NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Zahájení konference

Filip Horký Filip Horký

Redaktor

Seznam.cz

Filip Horký

S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

Jak díky využití technologií zlepšovat svět

Spotřebitelé požadují, aby se společnosti aktivněji snažily změnit náš svět k lepšímu. Jak by na tuto kulturní změnu měly firmy zareagovat a přeskupit své interní zdroje, aby vyhověly potřebám svých zákazníků i širší společnosti – a to lokálně i globálně? Kodi Foster, viceprezident pro datovou strategii ve firmě Viacom, na příkladu nedávno uzavřeného technologického partnerství se společností Stnd.by, v němž se technologie propojila s firemní rozvojem, ukáže, co může v rámci firemního rozvoje dokázat inovace spojená se snahou pomáhat ostatním.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

Kodi Foster Kodi Foster

SVP Data Strategy

Viacom

Kodi Foster

Kodi Foster je viceprezidentem pro datovou strategii ve firmě Viacom. Jeho úkolem je spojovat data do podoby kreativních, designových a marketingových podkladů napříč firmou. Vyvíjí díky ním sofistikované produkty a služby, jež umožňují získat informace o zákaznících, na základěch kterých pak obchod, marketing i tvůrci obsahu mohou efektivně plánovat, provádět a měřit klíčová rozhodnutí. Je vedoucím produktového managementu u produktů orientovaných na data pro multikanálový prodej, sociální média a integrovaný marketing. Před nástupem do společnosti Viacom do roku 2010 byl Kodi ředitelem rozvoje značky ve firmě Outbrain. V této roli se podílel na transformaci reklamních technologií a ve spolupráci s různými značkami a agenturami pomáhal proměňovat jejich organizace skrze obsah a technologie, které oslovují veřejnost napříč různými platformami a zařízeními. Než nastoupil do firmy Outbrain, byl Kodi viceprezidentem rozvoje Sahara Media Holdings, veřejně obchodované investiční společnosti se specializací na obor digitálních médií. Kodi je také hlavním investorem v NextGen Venture Partners, členem Televizní akademie a známým řečníkem, který pravidelně sdílí své názory na průniky mezi médii a novými technologiemi. Vystupoval mimo jiné na konferencích SXSW, Fifteen Seconds Summit, PSFK, Proxxima, Tech Inclusion, Next M, The Next Web Conference, Festival of Media, Internet Week New York, Media FWD, Variety Data Summit, Brand Innovators, The Ataway Exchange, Open Co., IBM Social Business Series, The Advertising Club Media: Now Conference, MediaPost a dalších. Vystudoval Cornellovu univerzitu.

Jak prodat million kopií Kingdom Come: Deliverance

Dan Vávra završil globální úspěch kultovní hry Kingdome Come: Deliverance a po čtyřech letech se vrátí na prkna naší konference, aby popsal, jak těžké bylo dostat projekt od úspěšného crowdfundingu do globální distribuce a byznysového úspěchu.

Daniel Vávra Daniel Vávra

Kreativní ředitel

Warhorse Studios

Daniel Vávra

Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.

Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a v roce 2011 spoluzaložil Warhorse Studios.

Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii a je zaníceným hráčem military verze paintballu.

Jak děláme v roce 2018 v Queensu byznys na sociálních sítích? Rozhodně jinak než vy

Daniel Klíma, který má v Queensu na starosti Online & Business Development, vás nechá nahlédnout pod pokličku našeho online marketingu. V oboru působí už 8 let a o svoje know-how se rád podělí. Zaměříme se hlavně na nové formáty sociálních médií - protože posty na Facebooku jsme zrušili už dávno. Teď frčí instagramová televize, nákupy přes IG Stories a online customer care. S tou nám pomáhá chatbot Andrejka, kterou naši zákazníci milují. Sami chtějí, aby je pokud možno obratem spamovala streetwear novinkami, co se objeví u nás na webu, a dostala dokonce už pozvání na rande. Zajímá vás, jak se ve světě sociálních médií zorientovat a přitom pořád prodávat streetwear a tenisky? Tak to jste tu správně.

Daniel Klíma Daniel Klíma

Marketing

Queens

Daniel Klíma

Daniel je v Queens týmu zodpovědný za sociální sítě a business development. Když nevytváří tabulky v Excelu, píše o fashion byznysu na blogu lab24.cz a pomáhá prorazit menším módním značkám.

Návštěvnost webu nejen z Facebooku

Tak trochu případová studie i manuál na přemýšlení za roh Facebooku a dalších sítí. Jak si je efektivně podmanit všechny pro výkon a stále dokola využívat (ne)jen Facebook pro zvyšování návštěvnosti webu. Že se přes Instagram nedá cíleně akvizovat traffic? Že se na Pinterestu sdílí jenom recepty a kutilské know-how, jak vytunit auta? Na této přednášce se dozvíte, jak vytunit sociální sítě jinak.

