NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Návštěvnost webu nejen z Facebooku

Tak trochu případová studie i manuál na přemýšlení za roh Facebooku a dalších sítí. Jak si je efektivně podmanit všechny pro výkon a stále dokola využívat (ne)jen Facebook pro zvyšování návštěvnosti webu. Že se přes Instagram nedá cíleně akvizovat traffic? Že se na Pinterestu sdílí jenom recepty a kutilské know-how, jak vytunit auta? Na této přednášce se dozvíte, jak vytunit sociální sítě jinak.

Pavel Paradýs Pavel Paradýs

Head of Social Innovation at medialní skupina MAFRA

MAFRA

Pavel Paradýs

Pavel začal jako youtuber ve svých 15 letech a na svých sociálních sítích zasáhne 240 000 sledujících. Začínal v agentuře Socialsharks a ve Story TLRS vedl tým sociálních sítí a staral se o klienty Ferrero, Unilever, SAZKA, Henkel či Big Shock! Nyní se v Mediální skupině MAFRA z pozice Head of Social Innovation se svým týmem stará o rozvoj komunikace produktů na sociálních sítích a zkouší nové cesty k efektivní komunikaci.

Photopea: nový grafický editor

Český nástroj ukazuje, jak by mohl vypadat software v budoucnosti. Snadno dostupný a pokročilý editor si získal desítky tisíc uživatelů z celého světa.

Ivan Kuckir Ivan Kuckir

Programátor

Photopea

Ivan Kuckir

Ivan Kuckir pochází z Ukrajiny. Je absolventem teoretické informatiky na MFF UK a od konce studia se věnuje vývoji Photopea.

Fenomén doby jménem Twitch.tv

Online streamování je obrovský hit posledních let. Jak velký je dopad těchto mikroinfluencerů? Co se vlastně skrývá pod sítí twitch.tv a jaký zásah může mít na moderní a mladé diváky? Alternativní styl zábavy, který má neskutečný potenciál pro cílenou reklamu.

Jiří Olšanský Jiří Olšanský

Streamer

Twitch.tv

Jiří Olšanský

Přes den zaměstnanec PR agentury a po večerech streamer na twitch.tv. Nadšenec historie, vojenství, moderních technologií a počítačových her, který pravidelně každý večer baví svoje diváky pod přezdívkou Rik_Leah.

Česko - epicentrum kryptoměnové revoluce

Povídání o tajemném Japonci a geniálních Češích. Jak vznikl a co znamená fenomén kryptoměn. Jaké dopady bude mít na digitální ekonomiku? Jakou roli v něm hraje Česko, jaké projekty v Česku vznikají a jak se jim daří? A proč by vás to mělo pro váš byznys zajímat?

Dominik Stroukal Dominik Stroukal

Hlavní ekonom

Roklen24

Dominik Stroukal

Odborník na ekonomii médií, teorii ekonomických systémů a kryptoměny, držitel doktorátu z pražské VŠE a autor první české knihy o kryptoměnách „Bitcoin: Peníze budoucnosti“. Dominik je od letošního jara hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen, předtím působil jako ředitel Liberálního institutu. Vedle studia ekonomie absolvoval Fakultu sociálních věd UK, kde se věnoval sociologii médií. Tři roky byl předsedou Ludwig von Mises Institutu pro Českou a Slovenskou republiku, dva roky místopředsedou pro publikace. Přednáší na PPE programu VŠ CEVRO Institut, ekonomické předměty na Vysoké škole finanční a správní a na gymnáziu PORG.

Jiří Vicherek Jiří Vicherek

Founder

FENEK^^

Jiří Vicherek

Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety a spoluorganizuje Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

Rozhovor s Markem Sachou

Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

Marek Sacha Marek Sacha

Co-founder, Director of Special Projects

Cera

Marek Sacha

Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera.cz, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

David Slížek David Slížek

Šéfredaktor Lupa.cz

Lupa.cz

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Budování globálních SaaS (Software as a Service) produktů z Česka

V zahraničí téměř všechny úspěšné softwarové firmy zavádějí SaaS model nasazení softwaru, v Česku je ale stále minimum firem, které by v něm byly globálně úspěšné. Nedokážeme konkurovat západnímu trhu, protože nemáme dostatek lidí, kteří by měli se SaaS zkušenosti. Firmy neumí správně měřit SaaSové metriky, nebo je ani neměří. Jak vybudovat SaaS společnost, o kterou mají zájem zahraniční investoři? Jak nepokazit začátek, získat rychle první uživatele a udržet si růst? Odnesete si inspiraci, tipy a zkušenosti, které budete moci aplikovat i pro svůj projekt.

Petr Janošík Petr Janošík

CEO

Smartlook

Petr Janošík

Petr je zakladatel a CEO produktů Smartsupp.com a Smartlook.com. Smartsupp je nejoblíbenější chytrý chat pro komunikaci se zákazníky a Smartlook je jedním z nejrozšířenějších řešení pro kvalitativní analytiku pro web a mobilní aplikace. V srpnu 2016 získal dva investory (Webnode AG a Reflex Capital SE). Má více než 6 let zkušeností v budování globálních SaaS produktů, získávání investice pro SaaS, globálním marketingu a analytice pro SaaS.