Program

Program

9:40 - 9:45

Zahájení programu v Raisově sále

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

9:45 - 10:10

Svět bez hotovosti

O pohodlnosti platit kartou, mobilem, čipem v ruce či kouskem oblečení asi není potřeba nikoho přesvědčovat. Představa toho, že pomocí moderních technologií z finančních, a řady dalších mezilidských transakcí, zmizí zprostředkovatelé, je pro mnohé také lákává. Co by to znamenalo pro fungování občana, komunity, státu, nebo globálního finančního systému? A je to vůbec možné?

Maria Staszkiewicz Maria Staszkiewicz

Výkonná ředitelka

Česká FinTech asociace

Maria Staszkiewicz

Maria je výkonnou ředitelkou České fintech asociace, jejíž ambicí je podporovat inovace v sektoru finančních služeb a dělat je ve výsledku jednoduššími, rychlejšími a dostupnějšími. Fintechové firmy mění svět financí za využití moderních technologií, a to nejen pomocí mobilních, webových aplikací čí sociálních sítí, ale také umělé inteligence nebo technologií decentralizované účetní knihy (blockchainu). Společnost se postupně přesouvá od hotovosti k bezhotovostnímu placení. Zmizí úplně fyzické bankovky a mince?

10:15 - 10:35

Zabije GDPR data-driven marketing a digitální ekonomiku EU?

Sběr behaviorálních dat, jejich analýza s využitím umělé inteligence a na nich založená multichannel komunikace jsou modlami "moderního" digitálního marketingu. Již příští rok však přilétne GDPR, zbraň hromadného ničení, která je má na mušce společně s konkurenceschopností celé digitální ekonomiky EU. Lze vůbec provozovat bezpečné a spolehlivé řešení pro sběr a realtime zpracování 360° pohledu na uživatele, jehož provoz by nezaváněl mnohamilionovou pokutou? Snad ano, ale ne zadarmo a jen tehdy, pokud budeme brát vážně obsah slov data governance.

Jan Janča Jan Janča

CEO

Gauss Algorithmic

Jan Janča

Jan se již drahně let věnuje projektům na rozhraní datové integrace, strojového učení a digitálního marketingu, a to ve společnosti Gauss Algorithmic, kterou pro nedostatek vhodných kádrů rovněž vede. Kromě toho vnáší chaos i do dalších společností sdružených v technologickém hubu MindForge, především do digitální agentury Cognito.cz a MBTRTB systému Colpirio.

10:35 - 11:05

COFFEE BREAK

11:05 - 11:25

Nedělejte z lidí voly, vrátí se vám to

Vydaly jsme se na misi, ze které se ještě nikdo nevrátil bez následků. Půl roku jsme spolu s redaktorkou Michaelou Černou sledovaly české youtubery. Mapovaly jsme, které značky si je platí a kolik se v tomto byznyse točí peněz. A přišly jsme ještě na jednu věc. České firmy dělají z lidí často hlupáky. Zbytečně. Jde to i lépe.

Šárka Pálková Šárka Pálková

Editorka

iDnes.cz

Šárka Pálková

V současnosti pracuje jako editorka zpravodajství na portálu iDNES.cz. V médiích se pohybuje už devátým rokem. Začínala na serveru Týden.cz, poté pět let působila jako redaktorka domácího zpravodajství serveru Lidovky.cz, kde se věnovala hlavně korupčním tématům a problémům ve státní správě. Odtud odešla do České televize, kde se stala redaktorkou Událostí. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.

11:30 - 11:50

Živý videostream jako nová výzva online zpravodajství

Živé videostreamy zažívají v poslední době boom v obsahu internetových zpravodajských médií a zároveň představují nové výzvy pro internetové televizní vysílání: technické, obsahové a etické. Že vůbec poprvé dovede internetové zpravodajské videovysílání reálně konkurovat tomu televiznímu, dokazují zkušenosti DVTV - stovky tisíc zhlédnutí návštěvy dalajlámy v Praze, speciálních vysílání jako třeba k výsledku amerických prezidentských voleb nebo propuštění Jiřího Kajínka či interaktivních pořadů typu DVTVforum. S čím vším se při jejich přípravě potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost, přiblíží Jan Rozkošný.

Jan Rozkošný Jan Rozkošný

Editor/Jednatel

Online Partners

Jan Rozkošný

Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně

11:55 - 12:25

Jak moc je to špatný?

Mediální krajina v roce 2017 aneb jak to vypadá před bitvou a jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika? Proč jsem se rozhodl vést Nadační fond nezávislé žurnalistiky, kdo to sakra platí, a proč je CIF17 to pravé místo, abych o tom mluvil.