Pavel Paradýs Pavel Paradýs

Head of Social Innovation at medialní skupina MAFRA

MAFRA

Pavel Paradýs

Pavel začal jako youtuber ve svých 15 letech a na svých sociálních sítích zasáhne 240 000 sledujících. Začínal v agentuře Socialsharks a ve Story TLRS vedl tým sociálních sítí a staral se o klienty Ferrero, Unilever, SAZKA, Henkel či Big Shock! Nyní se v Mediální skupině MAFRA z pozice Head of Social Innovation se svým týmem stará o rozvoj komunikace produktů na sociálních sítích a zkouší nové cesty k efektivní komunikaci.

Photopea: nový grafický editor

Český nástroj ukazuje, jak by mohl vypadat software v budoucnosti. Snadno dostupný a pokročilý editor si získal desítky tisíc uživatelů z celého světa.

Ivan Kuckir Ivan Kuckir

Programátor

Photopea

Ivan Kuckir

Ivan Kuckir pochází z Ukrajiny. Je absolventem teoretické informatiky na MFF UK a od konce studia se věnuje vývoji Photopea.

Growth hacking v digitálních kampaních: když chcete hodně a máte málo

Nekonečný příběh v marketingu, to jsou velkolepé briefy provázené nízkými budgety. Tereza se proto v přednášce zaměří na efektivní growth hacking v digitálních kampaních a jeho praktické využití. Na konkrétním příkladu se podíváme na letošní kampaň Veselé krávy pro značku Sýr a Křup, kde poprvé v České republice využili netradiční komunikační kanál Musical.ly. Kampaň dosáhla skvělých výsledků z pohledu organického zásahu i angažovanosti uživatelů a ukázala, jaký potenciál v sobě dobře zvolené netradiční kanály skrývají. V případové studii uvidíte praktické tipy, jak Musical.ly v kampani využít, a zároveň dodržovat přísná etická pravidla při práci s mladší cílovou skupinou.

Tereza Kučerová Tereza Kučerová

Business Development

KINDRED GROUP

Tereza Kučerová

Tereza se v agentuře Kindred stará o business development. Jako seniorní marketér zaměřený na budování (love)brandů se dlouhodobě věnuje strategickému rozvoji značek. Její specializací jsou zejména e-commerce, fintech a digitální projekty. Tereza během svojí kariéry pracovala pro klienty jako Moneta Money Bank, NN Česká republika, Česká spořitelna, Bonami, ČEZ, VZP, Hartmann - Rico, HERO a mnoho dalších.

Rozhovor s Markem Sachou

Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

Marek Sacha Marek Sacha

Co-founder, Director of Special Projects

Cera

Marek Sacha

Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera.cz, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Jak se spouští nový placený deník pro 21. století

Pustit se v roce 2018 v Česku do vydávání nového deníku, navíc ještě s tištěnou verzí, je dost šílený nápad. A ještě ho celý schovat za platební bránu? To je už úplně absurdní. V Česku placený obsah žádnou tradici nemá, digitálnímu trhu médií dominuje Seznam s obsahem zdarma, takže každý podobný pokus je předem odsouzen k nezdaru… Když jsme tohle všechno zvážili, rozhodli jsme se to zkusit a nový deník spouštíme na podzim. Proč? Proč tomu věříme? Jak zásadní je zkušenost Denníku N, na jehož základech celý projekt stavíme? Skutečně dnes nemá placený mediální obsah šanci?

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Nový deník

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

Fenomén doby jménem Twitch.tv

Online streamování je obrovský hit posledních let. Jak velký je dopad těchto mikroinfluencerů? Co se vlastně skrývá pod sítí twitch.tv a jaký zásah může mít na moderní a mladé diváky? Alternativní styl zábavy, který má neskutečný potenciál pro cílenou reklamu.

Jiří Olšanský Jiří Olšanský

Streamer

Twitch.tv

Jiří Olšanský

Přes den zaměstnanec PR agentury a po večerech streamer na twitch.tv. Nadšenec historie, vojenství, moderních technologií a počítačových her, který pravidelně každý večer baví svoje diváky pod přezdívkou Rik_Leah.

Oldřich Štěrba Oldřich Štěrba

Streamer

Twitch.tv

Oldřich Štěrba

Vášnivý hráč videoher starých i nových, herní streamer & influencer, otec, manžel, ajťák v Seznam.cz a nadšenec do herních technologií. To vše v jedné osobě pod přezdívkou ArcadeBulls.

