Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Filip Horký

    S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

    Vedoucího televizního zpravodajství

    Seznam.cz

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor Lupa.cz

    Lupa.cz

Přednášející

  • František Bauma

    Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2. 

    Head of Product Development

    R2B2

  • Andrej Brabec

    Andrej se stará o zvyšování klíčových byznysových ukazatelů a to jako CRO ve startupu Smartlook. Tedy v jednom z nejrozšířenějších globálních řešení pro kvalitativní analytiku (web i mobilní aplikace). Smartlook v roce 2016 získal investory Webnode AG a Reflex Capital SE.

    CRO

    Smartlook

  • Kodi Foster

    Kodi Foster je viceprezidentem pro datovou strategii ve firmě Viacom. Jeho úkolem je spojovat data do podoby kreativních, designových a marketingových podkladů napříč firmou. Vyvíjí díky ním sofistikované produkty a služby, jež umožňují získat informace o zákaznících, na základě kterých pak obchod, marketing i tvůrci obsahu mohou efektivně plánovat, provádět a měřit klíčová rozhodnutí. Je vedoucím produktového managementu u produktů orientovaných na data pro multikanálový prodej, sociální média a integrovaný marketing. Před nástupem do společnosti Viacom do roku 2010 byl Kodi ředitelem rozvoje značky ve firmě Outbrain. V této roli se podílel na transformaci reklamních technologií a ve spolupráci s různými značkami a agenturami pomáhal proměňovat jejich organizace skrze obsah a technologie, které oslovují veřejnost napříč různými platformami a zařízeními. Než nastoupil do firmy Outbrain, byl Kodi viceprezidentem rozvoje Sahara Media Holdings, veřejně obchodované investiční společnosti se specializací na obor digitálních médií. Kodi je také hlavním investorem v NextGen Venture Partners, členem Televizní akademie a známým řečníkem, který pravidelně sdílí své názory na průniky mezi médii a novými technologiemi. Vystupoval mimo jiné na konferencích SXSW, Fifteen Seconds Summit, PSFK, Proxxima, Tech Inclusion, Next M, The Next Web Conference, Festival of Media, Internet Week New York, Media FWD, Variety Data Summit, Brand Innovators, The Ataway Exchange, Open Co., IBM Social Business Series, The Advertising Club Media: Now Conference, MediaPost a dalších. Vystudoval Cornellovu univerzitu.

    SVP Data Strategy

    Viacom

  • Pavel Holý

    Již více než 8 let se zabývá různými technologiemi pro marketingovou automatizaci. Působil jako Customer Inteligence business consultant ve společnosti SAS, jako presales consultant v IBM. Vyzkoušel si i roli architekta v rámci projektu implementace campaign managementu systému a real-time marketingu ve finančním sektoru. Nyní spolupracuje se společností Enehano jako Marketing Automation Consultant.

  • Daniel Klíma

    Daniel je v Queens týmu zodpovědný za sociální sítě a business development. Když nevytváří tabulky v Excelu, píše o fashion byznysu na blogu lab24.cz a pomáhá prorazit menším módním značkám.

    Online & Business Development

    Queens

  • Petr Král

    Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.

  • Ivan Kuckir

    Ivan Kuckir pochází z Ukrajiny. Je absolventem teoretické informatiky na MFF UK a od konce studia se věnuje vývoji Photopea.

    Programátor

    Photopea

  • Tereza Kučerová

    Tereza se v agentuře Kindred stará o business development. Jako seniorní marketér zaměřený na budování (love)brandů se dlouhodobě věnuje strategickému rozvoji značek. Její specializací jsou zejména e-commerce, fintech a digitální projekty. Tereza během svojí kariéry pracovala pro klienty jako Moneta Money Bank, NN Česká republika, Česká spořitelna, Bonami, ČEZ, VZP, Hartmann - Rico, HERO a mnoho dalších.

    Business Development

    KINDRED GROUP

  • Jakub Kuneš

    Pracuje jako Head of Social Media ve společnosti Active Radio, která za mediální domy patří mezi nejsilnější značky na sociálních sítích. Jakub se věnuje hlavně monetizaci, strategii a vytváření úspěšného kreativního obsahu pro zadavatele reklamy.

    Head of Social Media

    Active Rádio

  • Vojtěch Lambert

    Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

    Executive director

    LCG New Media

  • Jiří Olšanský

    Přes den zaměstnanec PR agentury a po večerech streamer na twitch.tv. Nadšenec historie, vojenství, moderních technologií a počítačových her, který pravidelně každý večer baví svoje diváky pod přezdívkou Rik_Leah.