Josef Šlerka Josef Šlerka

Ředitel

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

12:30 - 13:00

Rozhovor s Bohdanem Škodou o Mimibazaru a jiných radostech

Vytvořil nejznámější komunitní a inzertní server pro rodiče s dětmi a dlouhá léta odolával nabídkám na jeho prodej. Teď, po skoro třinácti letech, Mimibazar.cz prodal vydavatelství Czech News Center. Jaký je příběh Bohdana Škody a jeho internetového dítěte? Proč nakonec k prodeji svolil? A co bude s Mimibazarem dál? V rozhovoru se jej bude ptát šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Bohdan Škoda Bohdan Škoda
Bohdan Škoda

Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.

13:00 - 14:00

OBĚD

14:00 - 14:20

Online to Offline a mapy k tomu

K čemu je dobrá lokační analytika a použití map v byznysu? Například k řízení on-line a off-line kanálů v e-commerce a klasickém retailu. E-shopy dříve nezajímalo, odkud jsou jejich zákazníci, přišli k nim přece přes web. Jenže doba se změnila, většina hráčů kombinuje oba kanály a kdo se v tom má vyznat. Svět potřebuje Google Analytics pro kamenný svět :-)

Ondřej Tomas Ondřej Tomas

Zakladatel

CleverMaps, a.s.

Ondřej Tomas

Ondřej se od roku 2014 věnuje technologickým startupům ve skupině CleverMaps. Vždy se jedná o mapové aplikace, které zjednodušují rozhodování a protínají celou řadu odvětví od zemědělství až k bankingu. Ondřej dříve pracoval ve společnostech Geodis, Oracle nebo GfK. Zajímá se o technologie, analytiku, lodě, hudbu a rodinu.

14:25 - 14:45

Omnichannel v e-commerce: Oslovte zákazníka, ať už je kdekoli.

Připravte se - budoucnost e-commerce bude omnichannel. Nelineární nákupní chování napříč všemi zařízeními, nárůst podílu mobilních transakcí a zároveň zvyšující se konkurenci na trhu jsou hlavními sílami, které charakterizují tuto zásadní změnu. Podíváme se, jak na ni e-commerce segment reaguje - ať už maximální personalizací marketingu, využíváním synergií onlinu s offlinem či kreativním vytvářením partnerství a aliancí. V neposlední řadě se zaměříme na to, jak spojit data a strojové učení, aby vznikla ucelená e-commerce strategie co nejvíce orientovaná na zákazníka.
David Matoušek David Matoušek

Account and Sales Manager CEE

Criteo

David Matoušek

David Matoušek se stará o strategii pro největší klienty společnosti Criteo v CEE regionu, který kromě Česka a Slovenska zahrnuje další zajímavé on-line trhy, jako jsou například Rumunsko, Bulharsko, Řecko, či Maďarsko. David působil v minulosti ve společnosti Google a vystudoval MBA na National Sun Yat-sen University na Tchajwanu.

14:50 - 15:10

Cloudové technologie – nový potenciál v globálním světě

Největší evropské úložiště velkých dat v Evropě se od začátku specializuje na analýzu a monetizaci dat, proto má bohaté zkušenosti s tím, jak vám inovativní technologie pomůžou zvýšit výkon online kampaní až o desítky procent, jak využít potenciál reklamních kampaní založených na programatickém nakupování a cílení nebo jak velký je dopad blokování reklam v oblasti e-commerce a reklamy (na základě studie trhu napříč 60 zeměmi) a jak čelit ztrátě příjmů způsobené dynamickým nárůstem blokování reklam.

Přednáška probíhá v angličtině bez překladu.

Piotr Prajsnar Piotr Prajsnar

CEO

Cloud Technologies

Piotr Prajsnar

Piotr Prajsnar je zakladatelem a výkonným ředitelem Cloud Technologies S.A., největšího skladu Big Data v Evropě, který se specializuje na datovou analýzu a monetizaci. Je jedním z předních odborníků na Big Data v Polsku. Jeho společnost je největším provozovatelem Google DoubleClick a AdForm ve střední a východní Evropě. Je finalistou prestižních marketingových soutěží, jako je Podnikatel roku pořádaný společností EY. Jeho společnost se umístila šestá v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 střední a východní Evropy v kategorii stoupajicí hvězdy.

15:15 - 15:35

Proč a jak dělat byznys na skále uprostřed oceánu

Chcete ušetřit za vývoj a design? Přesuňte jej do jižních krajů! Tento recept není v technologickém světě žádnou novinkou. Ale jak ušetřit, využít potenciál exotického outsourcingu na maximum a nezbláznit se z toho, to už každý neví - až na pokusné morče, které to zkouší za vás.

Josef Bouška Josef Bouška

CEO

Blue M

Josef Bouška

Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.

15:35

Závěr programu v Raisově sále