbách společnosti KNIHY DOBROVSKÝ a má to štěstí, že může vést desítky jedinečných lidí, kteří milují knihy, stejně jako on.
KNIHY DOBROVSKÝ pod jeho vedením získali opakovaně ocenění ShopRoku. Uspěli třikrát v Českých cenách za PR a vybudovali největší komunitu čtenářů v ČR #knižnízávisláci. Stali se Mastercard Obchodníkem roku s knihami v letech 2020, 2021 a 2022. V roce 2021 mu vyšel debutový román Druhá šance a v dubnu 2022 sbírka Držet břitvu na tepu doby.
Letošní rok je ve znamení masivního nástupu „umělé inteligence“. Opravdu hrozí, že kreativci, grafici, copywriteři a další lidi z marketingu přijdou o práci, nebo jde o další nafučenou bublinu? V čem je a bude prospěšná, koho eliminuje, a kde bude vytyčena červená linie?
Creative Cheerleader
Dlouholetý copywriter, kreativec a strážce veškerého psaného obsahu v agentuře Elite BTW. Díky tomu se podílel na práci mimo jiné pro E.ON, O2, Generali, ČSOB, Raiffeisenbank, Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Racio. Ve volném čase píše knihy pro děti a komiksové scénáře.
Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Ukážu vám, že to může být i naopak. Že když máte dobrý headline, můžete poslat art directora na pivo, protože obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Provedu vás ikonickými kampaněmi, které fungují naprosto dokonale a nepotřebují k tomu víc než pár dobře poskládaných slov.
Chief Creative Officer
Miloš vystudoval obor Audiovize na UTB ve Zlíně. Už během studií nastoupil jako copywriter do agentury Saatchi & Saatchi. Hlavní část své kariéry ale strávil v nezávislé lokální agentuře Kaspen/JvM, kde se podílel – nejdříve jako senior copywriter a později i jako zástupce kreativního ředitele – na mnoha úspěšných a hojně oceňovaných kampaních. V anketě Art Directors Clubu o 10 nejlepších kampaní minulého desetiletí se umístily hned tři práce, na nichž se kreativně podílel. Nicméně mnohem důležitější pro něj je, aby ho práce bavila, a tak neustále hledá nové výzvy. Na jaře 2021 se stal kreativním ředitelem české pobočky agentury VML, kde o ně rozhodně není nouze.
Zamýšlíte se někdy nad tím, proč vaši uživatelé opouštějí váš produkt? Co jsou bolestivá místa a problémy, které je nutné vyřešit? Většina marketingových kampaní se zaměřuje na získání nových zákazníků a prezentaci produktu v tom nejlepším světle. Pravý boj ale začíná až po registraci nebo objednávce. V této přednášce se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného a implementovaného obsahu udržet své zákazníky.
CEO & Founder
Jsem obsahová marketérka s více než osmi lety zkušeností. Jsem první certifikovaný UX Writer v ČR. Založila jsem webovou aplikaci Contesaur, která marketérům pomáhá plánovat a vytvářet potřebný marketingový obsah. Ve naší agentuře Pretty Much Nomads píšeme texty v češtině a angličtině pro softwarové firmy.
Poskytujete slevy AŽ 70 %? Je vaše značka šetrná k přírodě? A váš produkt oblíbenější než ten sousedovic? Pojďme se spolu podívat na to, jak kouzlit se slovy, aniž by za rohem čekal právník vaší konkurence. Zavalíme vás AHA momenty, o kterých se vám v marketingu ani nesnilo. Bez paragrafů. Na příkladech z praxe. A způsobem, který vás bude fakt bavit.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Kreativní profese a manažerské profese jsou dva různé kmeny, které se spolu potřebují domluvit. Pracují ale trochu jinak a mluví trochu jiným jazykem. Jak najít společnou řeč? Jak se domluvit a vytvořit spolu nějakou tu hodnotu? … Vaše bába je brainstorming.
Kreativní ředitel
Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scenárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel třeba na seriálech Odznak Vysočina, Dáma a Král, První republika nebo podcastu Prohnilí. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.
Koncertovat v metaversu, hacknout hudební průmysl nebo připravit livestreamy, které léčí hráče/gamery. S nejlepší slovenskou agenturou roku 2022 zjistíte, jak tvoří obsah, který skóruje/vyhrává u mladých zákazníků i na soutěžích po celém světě.
Kreativní ředitel & partner
Copywriter, tvůrce nápadů, příležitostný designér a příležitostný programátor.
Ve společnosti THIS IS LOCCO vytváří crossline kampaně, které kombinují kulturu, kreativitu a technologie s cílem zajistit zákazníkům zážitek a klientům zisk.
Se svým týmem získal 2krát za sebou ocenění Digitální agentura roku a Agentura roku 2022. Pracuje na značkách z různých odvětví od FMCG, zdravotnictví až po finanční služby, technologie a automobilový průmysl a jeho kampaně získaly více než 100 ocenění za kreativitu a efektivitu ze slovenských i mezinárodních soutěží, včetně Grand Prix na Zlatém klinci.
Jeho práce s Bejby Blue pro Tatra banku mu mimo jiné vynesla ocenění Global Grand Effie contender a Silver Euro Effie v roce 2022. Jako prezident klubu nejoceňovanějších kreativců ADC Slovakia pomáhá kreativnímu průmyslu nadchnout pro něj nové generace kreativců.