    Streamer

    Twitch.tv

  • David Pavlík

    David Pavlík je členem vedení brněnského Kiwi.com od července 2018. Na pozici šéfa informačních technologií (CIO) se věnuje krom IT strategie také vnitřním procesům a zefektivňování chodu společnosti. Podobným věcem se věnoval také ve Spojených státech v Microsoftu nebo Netflixu. Jeho působištěm před nástupem do Kiwi.com byl SpaceX, kde působil jako jediný Čech.

    CIO

    Kiwi.com

  • Atanas Raykov

    Atanas Raykov je ředitelem pro business development a má na starost také partnery z oblasti telekomunikací pro regiony CIS, CEE & MENA. Jeho hlavním úkolem je využít popularity komunikační aplikace Viber ve střední a východní Evropě a nabídnout milionům uživatelů kvalitní lokální obsah a bezpečné služby. Stará se také o globální projekty s telekomunikačními společnostmi. V minulosti pracoval pro VIVACOM, největší telekomunikační společnost v Bulharsku, kde měl na starosti strategické plánování pro mobilní divizi, ze které se stal největší poskytovatel dat v Bulharsku a hlavní inovátor ve svém odvětví. Atanas vystudoval ICT Management na New Bulgarian University. Zúčastnil se také programů Fulbright International Summer Institute a Georgetown University International Institute for Economic and Political Studies. Atanas je také mentorem dvou hlavních lokálních akcelerátorů Launchub a Eleven.

    Ředitel pro Business Development CEE, CIS, MENA

    Rakuten Viber

  • Marek Sacha

    Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera.cz, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

    Co-founder, Director of Special Projects

    Cera

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Jan Sladovník

    Honza již přes 3 roky vede digitální marketing společnosti MAFRA, a.s. a jedním z jeho úkolů je navyšovat návštěvnosti a spokojenost uživatelů na obsahových webech iDNES.cz a Expres.cz. K dispozici má tým analytiků, emailingu, SEO a sociálních sítí. Právě na sociálních sítích experimentuje a hledá nové cesty k podpoře svěřených produktů.

    Head of Digital Marketing

    MAFRA

  • David Sneddon

    David pracuje ve společnosti Google od roku 2011 a je výkonným ředitelem regionu střední Evropy. Je také vedoucím mezinárodního růstu v EMEA, iniciativy, která pomáhá našim klientům expandovat mimo jejich domácí trhy, a spolupracuje také s našimi nejpokročilejšími výkonnými klienty v týmu PerfX. David do této pozice přináší více než 20 let svých profesních zkušeností. Velice se zajímá o veškeré oblasti marketingu a je nadšeným příznivcem vzdělávání a motivace obchodních reklamních týmů společnosti Google. David je držitelem magisterského titulu v oboru strategického mezinárodního marketingu z Univerzity v Dublinu.

    Managing Director for Central Europe, Head of International Growth EMEA

    Google

  • Dominik Stroukal

    Odborník na ekonomii médií, teorii ekonomických systémů a kryptoměny, držitel doktorátu z pražské VŠE a autor první české knihy o kryptoměnách „Bitcoin: Peníze budoucnosti“. Dominik je od letošního jara hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen, předtím působil jako ředitel Liberálního institutu. Vedle studia ekonomie absolvoval Fakultu sociálních věd UK, kde se věnoval sociologii médií. Tři roky byl předsedou Ludwig von Mises Institutu pro Českou a Slovenskou republiku, dva roky místopředsedou pro publikace. Přednáší na PPE programu VŠ CEVRO Institut, ekonomické předměty na Vysoké škole finanční a správní a na gymnáziu PORG.

    Hlavní ekonom

    Roklen24

  • Oldřich Štěrba

    Vášnivý hráč videoher starých i nových, herní streamer & influencer, otec, manžel, ajťák v Seznam.cz a nadšenec do herních technologií. To vše v jedné osobě pod přezdívkou ArcadeBulls.

    Streamer

    Twitch.tv

  • Jan Valenta

    Po vystudování překladatelství a tlumočnictví na FF UK jsem se několik let věnoval právnímu překladu. Pak jsem potkal manželku a společně jsme v roce 2011 založili Taste of Prague, asi první seriózní gastronomické prohlídky v Praze. K jejich propagaci jsme si založili i blog a v roce 2012 instagramový účet, který k našemu překvapení začali sledovat i místní.

    Zakladatel

    Taste of Prague

  • Daniel Vávra

    Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.

    Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a v roce 2011 spoluzaložil Warhorse Studios.

    Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii a je zaníceným hráčem military verze paintballu.

    Kreativní ředitel

    Warhorse Studios

  • Jiří Vicherek

    Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

  • David Vurma

    David je výkonným ředitelem konzultační společnosti Acomware. Zodpovídá tak za přípravu firemní strategie a celkové řízení společnosti. V minulosti David v Acomware řídil oddělení Performance a oddělení Digitálních médií. Na této pozici měl na starosti správu významných klientů. Do společnosti přišel z agentury Performio ze skupiny Dignity.