Marketing ve věku asistence

Současný zasvěcený zákazník má od veškerých svých digitálních zážitků a zkušeností se značkami mnohem vyšší očekávání. Asistence se stává novým bojištěm v bitvě o růst. Google je místem, na které se celý svět se svými žádostmi o asistenci obrací.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

David Sneddon David Sneddon

Managing Director for Central Europe, Head of International Growth EMEA

Google

David Sneddon

David pracuje ve společnosti Google od roku 2011 a je výkonným ředitelem regionu střední Evropy. Je také vedoucím mezinárodního růstu v EMEA, iniciativy, která pomáhá našim klientům expandovat mimo jejich domácí trhy, a spolupracuje také s našimi nejpokročilejšími výkonnými klienty v týmu PerfX. David do této pozice přináší více než 20 let svých profesních zkušeností. Velice se zajímá o veškeré oblasti marketingu a je nadšeným příznivcem vzdělávání a motivace obchodních reklamních týmů společnosti Google. David je držitelem magisterského titulu v oboru strategického mezinárodního marketingu z Univerzity v Dublinu.

Česko - epicentrum kryptoměnové revoluce

Povídání o tajemném Japonci a geniálních Češích. Jak vznikl a co znamená fenomén kryptoměn. Jaké dopady bude mít na digitální ekonomiku? Jakou roli v něm hraje Česko, jaké projekty v Česku vznikají a jak se jim daří? A proč by vás to mělo pro váš byznys zajímat?

Dominik Stroukal Dominik Stroukal

Hlavní ekonom

Roklen24

Dominik Stroukal

Odborník na ekonomii médií, teorii ekonomických systémů a kryptoměny, držitel doktorátu z pražské VŠE a autor první české knihy o kryptoměnách „Bitcoin: Peníze budoucnosti“. Dominik je od letošního jara hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen, předtím působil jako ředitel Liberálního institutu. Vedle studia ekonomie absolvoval Fakultu sociálních věd UK, kde se věnoval sociologii médií. Tři roky byl předsedou Ludwig von Mises Institutu pro Českou a Slovenskou republiku, dva roky místopředsedou pro publikace. Přednáší na PPE programu VŠ CEVRO Institut, ekonomické předměty na Vysoké škole finanční a správní a na gymnáziu PORG.

Jiří Vicherek Jiří Vicherek

Founder

FENEK^^

Jiří Vicherek

Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

Budování globálních SaaS (Software as a Service) produktů z Česka

V zahraničí téměř všechny úspěšné softwarové firmy zavádějí SaaS model nasazení softwaru, v Česku je ale stále minimum firem, které by v něm byly globálně úspěšné. Nedokážeme konkurovat západnímu trhu, protože nemáme dostatek lidí, kteří by měli se SaaS zkušenosti. Firmy neumí správně měřit SaaSové metriky, nebo je ani neměří. Jak vybudovat SaaS společnost, o kterou mají zájem zahraniční investoři? Jak nepokazit začátek, získat rychle první uživatele a udržet si růst? Odnesete si inspiraci, tipy a zkušenosti, které budete moci aplikovat i pro svůj projekt.

Petr Janošík Petr Janošík

CEO

Smartlook

Petr Janošík

Petr je zakladatel a CEO produktů Smartsupp.com a Smartlook.com. Smartsupp je nejoblíbenější chytrý chat pro komunikaci se zákazníky a Smartlook je jedním z nejrozšířenějších řešení pro kvalitativní analytiku pro web a mobilní aplikace. V srpnu 2016 získal dva investory (Webnode AG a Reflex Capital SE). Má více než 6 let zkušeností v budování globálních SaaS produktů, získávání investice pro SaaS, globálním marketingu a analytice pro SaaS.

Jak na HR marketing skrze sociální sítě?

Chování lidí se mění a s ním i v této době stále složitější proces náboru nových zaměstnanců. Klasické inzeráty v době minimální nezaměstnanosti už tolik netáhnou a tak je potřeba jít za cílovou skupinou napřímo a ukázat jim co nejvíce z prostředí firmy. Na to jsou sociální sítě ideální nástroj. Uvidíte několik příkladů úspěšných kampaní a jak je využít pro svoji firmu.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. Vojtěch Lambert vystudoval magisterský obor Business and Law in International Markets na Anglo-americké universitě v Praze. V rámci LCG360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro Asus, Českou pojišťovnu, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Co přinesla českému onlinu nativní reklama?

Za R2B2, jako průkopníka nativní reklamy, odpoví Franta Bauma na následující otázky: Od kdy a jak pracujeme s nativní reklamou? V čem je unikátní? Jak se jí daří v posledních letech? Jakým způsobem ji vytvářet? K čemu je dobrá a v čem poráží klasické formáty? Jak ji správně vyhodnocovat? A dočkáme se jí i v televizi?

František Bauma František Bauma

Head of Product Development

R2B2

František Bauma

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.