Interactive livestreaming is an important marketing tool, especially for brands with a robust social media audience, which collaborate with influencers, or which offer a product that can be demoed in action. Marketers tend to lose interest at the word “livestream” because most livestreams are basic, one-way shows that do very little to build equity or community, create conversations or increase engagement or sales. In this talk, I will discuss how a more actively engaging livestream approach can deliver significant value for many brands today.
Managing Director
Ryan is a strategic marketing manager and agency leader with almost 2 decades of global, cross-channel experience. He built his career in the Manhattan ad world, working with pharmaceutical companies like Pfizer, GlaxoSmithKline and Boehringer Ingelheim. Ryan relocated to Prague in 2018 to build a new Agency model grounded in insight-driven strategy and tailored to the unique needs of the digital space and new media consumption behaviors. From this concept, The Milkshake Agency was born.
Jak jsme z produktu, který do světa komunikuje primárně technické novinky, udělali miláčka sociálních sítí? Za roky působení na sítích jsme z Map vybudovali brand s jednotnou a rozpoznatelnou komunikací napříč kanály, který při představování nových funkcí pro aplikaci i web sbírá stovky pozitivních reakcí. Jaká byla evoluce příspěvků? Jak nám komunita pomáhá posouvat Mapy dál? A jak koordinujeme produktové releasy s komunikací?
Senior social media specialist
Jana už několik let působí na pozici Senior social media specialist v Seznam.cz, kde se věnuje budování obsahových služeb Seznamu na sociálních sítích. Cenné zkušenosti získala v agenturním prostředí prací v Havas Prague, i na klientské straně ve Student Agency. Kromě práce v Seznamu píše cestovatelský blog a věnuje se studiu PhD. na VŠE, kde na Fakultě podnikohospodářské vyučuje předmět Social Marketing.
Na podzim roku 2021 došlo ke krachu Bohemia Energy. Podívejte se na case study, jak komunikační agentura #KONTRAClimateChange ve spolupráci se Svazem moderní energetiky a Budovy21 vytvořila obsah založený na datech s dosahem v ekvivalentu 221 milionů korun v mediální hodnotě a odkomunikovala jasně původce energetické krize.
Founder
Adam je stratég a zakladatel KONTRA. Má za sebou patnáctiletou kariéru v reklamních a kreativních agenturách a posledních šest let se věnuje stavbě značek a tvorbě marketingových strategií. Studoval publicistiku, marketingovou komunikaci na Univerzitě Karlově a Management vědy a inovací tamtéž. Ve své práci se často věnuje společenské změně.
Prezentujeme nové technologie okamžité personalizace, jenž maximalizuje efektivitu reklamního obsahu a otevírá nové cesty komunikace se zákazníky. Naučíme vás jak upravovat během vteřin vaši reklamu (video, obrázek či banner) v onlinu bez nutnosti obsah znovu vytvářet. Zároveň názorně vysvětlíme, jak naplno propojit nákup s videoreklamou. Ukážeme způsoby automatizování personalizace obsahu pro statisíce zákazníků a představíme vám data ke konkrétním případům.
Technický ředitel
Karel Juřička je přední český vývojář, který se podílel na vzniku největších IPTV platforem v Česku. Díky svým zkušenostem se poté stal Team-leaderem na Stream.cz. Nyní se zabývá tecnickým řešením okamžité personalizace reklamního obsahu.
Kreativní ředitel
Jsem reklamní režisér, kreativec a marketér. Ve volném čase se zabývám tvorbou virálních videí, které nashromáždili přes 30 milionů zhlédnutí v Česku i zahraničí. Nyní se věnuji personalizaci obsahu v reklamě s novou unikátní technologií.
I když děláte B2B byznys, tak stejně cílíte na lidi – rozhodovatele ve vašich cílových firmách. Směrem k nim přeci budujete značku firmy, produktu, služby. Oni jsou těmi potenciálními obchodními leady. A protože jsme v B2B, potřebujete si s nimi vybudovat vztah, získat si jejich důvěru. A to se ve vztahu a komunikaci směrem „neživá“ firma > živý člověk dělá těžko. Obzvlášť na sociální síti, kde se lidé raději propojují s lidmi než s firmami, kde lidé raději čtou obsah od lidí, než od firem, a kde si lidé získávají důvěru snáz než firmy. Řešení? Zapojení ambasadorů, jejich osobních profilů a autentického obsahu. Dám vám konkrétní a praktická doporučení, jak to udělat správně a mít výsledky.
Zakladatelka a B2B stratég
Jana Bártíková je expert na LinkedIn ambasadorské strategie pro B2B prodej a marketing a zakladatelka Linked Akademie. Už více než 8 let pomáhá firmám přeměňovat LinkedIn v nástroj budování značky a generování obchodních leadů a poptávek. Sledování, studování, testování zákonitostí, fungování, nástrojů a taktik LinkedIn je její velkou vášní. A velice ráda a nadšeně své know-how předává dál: na workshopech, konzultacích, přednáškách, při mentoringu, ale i ve svých postech a live streamech na LinkedIn. Spolupracuje hlavně s manažery marketingu, obchodu a HR ve firmách z B2B segmentu napříč obory jak na vytváření ambasadorských strategií, tak i na jejich implementaci do firmy.